Na sprzedaż Mazda CX-5, której jestem właścicielem i którą użytkowałem do celów prywatnych.
Jest to moja siódma Mazda, w tym czwarta z automatyczną skrzynią biegów.
Skrzynia biegów płynnie zmienia przełożenia, nie szarpie, trzyma pozycję na wzniesieniu.
Silnik pracuje równo, rozwija moc adekwatnie do pojemności 2,5l.
Zawieszenie jest dość sztywne, bez wyczuwalnych luzów.
Zalety samochodu:
- niewysilony, żywotny silnik wolnossący, posiadający duży zapas mocy
- tradycyjna skrzynia biegów (może nie zmienia przełożeń jak DSG, ale za to uchodzi za bezproblemową)
- przebieg głównie na trasie (ostatnie 4 lata i 100tys. km to głównie autostrady i drogi ekspresowe) co ma wpływ na mniejsze zużycie samochodu w porównaniu do jazdy miejskiej
- brak systemu Start/Stop, który zwiększa zużycie silnika, akumulatora, rozrusznika
- udokumentowana przeszłość samochodu (do wglądu dla zainteresowanych)
- regularnie wykonywany serwis, w tym zmiany oleju (w marcu wymieniony olej, klocki i tarczy tylne)
- zadbane wnętrze, skórzana tapicerka w bardzo dobrym stanie
- bogate wyposażenie: światła full LED z doświetlaniem zakrętów, bezkluczykowy dostęp, szyberdach, podgrzewane fotele, monitorowanie martwego pola
- nagłośnienie BOSE z CD i USB
Ze znanych mi mankamentów samochodu mogę wymienić: drobne odpryski lakieru na przednim zderzaku, drobne ryski i wgniotki na karoserii, dwa małe odpryski na przedniej szybie (od ponad 2 lat nic się nie dzieje), we wnętrzu też na pewno znajdą się jakieś otarcia na plastikach itp.
Do regeneracji są obecnie zaciski hamulcowe tylne - po wymianie klocków i tarcz pojawia się czasami błąd hamulca ręcznego - czekam na termin dostawy części więc samochód byłby do odbioru za ok. 1,5 tygodnia. Oczywiście do tego czasu zapraszam zainteresowanych na oględziny i jazdę próbną. Można również zakupić samochód od ręki wtedy stosownie opuszczę cenę końcową.
Samochód zakupiłem z założeniem, że będę go użytkował co najmniej kilka lat. Sprzedaję tylko dlatego, że mam obecnie możliwość korzystnego najmu długoterminowego nowego samochodu dla pracowników grupy VAG. Poważnie zainteresowanym udostępnię dokumentację przeszłości samochodu (m. in raport AutoRentgen) oraz wszystkie znane mi informację dotyczące stanu samochodu.
Na miejscu mogę udostępnić miernik grubości lakieru.