1 / 10
29 kwietnia 2024 12:00
ID: 6122398322
Szczegóły
Oferta od
Prywatne
Pokaż oferty z numerem VIN
Tak
Ma numer rejestracyjny
Tak
Marka pojazdu
MazdaModel pojazdu
MX-3Wersja
1.8Rok produkcji
1993
Przebieg
302 000 km
Pojemność skokowa
1 845 cm3
Rodzaj paliwa
BenzynaMoc
136 KM
Skrzynia biegów
ManualnaNapęd
Na przednie kołaSpalanie Poza Miastem
7.0 l/100km
Spalanie W Mieście
10 l/100km
Typ nadwozia
CoupeLiczba drzwi
3
Liczba miejsc
4
Kolor
NiebieskiData pierwszej rejestracji w historii pojazdu
Numer rejestracyjny pojazdu
Zarejestrowany w Polsce
Tak
Bezwypadkowy
TakStan
UżywaneVIN
Wyświetl VIN
12 pól zweryfikowanych
Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych
Wyposażenie
Radio
Gniazdo USB
Opis
Dzień dobry!
Mam na sprzedaż Mazdę Mx-3 w wersji z niezawodnym silnikiem 1.8l V6. Auto prezentuje się niecodziennie, biorąc pod uwagę to, jak mało ich zostało na polskich ulicach. Prowadzi się bardzo pewnie, jest niemalże przyklejone do jezdni, a silnik pięknie wkręca się na obroty. Miejsca, jak na takie auto z przodu jest całkiem sporo, aczkolwiek tylne fotele to raczej karna ławeczka, niż miejsce, gdzie z czystym sumieniem można posadzić dorosłego człowieka na dłuższy czas.
Auto nie przechodziło żadnych modyfikacji z wyjątkiem customowego tłumika, dzięki czemu brzmi całkiem ładnie, a nie jak tzw. "pierdzik". Posiadam również oryginalny tłumik, który dorzucam do auta. Zmienione zostały jeszcze fotele przez poprzedniego właściciela, bo oryginalne był skórzane, a skóra była mocno zniszczona. Auto stoi na kołach zimowych, dorzucam opony letnie.
Auto ma parę mankamentów, nad którymi warto popracować.
- Brak katalizatora (poprzedniemu właścicielowi ukradli, więc wspawał rurę) - koszt nowego uniwersalnego około 300zł
- jak to Japończyk, bierze trochę oleju, a po staniu przez parę dni zakopci trochę, dopóki się nie rozgrzeje.
- warto zrobić serwis olejowo-filtrowy. Robiłem podstawowy po kupnie, ale dla zachowania dobrej kondycji silnika powinno się go robić częściej niż zaleca producent.
- zapieka się tylny zacisk hamulca, przez co czasem trzeszczy przy jeździe, ale koło się nie grzeje. Najprawdopodobniej przez to, przy gwałtownym przyspieszaniu zapala się kontrolka hamulca ręcznego - częsty problem.
- progami należy się zainteresować, bo te zardzewiały
- podłoga zdrowa z wyjątkiem dziury w bagażniku
- lakier wymaga odświeżenia lub chociaż polerki
- drobne ogniska rdzy, ale żadne z nich nie jest poważne. Ot, purchle.
Auto dla osoby, która lubi sobie podłubać. Nie jest ono w stanie idealnym, ale ma 31 lat, zatem nie ma się co dziwić. Kupiłem je, bo miałem zamiar je doprowadzić do stanu fabrycznego, czyli pozbyć się tych wszystkich mankamentów, które wymieniłem wyżej oraz takich, których jeszcze nie znalazłem. Ponadto używane było głównie w weekendy, bo jest to trzecie auto w rodzinie. Niestety, przeliczyłem się z ilością posiadanego czasu. Poza tym, chcę kupić dom, a brakuje mi trochę do wkładu własnego, zatem muszę się pożegnać z Mazdą.
Wyposażenie:
- klimatyzacja (ale nie wiem czy działa)
- radio
- elektrycznie sterowany szyberdach
- elektrycznie sterowane szyby
- elektrycznie sterowane lusterka
- ABS
Badanie techniczne: aktualne (do 06.05.2024)
Polisa ważna do 19.06.2024
Serdecznie polecam, na wszystkie inne pytania odpowiem pod numerem telefonu.
Informacje o sprzedającym
Łukasz
Osoba prywatna
Bardzo sprawnie odpowiada
Sprzedający na OTOMOTO od 2020
Kontakt bezpośredni
Znajdź na mapie