Samochód jest w bardzo dobrym stanie technicznym i wizualnym. Kupiony w polskim salonie, użytkowany przez jedną osobę, niepalącą. Tylne kanapy nie używane. Auto nie uczestniczyło
w jakiejkolwiek kolizji drogowej lub wypadku, nie uległo żadnej szkodzie parkingowej. Od nowości pojazd serwisowany był w ASO KIA Rzeszów. Wszystkie czynności przy samochodzie potwierdzone
w książce serwisowej i fakturach. Tapicerka w nienagannym stanie - żadnych uszkodzeń, plam, zadrapań.
Samochód nie używany do żadnej działalności gospodarczej.
Auto posiada pełną dokumentację, faktury z serwisowania, kartę pojazdu, książkę gwarancyjną, instrukcję obsługi i 2 kluczyki.
Cena do niewielkich negocjacji.
Zapłata przelewem lub wpłata na konto bankowe sprzedającego.
Wyposażenie: wersja L plus pakiet AEB do wersji DCT. Oryginalne dywaniki przód, tył i bagażnik, nowe tarcze i klocki hamulcowe (przód) z gwarancją do 23.03.2027 r. Wymiana wykonana przez serwis KIA
i wpisana do książki gwarancyjnej. Rejestrator jazdy przód 4K, tył Full HD (procesor Sony, marka 70Mai, model A810 z asystentem parkowania zapobiegającym rozładowaniu akumulatora, założony przez serwis KIA i wpisany do książki gwarancyjnej.
Jest to miękka hybryda, dająca duże oszczędności paliwa. Nie ma problemu, aby nawet w górach osiągnąć wynik zużycia na poziomie 4,3-4,5 litra na 100 km. Raz miałem nawet 3,4 l na odcinku 28 km. (zdjęcie). Na trasie spalanie między 5 a 5,5 l. W zimie, na zimowych oponach, zużycie 6.3 litra. Zdjęcie przedstawia ostatnie prawie 4 tys. km. Silnik z miękka hybrydą nigdy samodzielnie nie zgaśnie. Czy to przy ruszaniu pod górę, czy przy ruszaniu na światłach. Aktualnie samochodu w tej wersji tj. z miękka hybrydą nie można już kupić, a ma ona same zalety. Do mocy silnika spalinowego dodaje 30 KM od siebie. Razem 180 KM (w innych opisach 177). Akumulator sam się ładuje. Wszystko jest sterowane automatycznie. Komputer wyświetla w czasie jazdy, kiedy samochód ładuje akumulator, a kiedy oddaje energię, aby umożliwić "żeglowanie" tzn. jazdę na samym elektryku.
Samochód ma elektryczny hamulec ręczny. W środku nie ma dźwigni. Działa bardzo dobrze. Zwalnia się automatycznie po naciśnięciu na pedał gazu. Przy ruszaniu pod górę wystarczy nacisnąć pedał gazu, i nic więcej. Nie zamarza ma mrozie, nawet dużym. Ma dwie opcje działania, które sygnalizuje kontrolka "Auto hold". Przy lekkim naciśnięciu świeci się na biało i po puszczeniu hamulca samochód sam ruszy. Przy silniejszym naciśnięciu świeci się na zielono, ale samochód nie ruszy po puszczeniu hamulca, dopóki nie naciśnie się pedału gazu.
Skrzynia biegów to dwu sprzęgłowy 7-biegowy automat. Dużo lepszy od jedno sprzęgłowej
6-biegowej. Przy kierownicy są łopatki do sterowania ręcznego, ale automat bardzo dobrze ocenia parametry jazdy i rzadko z nich korzystałem. Skrzynia działa bardzo płynnie. Nie szarpie, jest słabo wyczuwalna, gdy zmienia biegi, nie gwiżdże, nie szumi, jak inne.
Samochód ma napęd na 4 koła, który załącza się samoczynnie, gdy samochód oceni, że zachodzi tak potrzeba. Można go też włączać ręcznie, sterowanie na panelu środkowym. Ja wybrałem napęd na 4 koła ze względu na górskie drogi. W poprzedniej Kii był tylko FWD i czuć było brak tego napędu.
W samochodzie są trzy tryby jazdy tj. normalny, ekonomiczny i sport. Przy jedzie ekonomicznej (domyślny tryb) samochód minimalnie wolniej reaguje na pedał gazu, przy trybie sport nie ma tego opóźnienia. W mojej ocenie działa natychmiast.
Samochód garażowany, objęty gwarancją producenta do 29.07.2029 r. lub 150 tys. km. (zależy co nastąpi wcześniej), na lakier do 29.07.2027 r., na perforację blach do 29.07.2023 r.
W bagażniku, pod podłogą miejsce na dodatkowe akcesoria.
Na zdjęciach widoczne zużycie paliwa, szczegółowe wyposażenie samochodu z ulotki producenta oraz jego parametry.