Jeep posiada niezawodny i klasyczny silnik 2,4l połączony z automatyczną skrzynią i napędem na przód.
Auto jest prywatne, zadbane, świeżo po przeglądzie w bardzo dobrym warsztacie specjalizującym się w Jeepach (Smarymary.pl), wcześniej serwis ASO. Instalacja STAG ma mniej niż rok i jest świeżo po przeglądzie. Nie wymaga wkładu i można go sprawdzić w dowolnym serwisie. W zeszłym roku wymienione opony i akumulator. Na wszystko oczywiście mam faktury.
Lakier bardzo ładnie się prezentuje, nie ma rys i wgniotek. Bardzo dobrze wyglądają światła LED z antracytowym grillem.
Jeśli chodzi o wady to rok użytkowania z dziećmi spowodował, że tapicerka wymagałaby wyprania. Nie ma tragedii ale kto ma dzieci ten wie lepiej wyglądają taksówki po 5 latach niż auta rodzinne po 1 roku. Na pewno też auto pali więcej niż 1.0 lub 1.3 ale dzięki instalacji gazowej i tak eksploatacja jest tańsza. Realnie pali 12 litrów gazu w mieście (do 14 w korkach) oraz 8-10 litrów w trasie. Warto też pamiętać, że te malutkie silniki znalazły się w Jeepach nie z powodu swojej wspaniałości tylko oszczędności i ekologii. Także jak ktoś chce dłużej pojeździć to warto przemyśleć wybór
Auto zostało sprowadzone z USA z niegroźną szkodą z przodu. Poduszki i wszystkie elementy konstrukcyjne pozostały nienaruszone. Posiadam zdjęcia sprzed naprawy i w jej trakcie, nie ma tu żadnych niespodzianek. Auto zostało naprawione na oryginalnych częściach w większości, chyba tylko maska była zamiennikiem (nowym oczywiście). Światła i zegary również są europejskie z homologacją.
Autem jeździła żona po zmianie z Fiata 500 i uznała że to zbyt duże auto, więc wróciła do pięćsetki. Jest to aktualnie 3 auto w rodzinie i bardzo je lubimy, jednak nie ma większego sensu trzymać 3 aut więc los padł na Jeepa.
Bardzo ładny egzemplarz. Polecam.