OFERTA PRYWATNA
Sprzedaję swój własny samochód, a dokładniej jest to auto teścia.
Nie żaden komis, ani handlarz.
KIA SPORTAGE 2.0 CRDI 136KM
Rok produkcji: 2010 (pierwsza rejestracja listopad 2010)
Przebieg: 287 tys km (większość autostrady)
Auto z polskiego salonu, w pełni serwisowane
Samochód w pełni bezwypadkowy: KAŻDY element w oryginalnym lakierze, KAŻDA szyba oryginalna z 2010 roku - to raczej niespotykane, dla kilkunastoletniego auta.
Jestem zaledwie 2gim właściciel od nowości, auto użytkuję od 2019 roku, ale znam pełną historię auta od nowości, ponieważ samochód kupowałem od znajomej mi osoby. W okresie 6 lat przejechane zaledwie 45 tyś km.
Zgodnie z powyższym samochód ojca 65+, pedantycznie zachowany.
Samochód w pedantycznym stanie, utrzymany wzorowo, nie wymaga nawet najmniejszej inwestycji.
Auto ponadprzeciętnie wyposażone, m.in.: skórzana tapicerka z materiałem, szklany dach uchylny, czujniki parkowania przód + tył, skórzana kierownica z sterowaniem, zamykane elektrycznie lusterka, komputer pokładowy, klimatronik dwustrefowy, tempomat, wszystkie szyby w elektryce, 18 calowe alufelgi, system zbliżeniowego kluczyka, USB, duże radio i inne.
Ktoś powie spory przebieg ... auto ma swoje lata, ale zapewniam, że silnik jest w idealnym stanie, nie bierze nawet grama oleju, pali na dotyk i nie puszcza nawet najmniejszego dymka.
Samochód cały czas serwisowany, na wszelkie naprawy, praktycznie od prawie nowości mam rachunki:
PAŹDZIERNIK 2020 (przy 253tyś km)
Wymiana intercoolera
Koszt: 790zł
LIPIEC 2021 (przy 260tyś km)
Wymiana sworznia wahacza przód, wymiana sprężyn i poduszek Mc Persona, wymiana łączników stabilizatora
Koszt: 1 200zł
LISTOPAD 2021 (przy 262,5tyś km)
Regeneracja rozrusznika, wymian płynu chłodniczego
Koszt: 660zł
LUTY 2022 (przy 265tyś km)
Wymiana sprzęgła, dwumasy, koła zamachowego, łożyska hydraulicznego, chłodnicy oleju, naprawa synchronizatora w skrzyni biegów, nowa chłodnica wody
- na nowym sprzęgle przejechane zaledwie 20 tyś km
Koszt: 6 580zł
GRUDZIEŃ 2024 (przy 285tyś km)
Wymiana sworzni wahacza przód, regeneracja zacisków hamulcowych, wymiana płynu hamulcowego
Koszt: 1 150zł
Zewnętrznie samochód doinwestowany na maxa. Orurowanie, spojlery, nakładki, śmiem ocenić, że nie ma takiej drugiej, na drodze wzbudza spore zainteresowanie. Koszt samych dokładek i orurowania to chyba z 8tyś zł.
Auto do zobaczenia w Sosnowcu lub Katowicach (do ustalenia).
Można samochód sprawdzić na dowolnej stacji diagnostycznej.
Zapewniam, że jak ktoś przyjedzie zobaczyć, to z ogromnym prawdopodobieństwem kupi ten samochód.