1 / 38
23 kwietnia 2024 23:10
ID: 6120948279
Szczegóły
Oferta od
Prywatne
Pokaż oferty z numerem VIN
Tak
Ma numer rejestracyjny
Tak
Marka pojazdu
LexusModel pojazdu
GSWersja
450hGeneracja
III (2004-2011)Rok produkcji
2008
Przebieg
267 000 km
Pojemność skokowa
3 456 cm3
Rodzaj paliwa
HybrydaMoc
292 KM
Skrzynia biegów
AutomatycznaNapęd
Na tylne kołaSpalanie Poza Miastem
5.4 l/100km
Spalanie W Mieście
6,50 l/100km
Typ nadwozia
SedanEmisja CO2
137 g/km
Liczba drzwi
4
Liczba miejsc
5
Kolor
BordowyData pierwszej rejestracji w historii pojazdu
Numer rejestracyjny pojazdu
Zarejestrowany w Polsce
Tak
Stan
UżywaneVIN
Wyświetl VIN
Wyposażenie
Interfejs Bluetooth
Radio
Zestaw głośnomówiący
Gniazdo USB
System nagłośnienia
Ekran dotykowy
Sterowanie funkcjami pojazdu za pomocą głosu
Opis
Do sprzedania Lexus GS 450H z 2008 roku w wersji Prestige (model po lifcie) z przebiegiem 267 tyś km. Auto posiadam od lutego 2021, gdzie na moje zlecenie zostało sprowadzone z Niemiec z przebiegiem około 215 tyś km. Auto przez 3 lata jeździło głównie na trasach Warszawa – Łódź – Toruń oraz w samej Warszawie.
W momencie zakupu w Niemczech poprzedni właściciel dorzucił stos faktur i dokumentów, które potwierdzają sumienne serwisowanie do samego momentu sprzedaży auta. Ja również dołączam swoje dokumenty, które zgromadziłem w okresie użytkowania samochodu w Polsce.
Lexus wyposażony jest we wszystko (dostępne w tym modelu) oprócz szyberdachu, co moim zdaniem jest plusem. Z ważniejszych rzeczy:
- nagłośnienie Mark Levinson,
- aktywny tempomat,
- system keyless,
- wentylowane i podgrzewane przednie siedzenia,
- fotochromatyczne lusterka boczne oraz wsteczne,
- w pełni elektryczne fotele przednie z regulacją odcinka lędźwiowego,
- kamera cofania wraz z czujnikami tył / przód,
- klimatyzacja automatyczna,
- bluetooth
i wiele więcej.
Zaraz po sprowadzeniu Lexusa, w marcu 2021 został wykonany serwis, który obejmował:
- wymianę oleju w silniku (dodatkowo filtr oleju, kabiny), skrzyni biegów oraz dyferencjale,
- wymianę amortyzatorów przednich (oryginalne Lexus’a, utwardzane – dedykowane do GS 450H) wraz z wykonaniem geometrii,
- inne drobne elementy takie jak: siłowniki maski czy klapy bagażnika.
Koszt powyższego serwisu to prawie 6 tyś złotych.
W czerwcu 2021 Lexus przeszedł 3 etapową korektę lakieru, po którym to zabiegu kolor odzyskał swój blask. W zależności od światła lakier potrafi zmieniać swój odcień. Dodatkowo, na lampy oraz lampy przeciwmgielne przednie naklejono folię PPF w celu zabezpieczenia.
Olej w silniku (0w20) był wymieniany maksymalnie co 10 tyś km, co potwierdzają faktury. Dodatkowo, sam prowadzę swojego excela, którego bardzo chętnie pokaże oraz udostępnię nowemu właścicielowi. Są w nim informacje o wszystkich serwisach, kosztach, co zostało wykonane w aucie oraz przy jakim przebiegu.
Lexus jest świeżo po serwisie olejowo - filtrowym, przy przebiegu 267 260 km. Było to na początku kwietnia 2024.
Auto jest moim oczkiem w głowie przez co jest bardzo poszanowane, wizualnie również. Wyposażenie jest kompletne, elementy plastikowe oraz fotele nie są powycierane.
Jeśli chodzi o historię blacharsko – lakierniczą to jeszcze w Niemczech naprawiany był prawy tylny błotnik (o czym w momencie zakupu wiedziałem). Wartość lakieru w tym miejscu pokazuje około 1000 um. W mojej ocenie była tam głębsza rysa, której nie można było inaczej zrobić. We wrześniu 2014 wymieniane było poszycie drzwi PL, w czerwcu 2017 również poszycie drzwi PP i PT oraz wymieniony został zderzak z tyłu. Wartość lakieru na tych elementach będzie fabryczna. Napraw dokonywano w ASO na terenie Niemiec. Pokrywa się to wszystko z raportem z portalu auto DNA, który również mogę udostępnić.
W Polsce w lutym 2022 został wymieniony tylny zderzak (szkoda likwidowana z OC sprawcy w ASO Lexus Połczyńska) + 1 czujnik parkowania z tyłu. Typowa obcierka na parkingu. Posiadam zdjęcia uszkodzeń.
W październiku 2022 zostały naprawione drzwi kierowcy (drobny purchel pod lusterkiem bocznym) oraz przy okazji został pomalowany przedni zderzak – zarysowałem go o betonowy murek we wrześniu 2022 na wakacjach w Czarnogórze. Oczywiście na wszystko mam dokumentację zdjęciową.
Oprócz powyższych napraw blacharsko – lakierniczych według mojej wiedzy auto nie miało robione niczego innego. Na pewno nie brało udziału w wypadku.
Jeśli chodzi o baterię trakcyjną to jest ona w bardzo dobrym stanie. Ładuje się do pełna i rozładowuje normalnie. Na przykład, gdy wieczorem zostawiam auto z naładowaną baterią to nie ma efektu, że po nocy jest ona „rozładowana” – poziom baterii jest ten sam. Należy mieć na uwadze fakt, że prawdopodobnie jest to ta sama bateria, która w 2008 roku wraz z autem opuściła fabrykę.
Do auta dorzucam drugi komplet kół z zaprogramowanymi czujnikami TPMS. Koła letnie są na srebrnej oryginalnej feldze, koła zimowe na czarnej – są to również oryginalne felgi od Lexusa pomalowane na czarny mat.
DOT opon letnich (Hankook Ventus Prime4 K135, rozmiar 245/40/18) – 2023,
DOT opon zimowych (Bridgestone Blizzak LM005, rozmiar 245/40/18) – 2021.
Z mankamentów, bo na pewno takie się znajdą:
- przy którejś z wymian oleju dostałem informację od mechanika, że lekko poci się pokrywa zaworów. Nic z tym nie robiłem ponieważ pomiędzy interwałami olejowymi nie dolewam nawet 1 ml oleju, więc faktycznie musi to być zapocenie.
- zacina się tylna roleta, która jest elektryczna (ja mam ją zawsze schowaną),
- na pewno na lakierze znajdą się drobne odpryski, auto ma jednak 16 lat,
- mały bagażnik – jeśli masz wózek dziecięcy to przewiezienie go będzie wyzwaniem.
PT ważny do końca lutego 2025.
OC + AC ważne do marca 2025.
Auto do obejrzenia w Warszawie. Oczywiście zgadzam się na weryfikację auta w dowolnym serwisie na terenie miasta. Nie zamieniam się. Nie odpowiadam na sms’y. Chętnie porozmawiam i opowiem więcej o aucie ale telefonicznie lub na miejscu.
Informacje o sprzedającym
Daniel
Osoba prywatna
Sprzedający na OTOMOTO od 2018
Kontakt bezpośredni
Znajdź na mapie