1 / 41
Najważniejsze
Przebieg
55 000 km
Rodzaj paliwa
Diesel
Skrzynia biegów
Automatyczna
Typ nadwozia
SUV
Pojemność skokowa
2 777 cm3
Moc
177 KM
Opis
Jestem II właścicielem od 2019 roku, kiedy kupiłem od pierwszego właściciela. Samochód nie był sprowadzany, jest z polskiego salonu (!), całkowicie bezwypadkowy (!). Samochód ma bardzo mały przebieg (ok 55tys.km - przebieg jest udokumentowany), gdyż służył jako auto turystyczne (na co dzień używaliśmy inne samochody). Samochód jeździł turystycznie w terenie, bo jest w tym naprawdę dobry, nie był topiony, nadwozie jest całe oklejone folią ochronną - ochrona lakieru; widoczne na zdjęciach rysy są na folii, a pod folią jest lakier w bardzo dobrym stanie i nieporysowany. Zloty i imprezy turystyczne w Polsce, kilka wyjazdów dalej.
Najwyższa wersja Rubicon (legenda w terenie!) posiada seryjnie mocniejsze i bardziej trwałe napędy, mocniejsze półosie, itd. Seryjnie posiada też odpinany stabilizator przedni (elektryczne rozpinanie jest wadliwe więc jest zastąpiłem je rozw. mechanicznym - za pomocą zmyślnego pokrętła można rozpiąć lub spiąć stabilizator). Rubi posiada też 3x seryjne blokady napędów, które pozwalają maksymalnie wykorzystać resztki przyczepności i wyjechać z trudnego terenu (to w odległych samotnych miejscach jest bezcenne!).
Samochód przygotowany do wypraw turystycznych w terenie, posiada lekko podniesione i wzmocnione zawieszenie pod dodatkowe kg ekwipunku, bagażu, wyposażenia czy namiotu, amortyzatory OldManEMU. Posiada mocną wyciągarkę Warn PowerPlant DualForce HP z liną syntetyczną, UWAGA: zintegrowaną z kompresorem! Metalowe zderzaki ARB przód i tył, snorkel Safari. Akumulator żółty odporny na głębokie rozładowania w trakcie campingowania. Koła 33cale MT z oponami BFGoodrich Mud-Terrain KM3 - świetne w terenie ale równolegle całkiem komfortowe i jedne z najcichszych na asfalcie - można śmiało używać do codziennej jazdy. Oświetlenie dodatkowe zewnętrzne i wewnętrzne. Dobre CB radio.
Na wyposażeniu platforma dachowa szyta na miarę, ze wzmocnieniami (przykręcona do mocnych elementów, żeby utrzymać ew. większy ładunek) oraz namiot dachowy znanej marki James Baroud. W ramach negocjacji mogę dorzucić coś z akcesoriów lub przydatnego na wyprawie/podróży.
Wnętrze czyste, bardzo zadbane, nie widać upływu lat. Na zewnątrz "widać, że auto dzielne", rysy na folii ochronnej po krzakach pokazują że folia sporo przeszła (dzięki temu lakier pod spodem jest w stanie b.dobrym, rysy są na folii). W niektórych miejscach na krawędziach folia lekko odchodzi, nie ma problemów z rdzą zawiasów. Nadwozie, rama i podwozie bez rdzy. Samochód był garażowany, raczej nie był używany zimą - stad tak dobry stan. Metalowe progi ochronne (które Rubicon ma standardowo przykręcane) zostały ostatnio profesjonalnie odświeżone. Jeep posiada też odpinany hak holowniczy EU (i Jeep może ciągnąć naprawdę spore przyczepy, choć ja potrzebowałem ciągnąć tylko kilka razy lekką przyczepkę bagażową lub platformę rowerową). Bardzo ładny zielony kolor - bardzo dobrze zlewa się z zielenią przyrody - dobry kolor dla myśliwych, amatorów wyjazdów w plener, itd.
Samochód na bieżąco serwisowany, serwis tylko w serwisie Jeep (ASO lub prywatny). Długa lista elementów wymienianych i serwisowanych - całą historia i dokumentacja będzie przekazana kupującemu.
Samochód wygląda fajnie, jeździ fajnie, jest super wyposażony, czeka na kolejną ciekawą wyprawę, wycieczkę czy trudna drogę!
18 października 2025 0:33
Szczegóły
Podstawowe
Marka pojazdu
Jeep
Model pojazdu
Wrangler
Wersja
Unlimited 2.8 CRD Rubicon
Kolor
Zielony
Liczba drzwi
5
Liczba miejsc
5
Rok produkcji
2008
Generacja
III (2006-2018)
VIN
Oblicz
Historia pojazdu
Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.
Wyposażenie
Radio
Gniazdo USB
System nagłośnienia
Informacje o sprzedającym
Art
Osoba prywatna
Sprzedający na OTOMOTO od 2015
Prawa konsumentów na OTOMOTO
Kontakt bezpośredni
Znajdź na mapie