Land Rover Range Rover 5.0 V8 S/C Vogue - 1
Land Rover Range Rover 5.0 V8 S/C Vogue - 2
Land Rover Range Rover 5.0 V8 S/C Vogue - 3
Land Rover Range Rover 5.0 V8 S/C Vogue - 4
Land Rover Range Rover 5.0 V8 S/C Vogue - 5
Land Rover Range Rover 5.0 V8 S/C Vogue - 6
Land Rover Range Rover 5.0 V8 S/C Vogue - 7
Land Rover Range Rover 5.0 V8 S/C Vogue - 8
Land Rover Range Rover 5.0 V8 S/C Vogue - 9
Land Rover Range Rover 5.0 V8 S/C Vogue - 10
Land Rover Range Rover 5.0 V8 S/C Vogue - 11
Land Rover Range Rover 5.0 V8 S/C Vogue - 12
Land Rover Range Rover 5.0 V8 S/C Vogue - 13
Land Rover Range Rover 5.0 V8 S/C Vogue - 14
Land Rover Range Rover 5.0 V8 S/C Vogue - 15
Land Rover Range Rover 5.0 V8 S/C Vogue - 16

1 / 17

Land Rover Range Rover 5.0 V8 S/C Vogue - 1
Land Rover Range Rover 5.0 V8 S/C Vogue - 2
Land Rover Range Rover 5.0 V8 S/C Vogue - 3
Land Rover Range Rover 5.0 V8 S/C Vogue - 4
Land Rover Range Rover 5.0 V8 S/C Vogue - 5
Land Rover Range Rover 5.0 V8 S/C Vogue - 6
Land Rover Range Rover 5.0 V8 S/C Vogue - 7
Land Rover Range Rover 5.0 V8 S/C Vogue - 8
Land Rover Range Rover 5.0 V8 S/C Vogue - 9
Land Rover Range Rover 5.0 V8 S/C Vogue - 10
Land Rover Range Rover 5.0 V8 S/C Vogue - 11
Land Rover Range Rover 5.0 V8 S/C Vogue - 12
Land Rover Range Rover 5.0 V8 S/C Vogue - 13
Land Rover Range Rover 5.0 V8 S/C Vogue - 14
Land Rover Range Rover 5.0 V8 S/C Vogue - 15
Land Rover Range Rover 5.0 V8 S/C Vogue - 16

Najważniejsze

Przebieg

270 000 km

Rodzaj paliwa

Benzyna+LPG

Skrzynia biegów

Automatyczna

Typ nadwozia

SUV

Pojemność skokowa

5 000 cm3

Moc

510 KM

Opis

Land Rover 5.0 V8 – wyjątkowy egzemplarz terenowy, unikatowy projekt


Jeśli szukasz auta, które wyróżnia się w terenie i na ulicy, a jednocześnie nie chcesz jeździć tym samym co wszyscy (Wrangler, Patrol, itp.) – to samochód dla Ciebie.

Miny kierowców „wklejonych” terenówek, gdy ten „autobus” spokojnie przejeżdża obok – bezcenne.


Samochód został zbudowany na bazie egzemplarza w stanie bardzo dobrym.

Wersja z wolnossącym silnikiem 5.0 V8 o mocy 375 KM + instalacja gazowa, co znacząco obniża koszty eksploatacji.


Projekt dopracowany włożono w niego mnóstwo czasu, pieniędzy i serca. Ten model fabrycznie ma kilka niedociągnięć, które tutaj zostały naprawione lub ulepszone.


Realnie był w terenie z 10 razy, ponieważ cały czas coś modernizowałem


Modyfikacje i dodatki:

Lift zawieszenia ok. 2,5 cala – mechaniczny, a nie tylko elektroniczny - zostawione zawieszenie pneumatyczne.

Prześwit około 42 cm plus dodatkowo 3 cm które da się włączyć na kilka sekund, jak czujniki wyczują, że jest taka potrzeba.

Progi stalowe na zamówienie – wytrzymałe, można podnosić auto za progi

Pełna osłona podwozia 3 częściowa + zabudowa przodu zaprojektowana tak, by zachować częściowo oryginalny zderzak, ale też pełni funkcje ślizgu przy najeżdżaniu na przeszkodę

Wyciągarka dostosowana do masy pojazdu

Opony 33” Cooper S/T Maxx

Nowe lampy LED (koszt ok. 9 000 zł) – świetne światło, pełna funkcjonalność

Radio z Androidem i kartą SIM – działają wszystkie funkcje, w tym sterowanie z kierownicy

Nagłośnienie Logic 7

Wentylowane i podgrzewane fotele , podgrzewana kierownica

Wydech sportowy (oryginalny w komplecie)

Hak holowniczy

Instalacja gazowa – przebieg ok. 20 000 km


Stan techniczny:


– wszystkie naprawy wykonywane z myślą o trwałości i niezawodności.


Projekt miał być zakończony lakierowaniem powłoką Raptor, ale nie mogłem się zdecydować na kolor.


W terenie samochód spisuje się zadziwiająco dobrze.

Pneumatyczne zawieszenie to komfort na długie wyprawy, często przydaje się obniżenie aby zmieścić się pod jakimś drzewem, elektroniczne blokady działają automatycznie po wybraniu trybu jazdy – bez potrzeby ręcznego przełączania.


Ostatnie serwis (wystawiam w dniu odebrania od mechanika - naprawa się przedłużała i kupiłem między czasie nowe auto ):

Nowy rozrząd + 4 koła zmiennych faz rozrządu

Nowe pompy paliwa (dla pewności – trudny dostęp)

Nowa podstawa wiskozy oraz wiskoza z wentylatorem

Większy akumulator

Nowy alternator

Naprawa skrzyni biegów: nowy konwerter, mechatronika, komputer

Nowy olej w reduktorze + uszczelniacze


Wymienione w ostatnich 5 000 km:

Wszystkie amortyzatory pneumatyczne (jeden był uszkodzony – reszta wymieniona profilaktycznie)

Kompresor zawieszenia,

Nowe płyny, paski, rolki, skraplacz klimatyzacji

Samochód gotowy do jazdy, wyjątkowo dopracowany i przygotowany do dalszej przygody.

Dla pasjonata, który szuka czegoś więcej niż kolejnego SUV-a – auto z duszą i charakterem.

 

8 listopada 2025 17:23

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Land Rover

Model pojazdu

Range Rover

Wersja

5.0 V8 S/C Vogue

Kolor

Czarny

Liczba drzwi

5

Rok produkcji

2011

Generacja

III (2001-2012)

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

69999

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Interfejs Bluetooth

Radio

Zestaw głośnomówiący

System nawigacji satelitarnej

Informacje o sprzedającym

Mikołaj

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2014

Prawa konsumentów na OTOMOTO

Kontakt bezpośredni