Na sprzedaż oferuję Jeepa Grand Cherokee Trailhawk 3.0 CRD 250KM.
Auto zostało zakupione przez nas jako nowe w salonie Jeepa w Białymstoku w 2018 roku, przez cały okres użytkowania nie miało żadnego wypadku ani kolizji, nie było naprawiane blacharsko ani lakierniczo.
Grand Cherokee był serwisowany w ASO do przebiegu 60 tys. km (okres gwarancji), a następnie w zaprzyjaźnionym warsztacie z uwzględnieniem zaleceń producenta dotyczących przebiegów za wyjątkiem wymian oleju silnikowego, gdzie maksymalny okres wymiany nie przekraczał 15 tys. km. Olej w skrzyni biegów wymieniany co 60 tys. km.
Wg mnie Jeep jest w najbardziej pasującej wersji do jego charakteru - TRAILHAWK, która wyróżnia się wyższym prześwitem, zawieszeniem pneumatycznym QUADRA LIFT z wyborem pięciu wysokości prześwitu oraz funkcja EASY ENTRY (auto po wyłączeniu silnika opuszcza się celem łatwiejszego wysiadania oraz wsiadania), napędem 4x4 Quadra-Drive II z elektronicznie sterowaną blokadą mechanizmu różnicowego tylnej osi, pakietem stylistycznym obejmującym czarne dodatki nadkoli, inaczej ukształtowane zderzaki oraz charakterystyczne pasy na masce, fotele z oznaczeniem Trailhawk. Dodatkowo auto doposażone zostało w wyciągarkę Superwinch użytą jedynie w celach testowych oraz stalową płytę zabezpieczającą silnik wykonaną na zamówienie.
Niestety przy przebiegu ok. 160 tys. km silnik zaczął wydawać niepokojące dźwięki, nadal pracował równo jednak niezwłocznie został zgaszony i przekazany do warsztatu celem weryfikacji. Nie zatarł się, nic nie "wyskoczyło" na zewnątrz silnika, jednak mając na uwadze częste awarie tych jednostek przy przebiegach 50-70 tys. km, a niekiedy nawet sporo mniej, został wyjęty celem remontu generalnego, gdyż zakup silnika używanego pomimo, iż był znacznie tańszy, nie gwarantował długiego bezawaryjnego okresu eksploatacji.
Naprawa była wykonana w firmie Korczyński z Baranowa, która specjalizuje się w remontach silników uznawanych za problematyczne, bazując na opiniach fachowców dzięki parkowi maszynowemu oraz wiedzy robią to w sposób bardzo dobry. Na silnik po regeneracji została udzielona gwarancja, a auto pracuje obecnie bezproblemowo, wymiana oleju miała miejsce po okresie dotarcia, tj. 1500 km.
Dodam, iż pomimo wersji terenowej auto było użytkowane na dojazdach do pracy oraz autostradowych wyprawach, przejazdy terenowe nie miały nic wspólnego z przeprawami - wynikały jedynie z miejsca zamieszkania na wsi, która bywała zawiana zimą przez kilka dni :)
Z ważniejszych opcji wyposażenia Jeep ma:
- najwyższy model reflektorów ze światłami dziennymi oraz kierunkowskazami LED wraz ze spryskiwaczami reflektorów
- asystent świateł mijania oraz drogowych
- system zarządzania napędem pozwalający na dostosowanie właściwości napędu do nawierzchni
- blokada mechanizmu różnicowego osi tylnej
- elektryczne, grzane oraz wentylowane fotele przednie
- fotel kierowcy z pamięcią ustawień
- grzana tylna kanapa
- elektrycznie składane lusterka zewnętrzne
- dostęp bezkluczykowy
- fabryczna nawigacja
- radio cyfrowe DAB
- system audio z subwooferem
- akcesoryjne dywaniki wnętrza Jeep oraz mata ochronna bagażnika
Auto jest w znakomitym stanie wizualnym oraz technicznym. Myte było głównie na myjni ręcznej, woskowane cyklicznie, środek czyszczony oraz konserwowany, w świetnym stanie z nieznacznymi oznakami użytkowania.
Auto jest na oponach letnich, które są po niecałych 2 sezonach, dodatkowo dokładam opony zimowe po 1 sezonie. Z autem jest komplet instrukcji, książek gwarancyjnych oraz dwa oryginalne kluczyki.
Sprzedaż w oparciu o fakturę VAT, cena w ogłoszeniu zawiera podatek VAT (brutto).
W razie pytań zapraszam do kontaktu.