1 / 27
Najważniejsze
Przebieg
125 000 km
Rodzaj paliwa
Benzyna+LPG
Skrzynia biegów
Manualna
Typ nadwozia
SUV
Pojemność skokowa
1 690 cm3
Moc
82 KM
Opis
Samochód kupiłem w 2019 i użytkowałem zgodnie z przeznaczeniem, czyli po asfalcie i w lekkim terenie. Nigdy nie była topiona w błocie i nigdy nie musiałem chłopa z traktorem szukać, żeby ją do domu ściągnąć.
Obecnie w kolorze zielonym, ale w oryginale była wiśniowa, tylko poprzedni właściciel ją przemalował. Rdzę usiłowałem utrzymać pod kontrolą, ale w Nivce to walka z wiatrakami. Gdzie ruda wychodziła, tam została usunięta, zabezpieczona i zamalowana. Dodaję 0,5L lakieru do dalszych prac konserwacyjnych. Części są bezproblemowo dostępne (wbrew pozorom) i całkiem tanie.
Instalacja gazowa fabrycznie zamontowana firmy Prins (właściwie lepiej chodzi na gazie niż na benzynie). Butla 41L założona w 2020, obecnie w bagażniku, ale można sobie założyć zbiornik pod bagażnikiem (tak było w oryginale) bo pałąk haka jest odpowiednio wyprofilowany. Wtryskiwacze gazowe wymienione jesienią 2024, przejechały może 5 tyś. km, a wtryski benzyny wymienione w 2023r.
Hamulce przód zrobione zimą 2025. Tył był i jest dobry. Działa nawet korektor siły hamowania tyłu.
Układ kierowniczy: drążki i końcówki wymienione zimą 2025, pompa wspomagania wymieniona dwa miesiące temu, bo starazaczęła wyć.
Klima uszczelniona w czerwcu, nabita i całkowicie sprawna. Naprawdę działa i to bez żadnych opowieści, że wystarczy tylko nabić i pojedzie! Klima z regulacją intensywności chłodzenia, taki wschodni klimatronik).
Na zimę elektryczne ogrzewanie postojowe firmy DEFA (grzeje kabinę i płyn chłodzący) z kablem przyłączeniowym i zegarem (sam kabel kosztuje ponad 200zł).
Wnętrze mało zużyte i czyste. Przednie fotele z Opla Corsy, więc nie ma porównania z oryginałem. Dodane zagłówki z tyłu. Kabina ocieplona i wyciszona matami bitumicznymi i gąbkowymi.
Cały napęd sprawny, uszczelniony (z przekładni nie cieknie), jak widać na zdjęciach parkuje na kostce. Obuta teraz w wielosezonowe rosyjskie opony Kama, ale dodaję też zestaw zimowych na felgach.
Drążki tył, sworznie przód i wszystkie amortyzatory wymienione jakieś 30 tyś. km temu. Olej w przekładniach i w silniku oraz tłumik końcowy wymieniony w grudniu 2024.
Tak naprawdę, to wszystko, co niedomagało było wymieniane na bieżąco na nowe bez łatania i kombinowania. Bo ma być sprawny i wrócić na własnych kołach do domu...
Cena za samochód to 17.000 zł, oczywiście do małej negocjacji. Zła informacja jest taka, że chcę ją sprzedać a nie oddać. Jeżeli znajdziesz lepszy tańszy, to go bierz. Szczerze wątpię, czy jest druga w tym wieku w takim stanie, ale kto wie...
Do tego za 2.000 zł jest do wzięcia ta górka części i przydasi. Jest tam most przedni, alternator, osłony, kompletny zestaw części do tylnych hamulców, snorkel, drugi komputer gazowy Prins z emulatorem, wszystkie czujniki, zestaw 4 opon Pirelli Scorpion na felgach (na letnie wycieczki w teren) oraz całą masę innych rzeczy, które na pewno się w niej przydadzą.
PT bardzo świeżutkie z 26 września 2025 (bez uwag od diagnosty), OC do lutego 2026.
W weekendy możliwość obejrzenia w okolicach Piotrkowa Trybunalskiego (po umówieniu).
29 września 2025 21:01
Szczegóły
Podstawowe
Marka pojazdu
Lada
Model pojazdu
Niva
Wersja
1.7i
Kolor
Zielony
Liczba drzwi
3
Liczba miejsc
4
Rok produkcji
2009
VIN
Oblicz
14/14 zweryfikowanych pól
Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych
Historia pojazdu
Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.
Wyposażenie
Radio
Zestaw głośnomówiący
Informacje o sprzedającym
Mirek
Osoba prywatna
Sprzedający na OTOMOTO od 2022
Prawa konsumentów na OTOMOTO
Kontakt bezpośredni
Znajdź na mapie