Bardzo zadbana i doinwestowana Lancia Lybra 2,4 JTD 150KM 2002r. wersja Intensa.
Wyposażenie
+ wspomaganie kierownicy
+ kierownica wielofunkcyjna
+ ABS
+ASR
+ klimatyzacja dwusferowa
+ felgi aluminiowe 18"
+ felgi 16" z zimowymi oponami
+ podgrzewane lusterka
+ centralny zamek z możliwością zdalnego otwierania/zamykania drzwi oraz zdalnego otwierania klapy bagażnika
+ czujnik temp zewnętrznej
+ 6 poduszek powietrznych
+ system audio Bose
+ wyście AUX
+ elektrycznie regulowane lusterka
+ fotel kierowcy, odcinek lędźwiowy sterowany elektrycznie
+ fotochromatyczne lusterko wsteczne
+ elektryczne podnoszenie wszystkich 4 szyb
+ czujnik deszczu
+ czujnik zaparowania szyby przedniej
+ przyciemnione szyby
+ hak
+ podłokietnik przód
+ podłokietnik tył
Sprzedaję ponieważ kupiłem nowy samochód i za dużo już pojazdów w rodzinie. Bella czeka na poważnego maniaka, który będzie miał czas i serce do utrzymania jej w tym stanie na jaki zasługuje.
Cały stan i historia są na stronie Lancia Klub Polska (niestety tylko po zalogowaniu bo to wątek dla klubowiczów)
https://forum.lanciapolska.org/viewtopic.php?t=23980&start=90
W skrócie
- 218000tyś - wymiana klocków tył
- 221000tyś - wymiana oleju i komplet filtrów
- 225tyś wymiana rozrządu, pompa wody, pasek klinowy, tarcze + klocki przód
- 229tyś wymiana linek od ręcznego
- 230tyś wymiana kompletu świec
- 234tyś wymiana oleju oraz kompletu filtrów
- serwis klimatyzacji
- wymiana tylnych sprężyn
- wymiana wahaczy, łącznika i końcówki drążka
- amortyzatory przód
- sprężyny przód
- klocki i tarcze tył
- olej + komplet filtrów
- komplet nowych opon letnich Firestone
07.2016
- sprężyny tył
- napinacz paska klinowego
- pasek
- simmeringi półosi
- simmering wału
- odłączone dziadostwo zwane EGR'em
- 280tyś moc zwiększona o ok. 20%
- 285tyś
- nowe rolki alternatora i pasek
- pompa przeszła regeneracje w postaci uszczelnienia
- wymiana obejm i gum stabilizatora
287tyś
- nowe tarcze + klocki przód
- klocki tył
- płyn hamulcowy
- olej + komplet filtrów
- końcówki drążków
- wymiana paska klinowego
Felgi: MAK 18" 7.5J ET35 4x98 58.1mm
- 300tyś
- wymieniony rozrząd z całym osprzętem
- niestety kolejna wymiana tarczy i klocków z przodu
- serwis klimy
- silent blocki wahaczy tył
- poduszka silnika
- łożysko tył (prawe)
305tyś km
- wymiana oleju z filtrami
- sprzęgło, ponieważ po niecałym roku od wymiany i zwiększenia mocy sprzęgło Valeo zaczęło się ślizgać pojechało na obicie Kevlarem
- wymiana klocków tył
- czujnik poziomu oleju
310tyś km.
- sprzęgło obite kevlarem
- ogarnięte zawieszenie, nic nie puka nic nie stuka
- całe podwozie pospawane, uzupełnione i zabezpieczone antykorozyjnie
- wszystkie profile uzupełnione od wewnątrz środkiem antykorozyjnym
- progi uzupełnione, zabezpieczone, pomalowane
- przy okazji pomalowane dwa błotniki z tyły, zderzaki
- konkretna detailingowa polerka całego auta, na to politura i twardy wosk
- ogarnięte silniczki od klimy
- pozbyłem się w w końcu uklejozy na plastikach w środku
- przednie fotele przeszły renowacje skóry i alcantary
- wymienione klocki przód
- czujnik poziomu oleju
- wymieniony grill i lampy przód, z poprzednich odchodziły oksydowane elementy
320tyś km
- olej + komplet filtrów
- amortyzatory przednie
- poduszki/łożyska amortyzatorów
- końcówka drążka kierowniczego
- gemoetria
- zostały też przyciemnione szyby (80%)
332tyś km
- klocki i tarcze tył - wymiana
- tylny lewy zacisk nowy
- linki ręcznego i oploty, nowe
- olej z kompletem filtrów
- nowy tłumik końcowy
- nowa przednia szyba
Styczeń 2021 już jest moja - kaeres
342tys
1. Nowy alternator Minetti Marelli.
2. Cała tylna belka że wszystkimi tulejami jest wymieniona.
3. Tuleje wahacza przód, tuleje stabilizatora.
4. Łącznik tłumika wymieniony.
5. Wymienione 2 wtryski bo lały już na potęgę.
6. Uzupełnianie odblasków, kapsli felg, znaczków, itp.
7. Spawanie fotela kierowcy bo się bujał.
8. Czyszczenie czujnika turbiny.
342750km
1. Wymiana koła pasowego.
2. Wymiana napinacza paska wielorowkowego.
3. Uszczelnienie (wymiana simmeringu) przy wałku rozrządu.
4. Wymiana paska rozrządu.
5. Wymiana czujnika położenia wałka rozrządu.
343070km
1. Serwis klimy.
2. Nowa osłona pod silnik
349000km
1. Wymiana oleju i wszystkich filtrów
2. Łącznik stabilizatora prawy przód.
3. Klocki hamulcowe tył z naprawą prawego zacisku.
4. Wymiana krzyżaków przegubów wewnętrznych
355000km lipiec 2022
1. Nowe opony letnie. Goodride 225/40 R18 ZUPERECO Z-107 92W
2. Nowe dywaniki ze stoperami
360tys wymiana oleju i wszystkich filtrów.
Przy okazji wymiana linki ręcznego i cylinderków w hamulcu tylnym.
372000km
Sprężyny przód obie strzeliły, wymienione.
Łączniki stabilizatorów przy okazji oraz gumy wahaczy.
373000km
Zrobione progi. Lewy cały nowy, prawy był dobry. Zrobiona wstawka, usunięte ogniska korozji, zakonserwowany, pomalowany barankiem.
373550km
Serwis olejowo filtrowy
W tej chwili ma 386 tys. Przyszłemu właścicielowi pozostawiam przegląd zerowy (oleje + filtry).
OC do 11.04.2026 (opłacany co miesiąc więc po zakupie przenoszę ubezpieczenie na nowego właściciela)
Przegląd do 7.10.2025
Zawieszenie idealne, silnik pięknie i równo pracuje. Dość mocny bo poprzedni właściciel poddał go chipowi na około 180KM.
Nie bierze oleju nawet 1ml między serwisami. Nigdy nie dolewałem.
Dodaję opony zimowe z oryginalnymi felgami 16" od Intensy oraz bagażnik dachowy.
Nowe opony letnie 18" (2022 z tyłu i 2024 z przodu.)
W 2024 zrobiła trasę Polska, Piza, Siena, Sycylia i z powrotem bez żadnego zająknięcia 6000km.
Do zrobienia siemmering skrzyni biegów (tylko się poci), serwis olejowy z filtrami, odnalezienie w której kostce nie ma styku do tylnej, lewej szyby (silniczek działa, prąd w przełączniku jest, prowadnice są ok - sprawdzone "na krótko" i działa. Gdzieś na trasie przełącznik-silniczek nie ma prądu)
Cena do lekkiej negocjacji tylko dla mocno zainteresowanych i tylko po rzeczowej rozmowie telefonicznej.
Nie schodzę z ceny tylko "dla zasady".
W tej chwili nie wymaga żadnego wkładu finansowego poza olejami i filtrami, które są eksploatacją.
Siemmering skrzyni można zrobić ale nie jest to wymagane. Informuję o nim tylko po to aby nic nie ukrywać.