Silnik benzynowy 2.5 TURBO, z nową mapą, (hamownia DISI Tune Piaseczno w roku 2023) dostarczającą 296 KM i 500 Nm momentu obrotowego. Najbogatsza wersja wyposażenia SIGNATURE:
Czujniki parkowania przód/tył, kamery 360 stopni, podgrzewana przednia szyba w miejscu spoczynku wycieraczek, podgrzewane/składane lusterka, czujnik deszczu/zmierzchu, automatyczne przełączanie świateł z dziennych/na mijania/na drogowe i spowrotem, kompletne oświetlenie FULL LED z reflektorami skrętnymi, doświetlającymi zakręty, oświetlenie LED sufitowe, na nogi pasażerów z przodu i z tyłu oraz konsolę środkową, oryginalne nakładki na progi z tyłu i z przodu z logo CX-5 (z przodu podświetlane), dostęp bezkluczykowy z automatycznym ryglowaniem drzwi, pokrywa bagażnika sterowana elektrycznie z funkcją zdalnego otwierania i zamykania z kluczyka, klimatyzacja automatyczna, dwustrefowa, tempomat półaktywny (utrzymuje odległość za poprzedzającym pojazdem, potrafiąc zatrzymać się za nim i samoczynnie potem ruszyć, naśladując auto przed nami), nagłośnienie BOSE z subwooferem, APPLE CAR PLAY i ANDROID AUTO, tapicerka z prawdziwej skóry (bardzo ciemny brąz foteli+kolor „mocca” na boczkach drzwi, wstawki na kokpicie i boczkach drzwi z matowego, japońskiego drewna, bezramkowe lusterko wewnętrzne z przyciskami do sterowania napędów bram garażowych, fotele regulowane elektrycznie, z pamięcią ustawień (również z pamięcią zapisaną w kluczyku: otwierasz auto i fotel wraca do ustawień nawet jak ktoś wcześniej grzebał), fotele przednie i tylne skrajne-podgrzewane, przednie również wentylowane, czarna podsufitka, kolorowy wyświetlacz Head Up Display z rozpoznawaniem ograniczeń prędkości, znaków stop, zakazu ruchu i zakazu wjazdu i wizualizacją nawigacji, genialne 4X4, gdzie 20% mocy na tył jest przekazywane stale a komputer sterujący rozdziałem mocy na poszczególne koła analizuje dane z 27 czujników do 200 razy na sekundę, asystent utrzymania pasa ruchu, monitorowanie ruchu poprzecznego z tyłu przy cofaniu, wspomaganie ruszania pod górkę, wspomaganie ekstremalnego hamowania, SCBC: system zapobiegający kolizjom przy małych prędkościach w ruchu do tyłu i do przodu (hamuje do zera jak się w korku zagapimy), podtrzymanie hamulców przed ruszeniem (AUTO HOLD), Dwie opony letnie nowe, 2 komplety opon i dywaników.
Automatyczna, 6-biegowa skrzynia biegów z trybem manualnym i SPORT,
Serwisowany tylko w ASO (olej, filtry, dynamiczna wymiana oleju w automacie: mam faktury. Auto po stłuczce w USA (zdjęcia do wglądu, blacharkę przygotowała ASO Mazda).W moich rękach od listopada 2021, od 124 000 tys. km. W ubiegłym roku przerysowałem o murek dwoje drzwi z prawej strony (zdjęcia uszkodzenia i z przebiegu naprawy posiadam).
Więcej zdjęć/filmik na życzenie.