1 / 17
Najważniejsze
Przebieg
270 000 km
Rodzaj paliwa
Benzyna+LPG
Skrzynia biegów
Automatyczna
Typ nadwozia
SUV
Pojemność skokowa
5 000 cm3
Moc
510 KM
Opis
Land Rover 5.0 V8 – wyjątkowy egzemplarz terenowy, unikatowy projekt
Jeśli szukasz auta, które wyróżnia się w terenie i na ulicy, a jednocześnie nie chcesz jeździć tym samym co wszyscy (Wrangler, Patrol, itp.) – to samochód dla Ciebie.
Miny kierowców „wklejonych” terenówek, gdy ten „autobus” spokojnie przejeżdża obok – bezcenne.
Samochód został zbudowany na bazie egzemplarza w stanie bardzo dobrym.
Wersja z wolnossącym silnikiem 5.0 V8 o mocy 375 KM + instalacja gazowa, co znacząco obniża koszty eksploatacji.
Projekt dopracowany włożono w niego mnóstwo czasu, pieniędzy i serca. Ten model fabrycznie ma kilka niedociągnięć, które tutaj zostały naprawione lub ulepszone.
Realnie był w terenie z 10 razy, ponieważ cały czas coś modernizowałem
Modyfikacje i dodatki:
Lift zawieszenia ok. 2,5 cala – mechaniczny, a nie tylko elektroniczny - zostawione zawieszenie pneumatyczne.
Prześwit około 42 cm plus dodatkowo 3 cm które da się włączyć na kilka sekund, jak czujniki wyczują, że jest taka potrzeba.
Progi stalowe na zamówienie – wytrzymałe, można podnosić auto za progi
Pełna osłona podwozia 3 częściowa + zabudowa przodu zaprojektowana tak, by zachować częściowo oryginalny zderzak, ale też pełni funkcje ślizgu przy najeżdżaniu na przeszkodę
Wyciągarka dostosowana do masy pojazdu
Opony 33” Cooper S/T Maxx
Nowe lampy LED (koszt ok. 9 000 zł) – świetne światło, pełna funkcjonalność
Radio z Androidem i kartą SIM – działają wszystkie funkcje, w tym sterowanie z kierownicy
Nagłośnienie Logic 7
Wentylowane i podgrzewane fotele , podgrzewana kierownica
Wydech sportowy (oryginalny w komplecie)
Hak holowniczy
Instalacja gazowa – przebieg ok. 20 000 km
Stan techniczny:
– wszystkie naprawy wykonywane z myślą o trwałości i niezawodności.
Projekt miał być zakończony lakierowaniem powłoką Raptor, ale nie mogłem się zdecydować na kolor.
W terenie samochód spisuje się zadziwiająco dobrze.
Pneumatyczne zawieszenie to komfort na długie wyprawy, często przydaje się obniżenie aby zmieścić się pod jakimś drzewem, elektroniczne blokady działają automatycznie po wybraniu trybu jazdy – bez potrzeby ręcznego przełączania.
Ostatnie serwis (wystawiam w dniu odebrania od mechanika - naprawa się przedłużała i kupiłem między czasie nowe auto ):
Nowy rozrząd + 4 koła zmiennych faz rozrządu
Nowe pompy paliwa (dla pewności – trudny dostęp)
Nowa podstawa wiskozy oraz wiskoza z wentylatorem
Większy akumulator
Nowy alternator
Naprawa skrzyni biegów: nowy konwerter, mechatronika, komputer
Nowy olej w reduktorze + uszczelniacze
Wymienione w ostatnich 5 000 km:
Wszystkie amortyzatory pneumatyczne (jeden był uszkodzony – reszta wymieniona profilaktycznie)
Kompresor zawieszenia,
Nowe płyny, paski, rolki, skraplacz klimatyzacji
Samochód gotowy do jazdy, wyjątkowo dopracowany i przygotowany do dalszej przygody.
Dla pasjonata, który szuka czegoś więcej niż kolejnego SUV-a – auto z duszą i charakterem.
8 listopada 2025 17:23
Szczegóły
Podstawowe
Marka pojazdu
Land Rover
Model pojazdu
Range Rover
Wersja
5.0 V8 S/C Vogue
Kolor
Czarny
Liczba drzwi
5
Rok produkcji
2011
Generacja
III (2001-2012)
VIN
Oblicz
Historia pojazdu
Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.
Wyposażenie
Interfejs Bluetooth
Radio
Zestaw głośnomówiący
System nawigacji satelitarnej
Informacje o sprzedającym
Mikołaj
Osoba prywatna
Sprzedający na OTOMOTO od 2014
Prawa konsumentów na OTOMOTO
Kontakt bezpośredni
Znajdź na mapie