Mazda 6 - 1
Mazda 6 - 2
Mazda 6 - 3
Mazda 6 - 4
Mazda 6 - 5
Mazda 6 - 6
Mazda 6 - 7
Mazda 6 - 8
Mazda 6 - 9
Mazda 6 - 10
Mazda 6 - 11
Mazda 6 - 12
Mazda 6 - 13
Mazda 6 - 14
Mazda 6 - 15
Mazda 6 - 16
Mazda 6 - 17
Mazda 6 - 18
Mazda 6 - 19
Mazda 6 - 20
Mazda 6 - 21
Mazda 6 - 22
Mazda 6 - 23
Mazda 6 - 24
Mazda 6 - 25
Mazda 6 - 26
Mazda 6 - 27

1 / 28

Mazda 6 - 1
Mazda 6 - 2
Mazda 6 - 3
Mazda 6 - 4
Mazda 6 - 5
Mazda 6 - 6
Mazda 6 - 7
Mazda 6 - 8
Mazda 6 - 9
Mazda 6 - 10
Mazda 6 - 11
Mazda 6 - 12
Mazda 6 - 13
Mazda 6 - 14
Mazda 6 - 15
Mazda 6 - 16
Mazda 6 - 17
Mazda 6 - 18
Mazda 6 - 19
Mazda 6 - 20
Mazda 6 - 21
Mazda 6 - 22
Mazda 6 - 23
Mazda 6 - 24
Mazda 6 - 25
Mazda 6 - 26
Mazda 6 - 27

Najważniejsze

Przebieg

211 000 km

Rodzaj paliwa

Diesel

Skrzynia biegów

Automatyczna

Typ nadwozia

Kombi

Pojemność skokowa

2 191 cm3

Moc

175 KM

Opis

Mazda 6 2.2 diesel, 175km, automat. Samochód kupiłem miesiąc temu, jest przerejestrowany na mnie. Poprzedni właściciel sprowadził go do Polski z uszkodzonym silnikiem. Zrobił w zasadzie generalny remont silnika (nowy wał, panewki, smok olejowy, kompletny rozrząd, regenerowane turbo, sprawdzona głowica, nowe walki rozrządu). Mimo to zapalił się check engine i w takim stanie odkupiłem to auto. Po podpięciu pod komputer okazało się, że to wina pompy vacum. Zakupiłem nową oryginalną Mazdy. Po zamontowaniu, auto jeździ i nie wyrzuca żadnych błędów. Samochód jest bez DPF oraz EGR. Pojechałem również na stację diagnostyczną żeby mi powiedziano co jest do zrobienia, wymieniłem łączniki stabilizatora przód, prawy sworzeń dolnego wahacza oraz klocki hamulcowe przód i tył. Do wymiany będzie jeszcze prawdopodobnie poduszka amortyzatora, bo z lewej strony nadal czasami potrafi coś puknąć, ale nie ma 100% pewności więc diagnosta stwierdził, żeby jeździć i pozwolić uszkodzić się do końca. Zdjalem wszystkie plastikowe osłony ze spodu auta i tam gdzie był rudy nalot, zrobiłem zabezpieczenie, tak jak potrafiłem (szczotka druciana na wiertarkę, później brunox i na koniec farba antykorozyjna Hammerite). Posiadam zdjęcia jak to wyglądało przed zabezpieczeniem, mogę wysłać. Opony są założone nowe ale letnie, zimowe trzeba będzie sobie zorganizować. Nie znam się super na Mazdach ale wydaje mi się, że jest dość bogato wyposażona, posiada min.: Skórzane, podgrzewane i elektryczne fotele z pamięcią, światła ksenonowe skrętne (zmieniają się same drogowe/mijania), nagłośnienie Bose, asystenta pasa ruchu, asystenta martwego pola, aktywny tempomat, system start-stop, kamerę cofania oraz czujniki parkowania przód. Samochód ma lekko pęknięty zderzak przód widoczny na zdjęciu, oraz adekwatne do wieku i przebiegu jakieś odpryski/zaprawki itp. Podsumowując: nie jestem pełnoetatowym handlarzem, traktuje to raczej hobbistycznie, starałem się doprowadzić to auto do ładu i składu, może komuś jeszcze posłuży. Nie sprawdzałem tego auta w żadnej historii, ale jeśli ktoś sobie życzy, podałem wszystkie dane w zakładce "stan i historia". Do obejrzenia codziennie do południa, weekend do ustalenia. Warszawa Ursynów. 6*6*6*7*2*2*0*6*2

 

23 października 2025 12:49

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Mazda

Model pojazdu

6

Kolor

Biały

Liczba drzwi

5

Liczba miejsc

5

Rok produkcji

2013

Generacja

III (2012-)

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

14/14 zweryfikowanych pól

Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

29500

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Informacje o sprzedającym

Kamil

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2022

Prawa konsumentów na OTOMOTO

Kontakt bezpośredni