Kia Stinger 3.3 T-GDI V6 GT AWD - 1
Kia Stinger 3.3 T-GDI V6 GT AWD - 2
Kia Stinger 3.3 T-GDI V6 GT AWD - 3
Kia Stinger 3.3 T-GDI V6 GT AWD - 4
Kia Stinger 3.3 T-GDI V6 GT AWD - 5
Kia Stinger 3.3 T-GDI V6 GT AWD - 6
Kia Stinger 3.3 T-GDI V6 GT AWD - 7
Kia Stinger 3.3 T-GDI V6 GT AWD - 8
Kia Stinger 3.3 T-GDI V6 GT AWD - 9
Kia Stinger 3.3 T-GDI V6 GT AWD - 10
Kia Stinger 3.3 T-GDI V6 GT AWD - 11
Kia Stinger 3.3 T-GDI V6 GT AWD - 12
Kia Stinger 3.3 T-GDI V6 GT AWD - 13
Kia Stinger 3.3 T-GDI V6 GT AWD - 14
Kia Stinger 3.3 T-GDI V6 GT AWD - 15
Kia Stinger 3.3 T-GDI V6 GT AWD - 16
Kia Stinger 3.3 T-GDI V6 GT AWD - 17
Kia Stinger 3.3 T-GDI V6 GT AWD - 18
Kia Stinger 3.3 T-GDI V6 GT AWD - 19
Kia Stinger 3.3 T-GDI V6 GT AWD - 20
Kia Stinger 3.3 T-GDI V6 GT AWD - 21
Kia Stinger 3.3 T-GDI V6 GT AWD - 22
Kia Stinger 3.3 T-GDI V6 GT AWD - 23
Kia Stinger 3.3 T-GDI V6 GT AWD - 24
Kia Stinger 3.3 T-GDI V6 GT AWD - 25
Kia Stinger 3.3 T-GDI V6 GT AWD - 26
Kia Stinger 3.3 T-GDI V6 GT AWD - 27
Kia Stinger 3.3 T-GDI V6 GT AWD - 28
Kia Stinger 3.3 T-GDI V6 GT AWD - 29
Kia Stinger 3.3 T-GDI V6 GT AWD - 30
Kia Stinger 3.3 T-GDI V6 GT AWD - 31
Kia Stinger 3.3 T-GDI V6 GT AWD - 32
Kia Stinger 3.3 T-GDI V6 GT AWD - 33
Kia Stinger 3.3 T-GDI V6 GT AWD - 34
Kia Stinger 3.3 T-GDI V6 GT AWD - 35
Kia Stinger 3.3 T-GDI V6 GT AWD - 36
Kia Stinger 3.3 T-GDI V6 GT AWD - 37
Kia Stinger 3.3 T-GDI V6 GT AWD - 38
Kia Stinger 3.3 T-GDI V6 GT AWD - 39

1 / 40

Kia Stinger 3.3 T-GDI V6 GT AWD - 1
Kia Stinger 3.3 T-GDI V6 GT AWD - 2
Kia Stinger 3.3 T-GDI V6 GT AWD - 3
Kia Stinger 3.3 T-GDI V6 GT AWD - 4
Kia Stinger 3.3 T-GDI V6 GT AWD - 5
Kia Stinger 3.3 T-GDI V6 GT AWD - 6
Kia Stinger 3.3 T-GDI V6 GT AWD - 7
Kia Stinger 3.3 T-GDI V6 GT AWD - 8
Kia Stinger 3.3 T-GDI V6 GT AWD - 9
Kia Stinger 3.3 T-GDI V6 GT AWD - 10
Kia Stinger 3.3 T-GDI V6 GT AWD - 11
Kia Stinger 3.3 T-GDI V6 GT AWD - 12
Kia Stinger 3.3 T-GDI V6 GT AWD - 13
Kia Stinger 3.3 T-GDI V6 GT AWD - 14
Kia Stinger 3.3 T-GDI V6 GT AWD - 15
Kia Stinger 3.3 T-GDI V6 GT AWD - 16
Kia Stinger 3.3 T-GDI V6 GT AWD - 17
Kia Stinger 3.3 T-GDI V6 GT AWD - 18
Kia Stinger 3.3 T-GDI V6 GT AWD - 19
Kia Stinger 3.3 T-GDI V6 GT AWD - 20
Kia Stinger 3.3 T-GDI V6 GT AWD - 21
Kia Stinger 3.3 T-GDI V6 GT AWD - 22
Kia Stinger 3.3 T-GDI V6 GT AWD - 23
Kia Stinger 3.3 T-GDI V6 GT AWD - 24
Kia Stinger 3.3 T-GDI V6 GT AWD - 25
Kia Stinger 3.3 T-GDI V6 GT AWD - 26
Kia Stinger 3.3 T-GDI V6 GT AWD - 27
Kia Stinger 3.3 T-GDI V6 GT AWD - 28
Kia Stinger 3.3 T-GDI V6 GT AWD - 29
Kia Stinger 3.3 T-GDI V6 GT AWD - 30
Kia Stinger 3.3 T-GDI V6 GT AWD - 31
Kia Stinger 3.3 T-GDI V6 GT AWD - 32
Kia Stinger 3.3 T-GDI V6 GT AWD - 33
Kia Stinger 3.3 T-GDI V6 GT AWD - 34
Kia Stinger 3.3 T-GDI V6 GT AWD - 35
Kia Stinger 3.3 T-GDI V6 GT AWD - 36
Kia Stinger 3.3 T-GDI V6 GT AWD - 37
Kia Stinger 3.3 T-GDI V6 GT AWD - 38
Kia Stinger 3.3 T-GDI V6 GT AWD - 39

22 kwietnia 2024 12:15

ID: 6119933435

Szczegóły

Oferta od

Prywatne

Pokaż oferty z numerem VIN

Tak

Ma numer rejestracyjny

Tak

Marka pojazdu

Kia

Model pojazdu

Stinger

Rok produkcji

2020

Przebieg

72 500 km

Pojemność skokowa

3 342 cm3

Rodzaj paliwa

Benzyna

Moc

370 KM

Skrzynia biegów

Automatyczna

Spalanie Poza Miastem

8.0 l/100km

Spalanie W Mieście

14 l/100km

Typ nadwozia

Sedan

Emisja CO2

244 g/km

Liczba drzwi

5

Liczba miejsc

5

Kolor

Czarny

Rodzaj koloru

Metalik

Kraj pochodzenia

Kanada

Zarejestrowany w Polsce

Tak

Tuning

Tak

VIN

Wyświetl VIN

14 pól zweryfikowanych

Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych

Wyposażenie

Apple CarPlay

Android Auto

Interfejs Bluetooth

Radio

Zestaw głośnomówiący

Gniazdo USB

Ładowanie bezprzewodowe urządzeń

System nawigacji satelitarnej

System nagłośnienia

Wyświetlacz typu Head-Up

Ekran dotykowy

Sterowanie funkcjami pojazdu za pomocą głosu

Opis

W użytkowaniu od przebiegu 6 400 km do aktualnego 72 500. 478KM i 682Nm Posiadam Carfax. Dodaje zdjęcia podwozia z dnia 18.04.24 zrobione przy wymianie opon na letnie. Witam, Proponuje sprzedaż KIA Stinger z roku 2020 w wersji GT2. Auto sprowadzone na moje potrzeby. Od początku wiedziałem jaki model i egzemplarz ma do mnie trafić, posiadam wycenę rzeczoznawcy przeprowadzoną przed pierwszym w kraju ubezpieczeniem w maju 2021r. Dodatkowo nowemu właścicielowi przekażę druk opłaty akcyzy, która potwierdza dobrą kondycję wylicytowanego w Kanadzie auta. Stinger ma obecnie 72 500km (zakup przy przebiegu 6400) i regularne przeglądy olejowe co 9tys km. Przy przebiegu 60 000 wymieniłem olej w skrzyni biegów i dyfrze. Nie miałem w Polsce żadnych uszkodzeń a naprawę po sprowadzeniu z Kanady wykonał profesjonalny warsztat z doskonałymi opiniami na fb i google. Co wg mnie oprócz pozytywnej historii i utrzymania mojego Stingera wyróżnia jeszcze ten egzemplarz? Auto ma kilka modyfikacji: 1. W ubiegłym roku w wakacje wymieniłem komplet hamulców, obecnie jest założony zestaw DAB. To zauważalna zmiana i poprawa bezpieczeństwa. 2. W tym samym okresie zleciłem uznanemu w gronie „Stingerowców” tunerowi Grzegorzowi z GCS Tuning zmianę mapy silnika i mapy skrzyni biegów. Modyfikacja ma genialny efekt! Wykres pokazał 478KM i blisko 700Nm (co ważne seria miała fabrycznie książkowe parametry) w potężnym przedziale obrotów (szczegóły na zdjęciu z hamowni Grzegorza). Auto ma istotnie zmienioną charakterystykę wykorzystania mocy i daje na drodze ogromną pewność przyspieszenia. Po weryfikacji regularnie przyspiesza 3.9s od 0-100!!! a uśmiech wyprzedzania wielu uznanych marek, za które trzeba zapłacić dziesiątki tysięcy złotych większe kwoty jest bezcenny. Miłym efektem dodatkowym jest zmniejszenie zużycia paliwa o ok 0,8l. 3. Na początku nałożyłem na lakier powłokę ceramiczną. Opłacało się ponieważ auto nadal ma świetną szklistość czarnego lakieru (myjnie tylko ręczne). 4. Wizualnie też nieco zmieniłem Stingera dodając kilka elementów. Wszystko zakupione w polecanej przez wielu właścicieli Stingerów firmie "K8 Stinger Store": brewki ledowe na przednim zderzaku, karbonowa lotka górna tył oraz spojler karbonowy na klapie + dyfuzor karbonowy. 5. Auto stoi na czarnych 20’ kołach JR o letnich oponach (mogę rozważyć dodanie opon zimowych) Osobiście doceniam szczególnie to, że Singer o tak wyraźnie sportowych osiągach (przypomnę, że przyspiesza poniżej 4.0s do 100km/h) ma przecież cały czas głównie wartość wygodnego GT. Używam go do codziennego poruszania się po Warszawie oraz na wyjazdy rodzinne 2+2. Przy tym łatwiej wskazać czego nie posiada z wyposażenia... Na pewno chwale sobie wygodne fotele z bardzo bogatą regulacją (np regulowany docisk boczków lub wydłużenie podparcia pod uda) i pamięcią oraz ogrzewaniem i wentylacją (ogrzewana jest nawet tylna kanapa), HUD, aktywny tempomat przydaje się na autostradzie i korkach. Wszystko w środku w skórze, czarnej alcantarze i z dodatkami aluminium. Auto budzi duże zainteresowanie i prowokuje zaciekawienie innych a jednocześnie kierowca i pasażerowie wygodnie lub sportowo korzystają z jakości i liczebności wyposażenia. Nie każdy wie, że Stingera projektował m.in. Albert Biermann. Ten niemiecki inżynier to prawdziwa legenda w świecie motosportu i przez lata odpowiadał za najlepsze modele ze stajni BMW M. Do tego wyróżnię napęd AWD z możliwością regulacji rozkładu mocy od 50-50 w ustawieniach Comfort do 20-80 w ustawieniach Sport. To naprawdę dobrze działa!! Nawet na mokrym lub zimą i przy skręcie auto prowadzi się zgodnie z wyczuciem kierowcy. Polecam też specyfikę alternatywnych trybów Smart czyli automatyczne dostosowanie się regulowanych podzespołów do specyfiki danej podróży oraz Custom tj kierowca personalizuje ustawienia zawieszenia, przeniesienia mocy pomiędzy osiami, reakcji na gaz, poziomu obrotów i szybkości przy zmianie biegu, ustawień fotela, podświetlenia, itp. Dlaczego sprzedaje tak doinwestowanego Stingera? Decyzja nie jest trudna ponieważ mam już sprowadzonego kolejnego a tym razem w limitowanej wersji GTS. To będzie już mój trzeci Stinger i nadal mam pełne przekonanie o ogromnych zaletach tego modelu. Zapraszam do kontaktu i negocjacji. Chętnie odpowiem na dodatkowe pytania. 

Informacje o sprzedającym

Jarek

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2017

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Warszawa, Wawer

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Carsmile.pl
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie