MAZDA 6 SEDAN KIREI - LIMITOWANA WERSJA PREMIUM 2011, głosniki BOSE, pierwszy właściciel, garażowana, serwis w ASO, hak, dwa zestawy kół
CZYM JEST WERSJA KIREI?
KIREI (jap. "piękny") to limitowana edycja wprowadzona przez Mazdę w 2011 roku za minimum 107 000 złotych - nie była to zwykła akcja marketingowa, lecz rzeczywista próba stworzenia wersji premium dla najbardziej wymagających klientów.
Mazda świadomie sytuowała KIREI na poziomie niektórych samochodów klasy premium. Kluczowe różnice względem standardowej wersji Exclusive Plus obejmowały profesjonalny system audio Bose z kilkoma precyzyjnie rozmieszczonymi głośnikami i dedykowanym wzmacniaczem, wysokiej jakości tapicerkę półskórzaną, aluminiowe nakładki na pedały oraz czarne wykończenie "fortepianowe" kierownicy i konsoli środkowej - elementy nadające wnętrzu charakter samochodów znacznie droższych marek.
DANE PODSTAWOWE
- Model: Mazda 6 GH Sedan, rejestracja 20/07/2011.
- Przebieg: 234 248 km (głównie autostradowy, średnio 16 700km/rok). Ostatnie 3 lata łącznie ok 21 000km (ze względu na pracę zdalną).
- Wyposażenie - KIREI: (1) profesjonalny system audio BOSE z dedykowanym wzmacniaczem, (2) wysokiej jakości tapicerka półskórzana z podgrzewanymi fotelami (przednimi), (3) aluminiowe nakładki na pedały, (4) czarne wykończenie "fortepianowe".
- Inne elementy wykończenia: m.in. podświetlenie deski rozdzielczej na pomarańczowo-niebiesko (na zdjęciu).
- Silnik: 2.0 MZR benzyna, 155 KM - w bardzo dobrym stanie.
- Skrzynia: Manualna 6-biegowa.
- Kolor: "Clear Water Blue" metalik.
- Pierwszy właściciel: TAK, 14 lat garażowany.
- Dodatkowo dwa zestawy kół: aluminiowe 16" Mazda (lato) + stalowe 16" (zima) z kołpakami. Opony od razu do wymiany przy najbliżej zmianie z letnich na zimowe. UWAGA: Na zdjęciach w felgach stalowych.
- Dodatkowo hak.
ZALETY I DLACZEGO WARTO
- Limitowana wersja KIREI - rzadkość na rynku, była najdroższą opcją w 2011 roku.
- Pierwszy właściciel - znana pełna historia od pierwszego dnia.
- 14 lat garażowany - brak korozji i wpływu pogody. Uwaga: Mazda generacja II nie wymaga zabezpieczania spodu tak jak generacja I.
- System BOSE - jakość audio premium jak w autach luksusowych.
- Niezawodny silnik 2.0 benzyna - najlepsza opcja w tej generacji, słynie z trwałości - nie "pije" oleju tyle co I generacja.
- Serwisy w ASO Mazda - pełna historia (SIS Auto, Matsuoka Motor) + zdarzyły się wizyty u mechaników. Ostatni serwis w ASO czerwiec 2022 - kolejny, po 20 000km, powinien być w tym roku.
- Świetne prowadzenie - sportowy charakter Mazdy.
- 5 gwiazdek Euro NCAP - bardzo bezpieczny samochód.
- Pełna dokumentacja - bez ukrytych problemów.
- Spokojny styl jazdy - bez ekstremalnych obciążeń.
- Proponowana cena do negocjacji.
WYMAGA UWAGI
- Bluetooth - wymiana modułu (nie działa).
- Tuleja kierownicy - do naprawy (odejscie od neutrum 2-3°). Sztywniejsza kierownica.
- Bezpiecznik czujników zbliżenia do przeszkody - do wstawienia.
- Blacharka - jak na zdjęciach - nie widać kawałka prawego progu od dołu. W 2015 roku wymieniony został lewy przedni błotnik.
DLA KOGO?
- Miłośnika japońskich samochodów z charakterem.
- Osoby ceniącej pełną historię i transparentność.
- Kogoś potrzebującego niezawodnego auta do codziennego użytku.
- Kupującego świadomego - auto z otwartymi kartami.
Lokalizacja: Łódź, Widzew.
Powyższa oferta ma charakter informacyjny i nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66 §1 Kodeksu Cywilnego.