Prywatny wóz zarejestrowany na firmę - mogę sprzedać na FV23%. Można odliczać VAT od paliwa (homologacja N1)
Auto sprowadziłem sobie z południa Francji (Riwiera, Lazurowe Wybrzeże).
Rama, buda, zawieszenie, airtank w stanie idealnym - bez rdzy! Zresztą cała rama i buda (progi) I-DE-O-LO!
Tarcze przód tył, klocki - ideolo, kompresor, zawieszenie - bajka - stoi równo nawet jak go na 3 tygodnie zostawić.
Opony Pirelli Scorpion całoroczne (+ taka sama nowa na zapasie). Nie umiem w offroady ale na tych oponach dojechałem w styczniu po glinie wyciągać zakopanego Chevroleta na ATkach.
Wersja dwuosobowa - miała być na wyprawy i festiwale ale się plany zmieniły. Wersja S czyli jest to co trzeba - Terrain Response i reduktory. Wjeżdża wszędzie gdzie próbowałem. Nie ma ksenonów i innych niepotrzebnych bajerów dodających masy - możesz spakować więcej szpeju a jak zbijesz lampę to nie będziesz płakał że kosztuje 5kPLN.
Skrzynia 8HP (pokrętło, nie drążek) - idzie jak zły a w trasie 7l/100km :O
Duży serwis w styczniu filtry oleje. Nowa czarna podsufitka.
To nie jest bulwarówka tyko wyprawówka-festiwalówka ma wady lakiernicze tu i tam, jak szukasz lalki do błysku to wpisz w wyszukiwarkę HSE.
Najważniejsza w LR jest elektronika i rama a to jest wyśmienite.
Skórzana kierownica, 2 stołki materiałowe (wersja 2 osobowa), Webasto 5kW
Wiadomości tekstowe proszę sobie darować.