1 / 41
Najważniejsze
Przebieg
299 411 km
Rodzaj paliwa
Hybryda
Skrzynia biegów
Automatyczna
Typ nadwozia
Sedan
Pojemność skokowa
3 456 cm3
Moc
345 KM
Opis
Nie odpisuję na podejrzane maile, zapraszam na wbudowany komunikator platformy lub do kontaktu telefonicznego.
Sprzedam prywatnie Lexusa GS 450h (MK3) w najwyższej wersji wyposażenia Prestige. Jestem właścicielem auta od 17 lutego 2023 roku. Samochód użytkowałem na co dzień w cyklu mieszanym, jednak głównie pokonywał trasy, a powodem sprzedaży jest przesiadka na nowe auto firmowe.
Ogromnym atutem tego egzemplarza jest pochodzenie – samochód wyjechał z POLSKIEGO SALONU. Historia jest jasna, a przebieg weryfikowalny, co wyróżnia go na tle aut sprowadzanych. Przede mną auto było w rękach jednego właściciela.
=== EKONOMIA I OSIĄGI (345 KM) ===
To hybryda, która łączy osiągi samochodu sportowego ze spalaniem auta kompaktowego. Dzięki wsparciu silnika elektrycznego reakcja na gaz jest natychmiastowa.
Przyspieszenie 0-100 km/h: 5.9 s (dane katalogowe).
Skrzynia i Napęd: W tym modelu napęd działa zupełnie inaczej niż w słabszych Toyotach. Nie ma tutaj irytującego efektu "ślizgania się" obrotów. Auto przyspiesza bardzo liniowo i bezpośrednio reaguje na gaz.
TRAKCJA I BEZPIECZEŃSTWO: System kontroli trakcji jest w tym modelu genialnie zestrojony. Mimo dużej mocy i napędu na tył, auto idealnie dawkuje moc na koła, nie pozwalając na niebezpieczne uślizgi.
Spalanie (moje realne wyniki): Trasa ok. 8.5 l/100km | Miasto ok. 9.5 l/100km.
=== MODYFIKACJE I MULTIMEDIA ===
MULTIMEDIA: Zamontowana jednostka Navirider w topowej specyfikacji (Android 14, 8-rdzeniowy procesor, 8GB RAM / 256GB ROM). Ekran 12,8 cala (wielkość porównywalna z dużymi tabletami). System działa płynnie, obsługuje bezprzewodowy Android Auto i Apple CarPlay. Zintegrowany z fabrycznym wzmacniaczem Mark Levinson i sterowaniem klimatyzacją. (Oryginalne, w pełni sprawne radio ze zmieniarką DVD dodaję w gratisie).
KAMERY 360 + DVR: System kamer z widokiem "z lotu ptaka" oraz funkcja rejestratora jazdy (nagrywanie z 4 kamer jednocześnie: przód, tył, lusterka bezpośrednio na pendrive ukryty w schowku).
AKTYWNY UKŁAD WYDECHOWY: Tłumiki końcowe z przepustnicami sterowanymi pilotem. W trybie zamkniętym jest cicho jak w serii, w otwartym lepiej słychać z tyłu rasowe brzmienie V6 (bez buczenia w trasie).
WYGLĄD: Oryginalne felgi 18 cali odświeżone i polakierowane + dystanse kół. Dołożony subtelny dyfuzor i dokładki progowe.
=== WNĘTRZE ===
Siedzisko fotela kierowcy ma wymienioną skórę, ale kolor jest miejscami wytarty. Ze względu na montaż dużego ekranu, wymieniłem gałkę zmiany biegów na akcesoryjną (niska, nie zasłania wyświetlacza), stylistycznie dopasowaną do modyfikacji wydechu.
=== SERWIS I MECHANIKA ===
Auto jest mocno doinwestowane mechanicznie, wyeliminowałem typowe usterki tego modelu:
BATERIA HYBRYDOWA: Pełna regeneracja wykonana 19.05.2025 (półroczna gwarancja właśnie minęła, ale auto zrobiło od tego czasu śladowy przebieg).
UKŁAD HAMULCOWY (ECB): Wymieniona pompa hamulcowa.
SILNIK: Wykonane kompletne uszczelnienie silnika (koszt kilku tysięcy złotych).
INNE: Wymieniona szyba czołowa (odprysk od kamienia), zrobiony serwis hamulców (tarcze, klocki, przewody), a w tym tygodniu przed sezonem zimowym wymieniony na NOWY AKUMULATOR 12V.
Auto stoi na oponach zimowych. W cenie dorzucam komplet NOWYCH, markowych opon letnich UNIROYAL RainSport 5 (2024r) – wymienione pod koniec sezonu, nie mają nawet tysiąca km przebiegu.
=== WYPOSAŻENIE – WERSJA PRESTIGE (TOP) ===
To najbogatsza możliwa konfiguracja dostępna w polskim salonie.
BEZPIECZEŃSTWO I TECHNOLOGIA JAZDY:
ACC (Active Cruise Control): Aktywny tempomat z radarem milimetrowym ukrytym w emblemacie.
PCS (Pre-Collision System): System ochrony przedzderzeniowej z radarem.
VDIM: Zaawansowany system integrujący działanie ABS, kontroli trakcji i stabilizacji toru jazdy.
VGRS: Zmienny układ kierowniczy.
AVS: Aktywne zawieszenie z regulacją twardości (tryby Normal / Sport).
Bi-Xenon z systemem I-AFS: Reflektory skrętne z poziomowaniem.
10 Poduszek Powietrznych (w tym kolanowe).
HAC (Wspomaganie ruszania pod górę) i TPWS (Czujniki ciśnienia).
KOMFORT:
Skóra Pół-Anilinowa (najwyższa jakość).
Fotele Przednie Wentylowane i Podgrzewane.
Pełna elektryka foteli (10 kierunków) z pamięcią ustawień.
Drewno naturalne na kierownicy i elementach wnętrza.
Easy Access (odsuwanie kierownicy przy wsiadaniu).
Klimatyzacja z czujnikiem smogu.
Elektryczna roleta tylnej szyby.
Szyby boczne przednie laminowane (podwójne/wyciszone).
AUDIO I INNE:
Mark Levinson Premium Surround: 14 głośników, dźwięk 7.1.
System Smart Key (Keyless Go): Dostęp bezkluczykowy.
Lusterka Fotochromatyczne (x3).
Elektryczne dociąganie klapy bagażnika.
Czujnik poziomu płynu do spryskiwaczy.
=== DANE I OPŁATY ===
OC i AC: ważne do 06.03.2026. Badanie techniczne: ważne do 11.03.2026.
Dane pojazdu: Nr Rejestracyjny: PY30051 VIN: JTHBC96S405015941 Data I rejestracji: 03/09/2008
25 grudnia 2025 10:12
Szczegóły
Podstawowe
Marka pojazdu
Lexus
Model pojazdu
GS
Wersja
450h Prestige
Kolor
Czarny
Liczba drzwi
4
Liczba miejsc
5
Rok produkcji
2008
Generacja
III (2004-2011)
VIN
Oblicz
Specyfikacja EV
Specyfikacja
Stan i historia
Historia pojazdu
Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.
Wyposażenie
Audio i multimedia
Apple CarPlay
Android Auto
Interfejs Bluetooth
Radio
Zestaw głośnomówiący
Gniazdo USB
Ładowanie bezprzewodowe urządzeń
System nawigacji satelitarnej
System nagłośnienia
Ekran dotykowy
Sterowanie funkcjami pojazdu za pomocą głosu
Komfort i dodatki
Systemy wspomagania kierowcy
Osiągi i tuning
Bezpieczeństwo
Informacje o sprzedającym
Przemysław
Osoba prywatna
Sprzedający na OTOMOTO od 2019
Prawa konsumentów na OTOMOTO
Kontakt bezpośredni
Znajdź na mapie