Wyjątkowe Maserati Quattroporte V 4.2 V8 ZF – kolekcjonerski egzemplarz z Japonii, po dużym serwisie, z pełną dokumentacją
Ten egzemplarz Quattroporte jest skierowany do osoby poszukującej wyjątkowo zadbanego Maserati z pięknie brzmiącym, legendarnym silnikiem V8 Ferrari, od miłośnika marki i innych klasycznych pojazdów. To jeden z najbardziej emocjonujących dźwięków silnika V8 w historii motoryzacji. Ten egzemplarz to jeden z najlepiej zachowanych Quattroporte na rynku europejskim.
Maserati Quattroporte V 4.2 V8, skrzynia ZF, import Japonia, świeżo po dużym serwisie przygotowującym do sezonu (wartość 28 tys. zł).
Auto z prywatnej kolekcji – nie zajmuję się handlem samochodami. W rodzinie posiadamy kilka ciekawych aut, co częściowo widać na zdjęciach (np. profil jednego z aut: https://www.instagram.com/porsche356.warsaw/).
Samochód posiada pełną dokumentację serwisową. Wszystkie typowe dla tego modelu usterki zostały wyeliminowane (w tym wymiana wariatorów w ASO – koszt ponad 30 tys. zł; to typowa usterka w każdym egzemplarzu, po tej naprawie problem nie wraca).
Najważniejsze atuty:
✅ Stan kolekcjonerski – auto z Japonii, przechowywane w idealnych warunkach, nieużywane zimą. Perfekcyjne podwozie bez śladów korozji (szczegółowe zdjęcia z 06.06.2025).
✅ Pełna dokumentacja serwisowa – ostatnie serwisy na ok. 28 tys. zł.
✅ Silnik Ferrari V8 4.2 (400 KM) – uznawany za najtrwalszy w gamie Maserati, z mokrą miską olejową i charakterystycznymi ciemnymi pokrywami zaworów. Niezapomniane wrażenia akustyczne.
✅ Automatyczna skrzynia ZF – znacznie trwalsza i wygodniejsza niż wcześniejsza Duoselect, świeżo po pełnym serwisie.
✅ Oryginalny przebieg – tylko 53 tys. km, potwierdzony dokumentacją.
✅ Lakier Grigio Granito z ekskluzywnej palety Ferrari – lakier fabryczny na całym aucie poza jednym elementem (naprawa w Japonii po małej obcierce parkingowej).
✅ Wnętrze w perfekcyjnym stanie.
✅ Pokrowiec Maserati.
Przygotowałem Quattroporte do sezonu letniego:
06.06.2025: duży serwis wartość 28 tys. zł – wymiana płynu chłodniczego, nowy zbiorniczek płynu chłodniczego, dezynfekcja klimatyzacji, nowy filtr powietrza i kabiny, dynamiczna wymiana oleju w skrzyni (12 litrów oryginalnego ZF), olej i filtr silnika, wymiana płynu hamulcowego, nowy korek wlewu oleju, nowa osłona dolna silnika, nowa rolka napinacza, nowe tuleje drążka stabilizującego, nowy akumulator, nowy olej w dyferencjalne, nowe tylne opony, nowa odma, przegląd ogólny z wydrukiem.
Zapraszam do kontaktu osoby poważnie zainteresowane.