Lancia Thesis 2.4 20v Emblema - 1
Lancia Thesis 2.4 20v Emblema - 2
Lancia Thesis 2.4 20v Emblema - 3
Lancia Thesis 2.4 20v Emblema - 4
Lancia Thesis 2.4 20v Emblema - 5
Lancia Thesis 2.4 20v Emblema - 6
Lancia Thesis 2.4 20v Emblema - 7
Lancia Thesis 2.4 20v Emblema - 8
Lancia Thesis 2.4 20v Emblema - 9
Lancia Thesis 2.4 20v Emblema - 10
Lancia Thesis 2.4 20v Emblema - 11
Lancia Thesis 2.4 20v Emblema - 12
Lancia Thesis 2.4 20v Emblema - 13
Lancia Thesis 2.4 20v Emblema - 14
Lancia Thesis 2.4 20v Emblema - 15
Lancia Thesis 2.4 20v Emblema - 16
Lancia Thesis 2.4 20v Emblema - 17
Lancia Thesis 2.4 20v Emblema - 18
Lancia Thesis 2.4 20v Emblema - 19
Lancia Thesis 2.4 20v Emblema - 20
Lancia Thesis 2.4 20v Emblema - 21
Lancia Thesis 2.4 20v Emblema - 22
Lancia Thesis 2.4 20v Emblema - 23
Lancia Thesis 2.4 20v Emblema - 24
Lancia Thesis 2.4 20v Emblema - 25
Lancia Thesis 2.4 20v Emblema - 26
Lancia Thesis 2.4 20v Emblema - 27
Lancia Thesis 2.4 20v Emblema - 28
Lancia Thesis 2.4 20v Emblema - 29
Lancia Thesis 2.4 20v Emblema - 30
Lancia Thesis 2.4 20v Emblema - 31
Lancia Thesis 2.4 20v Emblema - 32
Lancia Thesis 2.4 20v Emblema - 33
Lancia Thesis 2.4 20v Emblema - 34
Lancia Thesis 2.4 20v Emblema - 35
Lancia Thesis 2.4 20v Emblema - 36
Lancia Thesis 2.4 20v Emblema - 37
Lancia Thesis 2.4 20v Emblema - 38
Lancia Thesis 2.4 20v Emblema - 39
Lancia Thesis 2.4 20v Emblema - 40

1 / 41

Lancia Thesis 2.4 20v Emblema - 1
Lancia Thesis 2.4 20v Emblema - 2
Lancia Thesis 2.4 20v Emblema - 3
Lancia Thesis 2.4 20v Emblema - 4
Lancia Thesis 2.4 20v Emblema - 5
Lancia Thesis 2.4 20v Emblema - 6
Lancia Thesis 2.4 20v Emblema - 7
Lancia Thesis 2.4 20v Emblema - 8
Lancia Thesis 2.4 20v Emblema - 9
Lancia Thesis 2.4 20v Emblema - 10
Lancia Thesis 2.4 20v Emblema - 11
Lancia Thesis 2.4 20v Emblema - 12
Lancia Thesis 2.4 20v Emblema - 13
Lancia Thesis 2.4 20v Emblema - 14
Lancia Thesis 2.4 20v Emblema - 15
Lancia Thesis 2.4 20v Emblema - 16
Lancia Thesis 2.4 20v Emblema - 17
Lancia Thesis 2.4 20v Emblema - 18
Lancia Thesis 2.4 20v Emblema - 19
Lancia Thesis 2.4 20v Emblema - 20
Lancia Thesis 2.4 20v Emblema - 21
Lancia Thesis 2.4 20v Emblema - 22
Lancia Thesis 2.4 20v Emblema - 23
Lancia Thesis 2.4 20v Emblema - 24
Lancia Thesis 2.4 20v Emblema - 25
Lancia Thesis 2.4 20v Emblema - 26
Lancia Thesis 2.4 20v Emblema - 27
Lancia Thesis 2.4 20v Emblema - 28
Lancia Thesis 2.4 20v Emblema - 29
Lancia Thesis 2.4 20v Emblema - 30
Lancia Thesis 2.4 20v Emblema - 31
Lancia Thesis 2.4 20v Emblema - 32
Lancia Thesis 2.4 20v Emblema - 33
Lancia Thesis 2.4 20v Emblema - 34
Lancia Thesis 2.4 20v Emblema - 35
Lancia Thesis 2.4 20v Emblema - 36
Lancia Thesis 2.4 20v Emblema - 37
Lancia Thesis 2.4 20v Emblema - 38
Lancia Thesis 2.4 20v Emblema - 39
Lancia Thesis 2.4 20v Emblema - 40

26 kwietnia 2024 21:48

ID: 6118487055

Szczegóły

Oferta od

Prywatne

Pokaż oferty z numerem VIN

Tak

Ma numer rejestracyjny

Tak

Marka pojazdu

Lancia

Model pojazdu

Thesis

Rok produkcji

2002

Przebieg

115 000 km

Pojemność skokowa

2 446 cm3

Rodzaj paliwa

Benzyna+LPG

Moc

170 KM

Skrzynia biegów

Manualna

Spalanie W Mieście

15 l/100km

Typ nadwozia

Sedan

Liczba drzwi

4

Liczba miejsc

5

Kolor

Szary

Rodzaj koloru

Metalik

Kraj pochodzenia

Holandia

Zarejestrowany w Polsce

Tak

VIN

Wyświetl VIN

14 pól zweryfikowanych

Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych

Wyposażenie

Radio

Zestaw głośnomówiący

System nawigacji satelitarnej

System nagłośnienia

Sterowanie funkcjami pojazdu za pomocą głosu

Opis

Witam. Do sprzedania moja osobista od ponad 7miu lat Lancia Thesis w najbogatszej w tamtych latach wersji Emblema. Lancia ma obecnie przejechane 376 tyś km ale przy przebiegu 265 tyś wymieniłem silnik na nowy ponieważ mogłem kupić w bardzo okazyjnej cenie. Czyli obecnie silnik ma przejechane około 111 tyś km. Autem robię wiele kilometrów każdego miesiąca jeżdżąc niemal po całej Polsce więc przebieg zmienia się dość dynamicznie każdego dnia ;) Wszystkie usterki wymieniane na bieżąco i naprawiane na najlepszych częściach. W trakcie posiadania Lancii "włożyłem" w nią parędziesiąt tysięcy złotych. Posiadam komplet opon letnich i zimowych po dwóch sezonach. Auto bardzo ekonomiczne, na trasie przy dużych prędkościach :) spalanie 12l gazu plus dotrysk benzyny około 1l na 100km. Przy prędkości 120 km/h czyli na ekspresówce spalanie 9l gazu czyli cenowo około 4l benzyny. Niewykonalne w żadnym współczesnym aucie szczególnie klasy premium w jakiej jest Thesis. Ostatnio wymienione na nowe: kołyska przednia, alternator, elementy przedniego zawieszenia, przewody wysokiego ciśnienia od wspomagania kierownicy i wysprzęglika, klamki przednich drzwi ( w starych zawodziła elektronika, nowe są w innym kolorze ale nawet ciekawie to wygląda więc nie malowałem ich ), tarcze i klocki przednie, świece, tłumik. W tym miesiącu wymieniony olej i wszystkie filtry łącznie z kabinowym. Lancię sprzedaję ponieważ zanim świat zaleją mało użyteczne elektryki chcę pojeździć jeszcze autem z dużym wolnossącym silnikiem. Poluję na Genesisa V6 3.8l :). Thesis ma kilka początkowych ognisk korozji co pokazałem na zdjęciach. Dlatego cena jest do niewielkiej negocjacji. Nie ukrywam, że chętnie Lancię sprzedałbym fascynatowi marki takiemu jak ja :). Na tym silniku można zrobić jeszcze setki tysięcy kilometrów. Silnik rzędowy 5 cylindrów, wolnossący bez doładowania. Jedyne chyba obecnie auto którego właściciele spotykając się na drodze mrugają do siebie światłami :). Na więcej pytań chętnie odpowiem telefonicznie. Ważniejsze elementy wyposażenia: 16-calowe felgi aluminiowe typu „Stile Elegante” Elektrycznie regulowane, składane, podgrzewane i zakrzywione asferycznie lusterka zewnętrzne z oświetleniem otoczenia Reflektory biksenonowe Tylne światła LED (pierwsze na świecie) Elektryczne szyby przednie i tylne z funkcją automatycznego otwierania i zamykania szyb Automatyczna klimatyzacja trzystrefowa z wentylacją pośrednią (pierwsza na świecie w wprowadzonym w tym samym czasie VW Phaeton) Schowek w podłokietniku przednim klimatyzowany i podgrzewany Elektryczny hamulec postojowy (pierwszy na świecie, pierwszy pojazd na rynku z tą funkcją) Automatyczny asystent ruszania pod górę Tempomat czujnik deszczu czujnik zmierzchu Wielofunkcyjna kierownica obszyta skórą System Connect+ Hifi z komputerem pokładowym i sterowaniem głosowym ABS, EBD, ASR, MSR i ESP Wielostopniowy system poduszek powietrznych z 8 poduszkami powietrznymi (wyłączane boczne poduszki powietrzne również z tyłu!) Elektronicznie sterowane amortyzatory (typu Skyhook, również pierwsze na świecie) Elektrycznie sterowane zamykanie klapy tylnej (miękkie zamykanie) Elektrycznie regulowane fotele przednie z pamięcią trzech pozycji fotela kierowcy, lusterkami zewnętrznymi, kierownicą (osiowo i pionowo) oraz elektrycznie regulowane zagłówki Moduł nawigacji dla systemu Connect+ System dźwiękowy Bose® ze zmieniarką CD Podłokietnik tylny ze sterowaniem elektryczną roletą przeciwsłoneczną, elektryczną regulacją fotela pasażera, uchwytem na kubek, gniazdkiem 12 V i pilotem Connect Nav+ Wnętrze wykończone skórą Poltrona Frau z podgrzewanymi przednimi siedzeniami Przyciemnione tylne szyby boczne Fotele przednie z elektryczną regulacją podparcia odcinka lędźwiowego w dwóch płaszczyznach System komfortowego wsiadania i wysiadania - kierownica unosi się a fotel odjeżdża do tyłu Halogeny przeciwmgielne Czujniki parkowania przód - tył Po wrzuceniu biegu wstecznego prawe lusterko opuszcza się (lepsza widoczność jezdni przy parkowaniu) Wnętrze oprócz najwyższej jakości skóry wykończone prawdziwym drewnem, aluminium i stopem magnezu Wysokiej jakości sekwencyjna instalacja LPG włoskiej firmy ZAVOLI ( lider w instalacjach lpg ) Butla LPG 60l w kole zapasowym, zasięg na lpg od 400 do 530 km Nagłośnienie BOSE zachwyci najbardziej wymagającego melomana Wejście na kasety :) - kilka swoich z młodości przesłuchałem :) System SOS, jednym przyciskiem łączymy się z numerem 112 ( niespotykane w wielu autach do dzisiaj ) Otwieranie i zamykanie szyb oraz otwieranie bagażnika z pilota i wiele innych ciekawostek o których pewnie zapomniałem napisać. 

Informacje o sprzedającym

Robert

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2015

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Wrocław, Krzyki

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Carsmile.pl
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie