Lexus IS F Sport - 1
Lexus IS F Sport - 2
Lexus IS F Sport - 3

1 / 4

Lexus IS F Sport - 1
Lexus IS F Sport - 2
Lexus IS F Sport - 3

Najważniejsze

Przebieg

112 500 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Automatyczna

Typ nadwozia

Sedan

Pojemność skokowa

4 968 cm3

Moc

423 KM

Opis

Hej
Chciałabym sprzedać moje oczko w głowie mianowicie Lexusa IS-F z roku 2012.
Auto tylko dla koneserów marki (lub dla tych, którzy uwielbiają dźwięk wolnossącego V8).

Jest to wersja poliftowa (2012) czyli na pokładzie mamy : światła DRL LED, dyferencjał Torsen, zmienione zegary względem starszych modeli oraz kute felgi BBS dedykowane dla aut z końca produkcji (1 felga w ASO kosztuje 18.500PLN)
Dodatkowo inny sterownik silnika, skrzyni oraz wspomagania kierownicy (względem starszych wersji)

W moich rękach już ponad 2 lata, i dziesiątki tysięcy kilometrów bezawaryjnej jazdy.
Powód sprzedaży ? Zmiana na V8 z turbo.

Jest to jeden z najmocniejszych Lexusów ISF dostępnych w kraju. Auto po modyfikacjach, wszystko sprawne.
Samochód nigdy nie widział ASO Lexusa, ze względu na brak zaufania do "mechaników" pracujących w polskim Lexusie.
Olej w silniku : tylko Amsoil Signature Series 5W30 zmieniany skrupulatnie co 5000-6000km.
Olej w skrzyni wymieniony dwukrotnie (ATF WS TOYOTA OEM) wraz z całym kompletem uszczelek i filtrów
Olej w dyferencjale wymieniany co trzecią wymianę oleju silnikowego (OEM TOYOTA lub Ravenol 75W90 do wersji z LSD)

Co zostało zmodyfikowane?
1. Kolektory wydechowe PPE UEL
2. Wydech aktywny produkowany na indywidualne zamówienie przez GTP Performance, wraz z katalizatorami AWG Euro5. Sterowanie klapami jest pneumatyczne, zero-jedynkowe (albo otwarte albo zamknięte) - w razie potrzeby seryjny wydech dorzucę do auta, ale nie widzę sensu w montowaniu go z powrotem.
3. Lekkie koło pasowe + napęd pompy wody od firmy RR Racing oraz mocniejszy pasek (Ultimate Crank Pulley Damper + Pulley Combo Package) - koło pasowe lżejsze o 50% powoduje szybsze wkręcanie się na obroty :)
4. Kompletne nowe zawieszenie z ASO Toyota z wersji ISF 2013-2014 (inna charakterystyka pracy amortyzatora + inne sprężyny)
5. Filtr powietrza aFe MagnumFlow DRY S (w Toyocie nie używamy filtrów pokrytych lubrykantem)
6. Modyfikacja seryjnego sterownika silnika DENSO - wynik uzyskany zależy od hamowni oraz paliwa w baku (polecam Orlen98/Vpower100), szczytowe wartości to 450hp/545nM. Zmodyfikowane zostały mapy zapłonu w dolnym oraz środkowym zakresie obrotowym, target AFR po całości oraz praca skrzyni w manualu na 4 przełożeniu w trybie Sport (czyli tam gdzie trzeba). Można jeździć na 95 ale po co?
7. Wygłuszenie większości newralgicznych elementów tego pojazdu (drzwi/podłoga/bagażnik). Na zamkniętej klapie wydechu przy 120-160kmh jest cicho.

Dodatkowo w pełni zregenerowane zaciski hamulcowe polakierowane w kolor niebieski, przewody hamulcowe w stalowym oplocie firmy Stoptech.
Świeże (1000km) opony Continental SportContact7 w rozmiarze 235/40 19 przód oraz 265/35 19 tył (czyli takie jakie powinny być, a nie takie jakie są w katalogu firm sprzedających opony).
Wymieniona na nową (za worek pieniędzy) szyba czołowa wraz ze wszystkimi oryginalnymi elementami ozdobnymi/mocującymi - kwestia własnej preferencji aniżeli uszkodzeń wynikających z eksploatacji.
Auto zabezpieczone antykorozyjnie (tak sobie jeśli mam być szczera).

W czerwcu wymienione zostały świece na OEM DENSO FK20HBR11, wycieraczki OEM DENSO HYBRID, serwis klimatyzacji wraz z filtrem węglowym BOSCH.
Klocki przód EBC Yellow, tył OEM. Tarcze polecam wymienić jeśli chcesz hamować z 270kmh, do "normalnej" jazdy starczą te co są obecnie.
Wymieniony został również wał napędowy (nie ze względu na awarie, tylko trafił się z minimalnym przebiegiem z ISFa rocznik 2013). Wał został wyważony, nie przenosi wibracji.

Do auta dorzucam
Pokrowiec piankowy pod wymiar auta
Seryjny wydech
Wideorejestrator Nextbase 622GW (zasilanie podpięte "na sztywno" - prąd jest cały czas)
Kabel diagnostyczny Mongoose MFC Pro (oryginalny, warty ~2500PLN) - odświeżanie 100ms
Wtyczka USB do programowania sterownika silnika (odczyt/zapis) Bitbox wraz z licencją dla Toyota Denso Gen1 (można samemu wgrywać sterowniki do większości Toyota/Lexus, warty ~2500PLN).
2 kluczyki
i pewnie kilka innych drobnych akcesoriów o których zapomniałam a są gdzieś w garażu.

Wszystkie części eksploatacyjne zostały kupione jako oryginalne i nowe, w głównej mierze z firmy Toyota-Czesci.pl lub ASO Toyota Chodzeń. Historia zakupu części do tego pojazdu dostępna jest w firmie Toyota-Czesci.pl na życzenie nowego nabywcy.

Silnik bez wycieków, skrzynia/dyferencjał bez wycieków. Stan oceniam na bardzo dobry (względem innych pojazdów dostępnych na naszym rynku)
Niestety nie jest to nowe auto, więc znajdą się małe ryski lub delikatne odpryski lakieru.
Dla nowego Lexusiarza dorzucę całą wiedzę odnośnie poprawnego użytkowania tego pojazdu, kontakt do osoby serwisującej ten egzemplarz, informacje odnośnie dalszych modyfikacji (jeśli ktoś jest zainteresowany głębszym dłubaniem w seryjnym sterowniku silnika/skrzyni).

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o tym Lexusie, lub uzyskać dodatkowe filmy/zdjęcia - proszę o kontakt telefoniczny

 

9 lipca 2025 16:31

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Lexus

Model pojazdu

IS

Wersja

F Sport

Kolor

Czarny

Liczba drzwi

4

Liczba miejsc

4

Rok produkcji

2012

Generacja

II (2005-2012)

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

144000

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Interfejs Bluetooth

Gniazdo USB

System nawigacji satelitarnej

System nagłośnienia

Car Inspection logo

Sprawdź samochód przed zakupem

Możesz kupić raport z inspekcji Otomoto, aby sprawdzić stan samochodu i otrzymać go na swój e-mail

Samochód sprawdzony przez specjalistę Otomoto

200-350 sprawdzanych elementów, m.in. pod kątem wyglądu zewnętrznego i stanu technicznego

Szacunkowe koszty naprawy

Przejazd kontrolny i inspekcja w warsztacie (nowe pakiety)

Nowość

Informacje o sprzedającym

AGNIESZKA

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2025

Prawa konsumentów na OTOMOTO

Kontakt bezpośredni

Znajdź nas

Usługi i narzędzia

  • Umowa kupna sprzedaży

  • Ile jest wart Twój samochód?

Partnerzy

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store