1 / 21
Najważniejsze
Przebieg
227 504 km
Rodzaj paliwa
Diesel
Skrzynia biegów
Automatyczna
Typ nadwozia
SUV
Pojemność skokowa
3 628 cm3
Moc
272 KM
Opis
Range Rover Sport w wersji po liftingu z najlepszym silnikiem jaki był w tym modelu 3.6TD V8 HSE o mocy 272km.
Samochód jest zarejestrowany w Polsce od 2017r.
Lakierniczo jest w bdb stanie, żaden element nie posiada korozji i nie wymaga lakierowania-wygląda super. Samochód jest bardzo zadbany i doinwestowany. Przez ostatni rok przeszedł sporo kosztownych napraw (co jest jego dużym plusem), wszystkie naprawy zrobione są na częściach oryginalnych lub zamiennikach z górnej półki:
-kompletne hamulce przednie i tylne
-amortyzatory przednie pneumatyczne
-olej motul 5w30 + filtry
-chłodnica cieczy
-nowe felgi 22 cale + prawie nowe opony zimowe pirelli 285/35/22. Cały komplet kosztował prawie 19 tys zł.
-reszta to drobiazgi, jak akumulator czy żarniki xenon itp
Naprawy są udokumentowane.
Samochód jest bogato wyposażony:
-reflektory xenon
-oświetlenie wnętrza led z ambient light
-podgrzewana elektrycznie przednia szyba
-kamera cofania
-czujniki parkowania przód i tył
-tapicerka skórzana
-nagłośnienie harman/kardon
-fotele, kierownica w pełni elektryczne z pamięciami na 3 kierowców
-podgrzewane fotele
-przyciemnione szyby
-ustawienia trybu jazdy w terenie
-regulowana wysokość zawieszenia pneumatycznego
-hydrauliczne stabilizatory
-klimatyzacja automatyczna dwustrefowa
Do samochodu jest komplet trzech kluczy, książki serwisowe, instrukcje, w bagażniku jest cały oryginalny komplet narzędzi, lewarek, koło zapasowe itd.
Opisałem same jego plusy, teraz napiszę co jest powodem obniżonej ceny (powinien być wystawiany za około 10/15 tys zł więcej):
W czerwcu 2025 w jedynym warsztacie w trójmieście, który specjalizuje się w naprawach samochodów marki land rover, został wymieniony przedni wahacz, po ustawieniu zbierzności kół zrobili elektroniczną kalibrację zawieszenia komputerem- niestety bez sukcesów. Samochód po odpaleniu silnika wyświetla błąd: usterka zawieszenia i komunikat że nie jest w trybie indywidualnym. Auto normalnie jeździ, poziomuje prawidłowo zawieszenie, ale przy tym błędzie nie ma możliwości zmiany wysokości zawieszenia (jest cały czas w trybie normalnej (średniej) wysokości. Gdy komputerem ustawi się zawieszenie w tryb indywidualny: nadal jest błąd zawieszenia na liczniku, działa pełna regulacja wysokości, ale wtedy poziomowanie nie działa i po przejechaniu np 100 km samochód ma różne wysokości zawieszenia na poszczególnych kołach. Dlatego zostało z pierwszym ustawieniem, w którym wszystko dobrze pracuje i jest równo, ale nie ma możliwości regulowania prześwitu w górę i dół. W warsztacie próbowali to ustawić, ale mówią że nie mieli takiego przypadku i nie potrafią tego zrobić. Błąd jaki jest podczas diagnostyki komputerowej to: nie wykonana kalibracja zawieszenia.
Jeżdżę z tym problemem parę miesięcy i w sumie to nie przeszkadza, ale z drugiej strony auto nie jest w pełni sprawne.
Zgadzam się na sprawdzenie samochodu na stacji diagnostycznej.
Zapraszam do oględzin, jazdy próbnej, oraz zakupu :)
27 listopada 2025 18:20
Szczegóły
Podstawowe
Marka pojazdu
Land Rover
Model pojazdu
Range Rover Sport
Wersja
S 3.6TD V8 HSE Plus
Kolor
Czarny
Liczba drzwi
5
Liczba miejsc
5
Rok produkcji
2009
Generacja
I (2005-2013)
VIN
Oblicz
14/14 zweryfikowanych pól
Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych
Historia pojazdu
Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.
Wyposażenie
Radio
Zestaw głośnomówiący
Gniazdo USB
System nawigacji satelitarnej
System nagłośnienia
Ekran dotykowy
Informacje o sprzedającym
Adam
Osoba prywatna
Bardzo sprawnie odpowiada
Sprzedający na OTOMOTO od 2019
Prawa konsumentów na OTOMOTO
Kontakt bezpośredni
Znajdź na mapie