Mazda MX-3 1.8 - 1
Mazda MX-3 1.8 - 2
Mazda MX-3 1.8 - 3
Mazda MX-3 1.8 - 4
Mazda MX-3 1.8 - 5
Mazda MX-3 1.8 - 6
Mazda MX-3 1.8 - 7
Mazda MX-3 1.8 - 8
Mazda MX-3 1.8 - 9

1 / 10

Mazda MX-3 1.8 - 1
Mazda MX-3 1.8 - 2
Mazda MX-3 1.8 - 3
Mazda MX-3 1.8 - 4
Mazda MX-3 1.8 - 5
Mazda MX-3 1.8 - 6
Mazda MX-3 1.8 - 7
Mazda MX-3 1.8 - 8
Mazda MX-3 1.8 - 9

29 kwietnia 2024 12:00

ID: 6122398322

Szczegóły

Oferta od

Prywatne

Pokaż oferty z numerem VIN

Tak

Ma numer rejestracyjny

Tak

Marka pojazdu

Mazda

Model pojazdu

MX-3

Wersja

1.8

Rok produkcji

1993

Przebieg

302 000 km

Pojemność skokowa

1 845 cm3

Rodzaj paliwa

Benzyna

Moc

136 KM

Skrzynia biegów

Manualna

Spalanie Poza Miastem

7.0 l/100km

Spalanie W Mieście

10 l/100km

Typ nadwozia

Coupe

Liczba drzwi

3

Liczba miejsc

4

Data pierwszej rejestracji w historii pojazdu

Numer rejestracyjny pojazdu

Zarejestrowany w Polsce

Tak

Bezwypadkowy

Tak

VIN

Wyświetl VIN

12 pól zweryfikowanych

Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych

Wyposażenie

Radio

Gniazdo USB

Opis

Dzień dobry! Mam na sprzedaż Mazdę Mx-3 w wersji z niezawodnym silnikiem 1.8l V6. Auto prezentuje się niecodziennie, biorąc pod uwagę to, jak mało ich zostało na polskich ulicach. Prowadzi się bardzo pewnie, jest niemalże przyklejone do jezdni, a silnik pięknie wkręca się na obroty. Miejsca, jak na takie auto z przodu jest całkiem sporo, aczkolwiek tylne fotele to raczej karna ławeczka, niż miejsce, gdzie z czystym sumieniem można posadzić dorosłego człowieka na dłuższy czas. Auto nie przechodziło żadnych modyfikacji z wyjątkiem customowego tłumika, dzięki czemu brzmi całkiem ładnie, a nie jak tzw. "pierdzik". Posiadam również oryginalny tłumik, który dorzucam do auta. Zmienione zostały jeszcze fotele przez poprzedniego właściciela, bo oryginalne był skórzane, a skóra była mocno zniszczona. Auto stoi na kołach zimowych, dorzucam opony letnie. Auto ma parę mankamentów, nad którymi warto popracować. - Brak katalizatora (poprzedniemu właścicielowi ukradli, więc wspawał rurę) - koszt nowego uniwersalnego około 300zł - jak to Japończyk, bierze trochę oleju, a po staniu przez parę dni zakopci trochę, dopóki się nie rozgrzeje. - warto zrobić serwis olejowo-filtrowy. Robiłem podstawowy po kupnie, ale dla zachowania dobrej kondycji silnika powinno się go robić częściej niż zaleca producent. - zapieka się tylny zacisk hamulca, przez co czasem trzeszczy przy jeździe, ale koło się nie grzeje. Najprawdopodobniej przez to, przy gwałtownym przyspieszaniu zapala się kontrolka hamulca ręcznego - częsty problem. - progami należy się zainteresować, bo te zardzewiały - podłoga zdrowa z wyjątkiem dziury w bagażniku - lakier wymaga odświeżenia lub chociaż polerki - drobne ogniska rdzy, ale żadne z nich nie jest poważne. Ot, purchle. Auto dla osoby, która lubi sobie podłubać. Nie jest ono w stanie idealnym, ale ma 31 lat, zatem nie ma się co dziwić. Kupiłem je, bo miałem zamiar je doprowadzić do stanu fabrycznego, czyli pozbyć się tych wszystkich mankamentów, które wymieniłem wyżej oraz takich, których jeszcze nie znalazłem. Ponadto używane było głównie w weekendy, bo jest to trzecie auto w rodzinie. Niestety, przeliczyłem się z ilością posiadanego czasu. Poza tym, chcę kupić dom, a brakuje mi trochę do wkładu własnego, zatem muszę się pożegnać z Mazdą. Wyposażenie: - klimatyzacja (ale nie wiem czy działa) - radio - elektrycznie sterowany szyberdach - elektrycznie sterowane szyby - elektrycznie sterowane lusterka - ABS Badanie techniczne: aktualne (do 06.05.2024) Polisa ważna do 19.06.2024 Serdecznie polecam, na wszystkie inne pytania odpowiem pod numerem telefonu. 

Informacje o sprzedającym

Łukasz

  • Osoba prywatna

  • Bardzo sprawnie odpowiada

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2020

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Kielce, Świętokrzyskie

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Carsmile.pl
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie