Trzecie auto już stoi także aktualizacja kwoty sprzedaży dla poważnie zainteresowanego.
Auto sprzedaje bez negocjacji w oferowanej kwocie lub do zestawu dodaję WSZYSTKO CO UZBIERAŁEM PRZEZ OSTATNIE 4 LATA, a w tym:
1) 7 litrów oleju OEM Toyota
2) komplet 17” kół lexus OEM (lakierowane proszkowo w zeszłym roku)
3) Nakrętki do kół 17”
4) Zestaw nakrętek „złodziejek” 4 szt.
5) NOWE Kolo zapasowe, chromowane 17” z „nową” oponą
6) NOWY zestaw naprawczy pompy ABS OEM Toyota (ściągany z Japonii)
7) Kompletny zestaw rozrządu: Napinacz OEM, rolka OEM, OEM śruby montażowe (tak nowe z ASO) + pasek kevlar Gates T215RB
8) NOWA pompa wody AISIN z obudowa termostatu
9) NOWY napinacz paska dayco
10) Koło pasowe regulowane FMIC + śruby tytanowe i podkładki samo klinujące nord-lock
11) Tuleje poliuretanowe tył (pływające)
12) NOWA chłodnica wody Koyorad + korek
13) NOWE OEM węże wodne (kpl. 2 szt)
14) Uszczelka pokrywy zaworów NOWA OEM Toyota
15) Uszczelniacz wałka OEM Toyota
16) Silniczek nawiewu 1 szt.
17) Nowe śruby mimośrodowe wahacza tył + nakrętki piasty
18) NOWY Zestaw STAG LPG (wszystko co zostało po wymianie komputera i czujnika tj wiązka itd)
19) Przewody zapłonowe NGK (były sprawne, ale przy wymianie świec i cewek wymieniłem przewody w kpl)
20) Cewki zapłonowe 3 szt TOYOTA używane
21) Pompa paliwa DENSO (używana - sprawna w 100%)
22) Przewody hamulcowe + linki ręcznego
23) Wahacze banany - 2 szt
24) Wahacze tylne, poprzeczne ze sworzniem - 2 szt.
25) OEM osłona rozrządu górna Lexus
26) Pasek rozrządu SUN - przejechane 4kkm
Witam,
Na sprzedaż posiadam świetnie utrzymanego mechanicznie Lexus GS300 2000 r., z niezawodnym silnikiem 2JZ-GE.
OC - do 02/26
PT - do 05/26
Jestem drugim właścicielem w Polsce oraz w moich rekach jest od niespełna 4 lat. W tym czasie zrobiłem autem 120 tys.km. także o aucie mogę sporo powiedzieć. Wyposażenia nie będę wymieniał bo każdy, kto interesuje się tym modelem wie, że było w nim niemalże wszystko.
Z racji pokonywanych przebiegów auto utrzymane w idealnym stanie mechanicznym - pełna historia potwierdzona FV VAT.
Auto robione dla siebie przez co nie oszczędzałem na cześciach oraz serwisie - ma „bezpiecznie” pokonywać kilometry przy V-Max i z takim podejściem był serwisowany. Od niemalże samego początku całość serwisów głównych robiona w M4K Garage Wrocław.
W samochodzie wymieniany olej 5w30 co 10 tys km (potwierdzone FV)
W aucie w ostatnim miesiącu zrobione:
- wymiana świec Denso IK20TT (FV VAT)
- wymiana map sensora LPG (FV VAT)
- wymieniony olej w skrzyni biegów (FV VAT)
SILNIK:
zmieniona pompa hamulcowa (poprzednia ciekła)
Ściągnięta z Australii przeźroczysta obudowa rozrządu VVTi (koszt 500-600 zł)
Wymienione przewody zapłonowe NGK plus zaizolowane rękawem termicznym
Wymienione cewki zapłonowe 3 szt wraz z przewodami
Przy wymianie świec sprawdzona kompresja na cylindrach - 14 bar na każdym cylindrze - potwierdzone FV z M4K
Pompa paliwa japońska HKT - starą, sprawna OEM Denso dodaje do auta (wymiana przed hamowaniem auta)
Zregenerowany alternator
Nowy akumulator
Założony adapter filtra oleju pod czujniki FMIC
Wymienione podciśnienia na zbrojone od FMIC
Wymienione kolektor dolotowy na dedykowany pod silnik i moc auta wraz ze stożkowym filtrem powietrza. Dolot USA HPS Performance -koszt ok 3 tys
SKRZYNIA BIEGÓW:
Skrzynia działa perfekcyjnie - żadnych szarpnięć, przyciągań biegów
Olej wymieniany co ok. 50kkm
Po zakupie wymieniony olej w skrzyni wraz z filtrem OEM Toyota za ok 500-700 zł.
Wymieniona poduszka skrzyni biegów OEM Toyota
Zawieszenie przód:
Ostatnio wymienione zostały sworznie górnych wahaczy REGUM
Pełny poliuretan na wszystkich wahaczach od Strongflex
Dolne sworznie 555
Nowe OEM Toyota tarcze kotwiczne
Nowe łożyska koła SNR/NTN
Regenerowane zaciski przód OEM Lexus
Tarcza Brembo Xtra - najdroższa tarcza seryjna do tego auta - tarcze nie biją nawet przy hamowaniu z dużych prędkości+klocki Brembo
Stalowy oplot HEL od FMIC
Zawieszenie tył:
Wymieniony cały wózek - polakierowany, zabezpieczony na nowo
Wszystkie wahacze (poza tymi ze sworzniami) polakierowane i założony poliuretan czerwony na tyle
Regenerowane sworznie tylnych wahaczy REGUM
Polakierowany stabilizator
Nowe tuleje wózka czerwony poliuretan
Nowe łożyska koła SNR/NTN
Wymienione zaciski tył AISIN
NOWE tarcze tył TRW+klocki TRW
Stalowy oplot HEL od FMIC
BIAŁY KRUK WŚRÓD LEXSUSÓW - tarcze kotwiczne w bdb stanie, polakierowane na czarno+zabezpieczenie bezbarwnym lakierem oraz środkami antykorozyjnymi przez lakierowaniem
UKŁAD WYDECHOWY:
Wymieniony kolektor wydechowy zakupiony w TurboWorks owinięty bandażem termicznym - koszt ok. 1000 zł
Dedykowany układ z katalizatorem ściągnięty z UK BM Catalyst - katalizator pod autem sportowy zamiast dwóch przy samym silniku - koszt 1400 zł
Końcówki tłumików od Ulter Sport z dyfuzorem - 400 zł
Tłumiki końcowe od RM Motors ze stali kwasoodpornej - auto nie drze się w trasie, ale przyjemnie brzmi podczas przyspieszania
Oryginalna strumienica została
Nowe wieszaki gumowe wydechu tył - OEM Toyota
NAPĘD:
Wymieniony dyferencjał - mój zaczął huczeć - kupiony z Lexmania - auto 4 bieg odcina przy 210 km/h
Przy wymianie mostu, wymieniony olej
Przy wymianie dyfra założona nowa podpora wału na japońskim łożysku SNR
KOŁA:
Auto jeździ na 18” felgach włoskiej marki ATP oraz nowych oponach 245/40 z roku 2022/23 NEXEN i ZEETEX
Do auta mam OEM felgę 17” chromowaną w zapas na oryginalnej oponie
LPG:
Auto ma zainstalowaną instalację gazową STAG
Nowy sterownik gazu STAG300-6Q-MaxBasic
Butla z legalizacją na 10 lat
W aucie założony gwint TEIN Street Advance Z - nowy FMIC
32 stopniowa, niezależna regulacja twardości
Niezależna regulacja wysokości względem ustawionej twardości
Możliwość zainstalowania akcesoryjnych silniczków i komputera by zawias stał się aktywny