1 / 23
6 czerwca 2024 11:55
ID: 6123666780
Szczegóły
Oferta od
Prywatne
Pokaż oferty z numerem VIN
Tak
Ma numer rejestracyjny
Tak
Marka pojazdu
LexusModel pojazdu
GSGeneracja
IV (2012-2018)Rok produkcji
2013
Przebieg
250 000 km
Pojemność skokowa
3 456 cm3
Rodzaj paliwa
HybrydaMoc
292 KM
Skrzynia biegów
AutomatycznaNapęd
Na tylne kołaTyp nadwozia
SedanLiczba drzwi
4
Liczba miejsc
5
Kolor
CzarnyData pierwszej rejestracji w historii pojazdu
Numer rejestracyjny pojazdu
Zarejestrowany w Polsce
Tak
Stan
UżywaneVIN
Wyświetl VIN
Opis
Sprzedam lexusa GS450h. Oferta prywatna.
Najlepszy napęd w tym modelu czyli hybryda z większym benzynowym silnikiem 3,5 V6. Moc silnika spalinowego 292KM, moc elektryka 200KM, moc całego układu 345KM, przyspieszenie ok 6s do 100km/h, doskonała elastyczność przy każdej prędkości, świetna kultura pracy i średnie spalanie tylko 7-8l na 100km.
Z ciekawszego wyposażenia: podgrzewane i wentylowane przednie fotele ze skórą semianilinową i elektryczną regulacją w 18 kierunkach (w tym "łamane" oparcia czy regulowane trzymanie boczne foteli), pamięć ustawień fotela kierowcy, podgrzewana kierownica, elektryczna regulacja kierownicy, podgrzewana przednia szyba w miejscu pod wycieraczkami, duży centralny wyświetlacz ponad 12", elektryczna roleta szyby tylnej, czujniki parkowania przód i tył, kamera cofania, panel sterowania w tylnym podłokietniku, dwustrefowa klimatyzacja, bardzo dobre audio z kilkunastoma głośnikami w tym subwoofer, elektryczny szyberdach uchylany i odsuwany, lampy biksenonowe. 4 tryby jazdy do wyboru zmieniające reakcję na gaz, działanie układu kierowniczego i amortyzatorów. Po wyłączeniu silnika kierownica i fotel automatycznie odsuwają się by łatwo było wysiąść, a po włączeniu ustawiają się do ostatnio używanej pozycji.
Samochodem jeździłem prawie 4 lata, był używany w praktyce lekarskiej i przejechałem nim prawie 70 tys km (głównie jazda w trasie do pracy).
Samochód w 2018r. sprowadzony był ze Stanów Zjednoczonych po lekkim uszkodzeniu lewego przedniego narożnika- wymieniono lampę, błotnik, drzwi kierowcy oraz coś w zawieszeniu koła. Żadna poduszka nie wystrzeliła. Są zdjęcia z aukcji ubezpieczeniowej z której samochód był kupiony.
W czasie mojego użytkowania samochód nie sprawiał problemów. Z istotniejszych rzeczy eksploatacyjnych wymieniłem na nowe 4 amortyzatory z regulacją twardości i to jest największy koszt eksploatacyjny w tym modelu. Przy okazji wpadły nowe oryginalne poduszki amortyzatorów i sprężyn, osłony gumowe przód i tył, przednie łączniki stabilizatora. Świece zapłonowe mają 25tys km, tarcze hamulcowe i klocki przód są prawie nowe. Tylne hamulce wymieniałem w 2020r. przy ok 200tys km i są w dobrym stanie. Większość części kupowałem oryginalne lexusa. Olej silnikowy 0w20 z filtrem zmieniałem co ok 12 tys km (zalecane 15tys), wymieniłem też olej w dyferencjale. Silnik nie "bierze" oleju.
Zrobione zostało tylne światło przeciwmgłowe, bo po zakupie bywały problemy z przejściem badania technicznego :) Zmieniłem też wnętrze z czarnych skór na brązowe. Audio wymienione na europejskie i odbiera wszystkie europejskie częstotliwości. Przebieg na zegarach i komputerze jest w kilometrach, obsługa dużego ekranu jest po polsku.
W Polsce samochód nie miał przygód wypadkowych, ale w 2020r. podczas wyprzedzania kolumny aut jedno z nich zjechało lekko na lewy pas i rozbiło mi prawe lusterko oraz lekko swoim lusterkiem zarysowało mi bok- lusterko wymieniłem, lakier udało się spolerować, więc obyło się bez lakierowania. Mam zdjęcia na potwierdzenie.
Przegląd ważny do listopada, OC do stycznia. Obecny przebieg 258tys km, potwierdzony w bazie CEPIK. W samochodzie nie palono papierosów. Właścicielem auta od ponad pół roku jest moja mama i sprzedaż będzie na umowę, nie na fakturę.
Samochód jest do obejrzenia w Białymstoku.
W razie pytań proszę o kontakt.
Informacje o sprzedającym
Adam
Osoba prywatna
Sprzedający na OTOMOTO od 2015
Kontakt bezpośredni
Znajdź na mapie