Lexus IS 200 Classic - 1
Lexus IS 200 Classic - 2
Lexus IS 200 Classic - 3
Lexus IS 200 Classic - 4
Lexus IS 200 Classic - 5
Lexus IS 200 Classic - 6
Lexus IS 200 Classic - 7
Lexus IS 200 Classic - 8
Lexus IS 200 Classic - 9
Lexus IS 200 Classic - 10
Lexus IS 200 Classic - 11
Lexus IS 200 Classic - 12
Lexus IS 200 Classic - 13
Lexus IS 200 Classic - 14
Lexus IS 200 Classic - 15
Lexus IS 200 Classic - 16
Lexus IS 200 Classic - 17
Lexus IS 200 Classic - 18
Lexus IS 200 Classic - 19
Lexus IS 200 Classic - 20
Lexus IS 200 Classic - 21
Lexus IS 200 Classic - 22
Lexus IS 200 Classic - 23
Lexus IS 200 Classic - 24
Lexus IS 200 Classic - 25
Lexus IS 200 Classic - 26
Lexus IS 200 Classic - 27
Lexus IS 200 Classic - 28
Lexus IS 200 Classic - 29
Lexus IS 200 Classic - 30
Lexus IS 200 Classic - 31
Lexus IS 200 Classic - 32
Lexus IS 200 Classic - 33
Lexus IS 200 Classic - 34
Lexus IS 200 Classic - 35
Lexus IS 200 Classic - 36
Lexus IS 200 Classic - 37

1 / 38

Lexus IS 200 Classic - 1
Lexus IS 200 Classic - 2
Lexus IS 200 Classic - 3
Lexus IS 200 Classic - 4
Lexus IS 200 Classic - 5
Lexus IS 200 Classic - 6
Lexus IS 200 Classic - 7
Lexus IS 200 Classic - 8
Lexus IS 200 Classic - 9
Lexus IS 200 Classic - 10
Lexus IS 200 Classic - 11
Lexus IS 200 Classic - 12
Lexus IS 200 Classic - 13
Lexus IS 200 Classic - 14
Lexus IS 200 Classic - 15
Lexus IS 200 Classic - 16
Lexus IS 200 Classic - 17
Lexus IS 200 Classic - 18
Lexus IS 200 Classic - 19
Lexus IS 200 Classic - 20
Lexus IS 200 Classic - 21
Lexus IS 200 Classic - 22
Lexus IS 200 Classic - 23
Lexus IS 200 Classic - 24
Lexus IS 200 Classic - 25
Lexus IS 200 Classic - 26
Lexus IS 200 Classic - 27
Lexus IS 200 Classic - 28
Lexus IS 200 Classic - 29
Lexus IS 200 Classic - 30
Lexus IS 200 Classic - 31
Lexus IS 200 Classic - 32
Lexus IS 200 Classic - 33
Lexus IS 200 Classic - 34
Lexus IS 200 Classic - 35
Lexus IS 200 Classic - 36
Lexus IS 200 Classic - 37

29 kwietnia 2024 18:39

ID: 6122194624

Szczegóły

Oferta od

Prywatne

Pokaż oferty z numerem VIN

Tak

Ma numer rejestracyjny

Tak

Marka pojazdu

Lexus

Model pojazdu

IS

Generacja

I (1999-2005)

Rok produkcji

2003

Przebieg

285 000 km

Pojemność skokowa

1 988 cm3

Rodzaj paliwa

Benzyna

Moc

155 KM

Skrzynia biegów

Automatyczna

Typ nadwozia

Sedan

Liczba drzwi

4

Liczba miejsc

5

Kolor

Czarny

Rodzaj koloru

Metalik

Data pierwszej rejestracji w historii pojazdu

Numer rejestracyjny pojazdu

Zarejestrowany w Polsce

Tak

VIN

Wyświetl VIN

14 pól zweryfikowanych

Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych

Wyposażenie

Klimatyzacja automatyczna

Podgrzewany fotel kierowcy

Podgrzewany fotel pasażera

Elektryczne szyby przednie

Elektryczne szyby tylne

Opis

Witam! Ogłoszenie prywatne. Niestety przyszło mi się rozstać z moim jak dotąd ulubionym autem w które włożyłem mnóstwo czasu, pieniędzy i serca - przez dłuższy czas nie mam prawa jazdy i szkoda żeby auto stało i niszczało. Warto przypomnieć że jest to poniekąd auto z kategorii wymierających - bo dziś nie spotkasz auta które ma 6 cylindrów w rzędzie + napęd na tył! Brak informacji w systemach typu carvertical o kolizjach - wszystkie szyby oryginalne - nie jest to ulep łączony z kilku. Kiedyś miał jakąś parkingową przygodę tylnym zderzakiem. NIE MA I NIGY NIE MIAŁ GAZU!!!!!! Przebieg oryginalny - nie kręcony i nie oszukiwany. _______________ Wyposażenie : - pół-skóry + zamsz, - grzane fotele, - klimatyzacja, - elektrycznie składane lusterka, - elektryczna regulacja foteli, - automatyczna skrzynia biegów, - elektryczne szyby, - hak, _____ SERWIS I UTRZYMANIE: Auto w moich rękach od marca 2022 - poprzedni właściciel kupił auto w 2006 roku (2 letni z niemiec) - i przez 16 lat było w jednych rękach (jeździła dojrzała kobieta do pracy) - a co ważne nie było serwisowane po kosztach ani drutowane czy jakkolwiek robione byle taniej, byle szybciej, byle jak! - tylko normalnie utrzymywane jako daily - NIE UPALANE!). Olej wymieniany co max 15 tys + w skrzyni co max 60 tys. Poprzedni właściciel przed sprzedażą wymienił amortyzatory i rozrząd (jest na zdjęciach), Wał przeszedł regenerację - (działa okej, nie tłucze), W lutym 2023 postanowiłem zadbać o właściwości jezdne - a ja nie lubię wymieniać jednej tulejki więc… Zawias w dół i działamy: - wymieniłem WSZYSTKIE tuleje w zawieszeniu (ok 30 sztuk…) - na nowe pouliretanowe (większa wytrzymałość), - wymieniłem komplet hamulców - w tym na przód założyłem nawiercane tarcze BREMBO + klocki brembo (na tył wleciało coś bardziej cywilnego - chyba bosh albo TRW), - wjechało sporo nowych elementów zawieszenia - jakieś łączniki, stabilizatory czy jakkolwiek się to nazywa, - pozostałe elementy (w tym mi. wózek dyferencjału czy wahacze) zostały wypiaskowane i pomalowane podkładem epoksydowym + czarnym lakierem - (ostatnie zdjęcie z prac u moje mechanika), - nowy akumulator, - komplet nowych śrub (również regulacyjnych) + ustawienie zbieżności. - wszystkie nowe cewki - Magnetti Marelli - nowe opony (lato continental - zima yokohama - jest na zdjęciach - daje 2 komplety do auta), - założony został hak (używany, już po przeglądzie + wbity w dowód) + nowa wiązka elektroniczna do haka, - oczywiście zmienione wszystkie płyny - wspomagania, hamulcowy, chłodniczy… + świece. - w listopadzie 2023 - został zregenerowany alternator. Aktualnie zbliża się wymiana oleju silnikowego (za 3000 km - olej 5w30) oraz w skrzyni. Silnik zdrowy - nie grzeje się, skrzynia zmienia biegi płynnie - dyfer nie wyje (też miał zmieniony olej). Zapytacie jak się tym jeździ na plastikowych tulejach? Bardzo dobrze, komfortowo i miękko - nie jest "sztywny" - bo amory są normalne - a tuleje po prostu pracują - ale mają po prostu większą trwałość. Tak, trzeba raz w sezonie spryskać smarowidłem - bo jak wyschną to trochę skrzypią - ale ważne że ten zawias pracuje i jest trwały! _________ Auto w 1000% sprawne techniczne, jak widać doinwestowane, jeżdżące bezpiecznie, hamujące, skręcające. Ale nie wszystko jest takie super - sympatycy japońskiej motoryzacji pewnie już wiedzą do czego zmierzam. Auto zaczyna dopadać ruda. Ale zaczyna - nie oznacza że już nie ma do czego łatać - pojawił się w kilku miejscach ryży nalot, kilka burchli - mimo tego że auto przez większość czasu było garażowane i pewnie dlatego nie ma dziur. Ruda pojawia się z różnych stron (progi, błotniki, drzwi, klapa bagażnika) - przez co proponowałbym przyszłemu właścicielowi zainteresować się tematem jak najszybciej - bo auto jest dobrą bazą. Miałem zająć się zimą - no ale nie zdążyłem. Teoretycznie auto w 2022 roku zostało zabezpieczone (podwozie) - został nałożony jakiś środek konserwujący - chyba się sprawdził na tyle na ile auto było w moich rękach - ale mam wrażenie że nie jest to super trwała i skuteczna metoda. To jedno. Drugie - lakier nie jest pierwszej świeżości. Ma ślady normalnego użytkowania - jakieś rysy czy odpryski. AUTO MA 21 LAT... :) Tylny zderzak - pan nie patrzył jak jechał i mnie przytarł... Przednia maska - cała w odpryskach (patrz zdjęcia) + jeszcze więcej odprysków i wgniecenie na samym "nosku" auta - z przodu maski. Wnętrze - pewnie wymaga uprania i porządnego odkurzania - ale fotele całe, plastiki też. Skóra na kierownicy cała - ale ma jakieś tam przetarcia. Brak dywanika kierowcy + dywan pod nogami kierowcy miał jakieś trudne przejścia. Plastiki całe - ale oryginalnie są pokryte jakimś taką gumowatą teksturą i zostają na niej ślady - wymagają jakiegoś magika od detailingu ale są całe - nie trzeszczą podczas jazdy. Jedyne co to brakuje popielniczki. ______________ Chyba tyle - starałem się ująć wszystko tak jak jest w stanę rzeczywistym - aby nie spotykać się na próżno z ludźmi którzy oczekują czegoś innego niż jest w rzeczywistości. Cena … Do rozsądnej negocjacji - proszę zwrócić uwagę na ilość włożonej pracy oraz części (same części to wartość ok 10,000 zł). Po zrobieniu blacharki jestem pewien że to auto odwdzięczy się długim i bezawaryjnym użytkowaniem - mnie nigdy nie zawiódł i dowiózł zawsze do celu. Auto można obejrzeć w Białymstoku lub Warszawie - po uprzednim umówieniu się. Proszę dzwonić. Śmiało można wjechać na ścieżkę diagnostyczną. Ubezpieczenie do 29.04.2024, PT jakoś pod koniec lata / wczesną jesienią. Brak koła zapasowego. Sprzedaję na umowę kupna sprzedaży. 

Informacje o sprzedającym

Marcin

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2019

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Warszawa, Śródmieście

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Carsmile.pl
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie