Lotus Elise 111 R - 1
Lotus Elise 111 R - 2
Lotus Elise 111 R - 3
Lotus Elise 111 R - 4
Lotus Elise 111 R - 5
Lotus Elise 111 R - 6
Lotus Elise 111 R - 7
Lotus Elise 111 R - 8
Lotus Elise 111 R - 9
Lotus Elise 111 R - 10
Lotus Elise 111 R - 11
Lotus Elise 111 R - 12
Lotus Elise 111 R - 13
Lotus Elise 111 R - 14
Lotus Elise 111 R - 15

1 / 16

Lotus Elise 111 R - 1
Lotus Elise 111 R - 2
Lotus Elise 111 R - 3
Lotus Elise 111 R - 4
Lotus Elise 111 R - 5
Lotus Elise 111 R - 6
Lotus Elise 111 R - 7
Lotus Elise 111 R - 8
Lotus Elise 111 R - 9
Lotus Elise 111 R - 10
Lotus Elise 111 R - 11
Lotus Elise 111 R - 12
Lotus Elise 111 R - 13
Lotus Elise 111 R - 14
Lotus Elise 111 R - 15

28 kwietnia 2024 21:52

ID: 6114911930

Szczegóły

Oferta od

Prywatne

Pokaż oferty z numerem VIN

Tak

Ma numer rejestracyjny

Tak

Marka pojazdu

Lotus

Model pojazdu

Elise

Wersja

111 R

Rok produkcji

2005

Przebieg

43 000 km

Pojemność skokowa

1 796 cm3

Rodzaj paliwa

Benzyna

Moc

192 KM

Skrzynia biegów

Manualna

Spalanie Poza Miastem

6.8 l/100km

Spalanie W Mieście

12,10 l/100km

Typ nadwozia

Kabriolet

Emisja CO2

208 g/km

Liczba drzwi

2

Liczba miejsc

2

Kolor

Biały

Rodzaj koloru

Perłowy

Kraj pochodzenia

Stany Zjednoczone

Data pierwszej rejestracji w historii pojazdu

Numer rejestracyjny pojazdu

Zarejestrowany w Polsce

Tak

VIN

Wyświetl VIN

14 pól zweryfikowanych

Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych

Wyposażenie

Interfejs Bluetooth

Radio

Zestaw głośnomówiący

Gniazdo USB

System nagłośnienia

Ekran dotykowy

Opis

- Lotus Elise 111R 2005 rok - 192KM z wolnossącego, wysokoobrotowego silnika 2ZZ-GE Toyoty o pojemności 1.8L - najmocniejszy wolnossący silnik montowany przez Lotusa w Elise - trwała i wdzięczna jednostka sparowana ze skrzynią 6 biegową Toyoty - ma ABS (co nie jest takie oczywiste w Elise) - ma klimatyzację (nie wiem po co :) - żadnych innych wspomagań - ostatni model z przepustnicą na lince (w pełni manualny, bez żadnego drive-by-wire) - dach materiałowy - osobiście nie polecam Hardtopa.. Ten samochód ma sens tylko bez dachu - wtedy wrażenia są 100%... z dachem robi się ciasno, głośno i niefajnie... sam pierwotnie szukałem z Hardtopem, a w sumie wydałbym tylko niepotrzebnie pieniądze, bo hardtop nie ściąga się tak łatwo jak materiałowy (trzeba śrubki odkręcać) + nie zmieści się w bagażniku - nic mu nie brakuje - w pełni sprawny - zawieszenie w stanie idealnym - absolutne zero luzu - nie jeżdżony zimą - nie jeżdżony w deszczu - ma kamerę cofania i radio z dotykiem ;-) - na przednim zderzaku są delikatne ślady po uderzeniu kamieniem OC: 10.2024 BADANIE TECHNICZNE: 07.2024 Ultra precyzyjna, mała zabawka dająca mnóstwo frajdy z jazdy. Nie ma innego samochodu dającego tyle frajdy co Elise na krętej drodze. Czysta, mechaniczna przyjemność prowadzenia samochodu. Samochód nie sprawia niespodzianek, nie miałem żadnych dziwnych awarii. Wsiada się i on zawsze chętnie z Tobą wszędzie pojedzie. Tani w utrzymaniu (napęd Toyota), prosty w obsłudze (nawet dla kompletnego laika większość czynności jest absolutnie do wykonania). Ma świetne wsparcie entuzjastów (fora seloc i lotustalk), gdzie na wszystkie pytania można znaleźć opowiedzi. 

Informacje o sprzedającym

Maciej

  • Osoba prywatna

  • Bardzo sprawnie odpowiada

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2015

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Wrocław, Krzyki

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Carsmile.pl
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie