Mazda MX-3 1.8 - 1
Mazda MX-3 1.8 - 2
Mazda MX-3 1.8 - 3
Mazda MX-3 1.8 - 4
Mazda MX-3 1.8 - 5
Mazda MX-3 1.8 - 6
Mazda MX-3 1.8 - 7
Mazda MX-3 1.8 - 8
Mazda MX-3 1.8 - 9

1 / 10

Mazda MX-3 1.8 - 1
Mazda MX-3 1.8 - 2
Mazda MX-3 1.8 - 3
Mazda MX-3 1.8 - 4
Mazda MX-3 1.8 - 5
Mazda MX-3 1.8 - 6
Mazda MX-3 1.8 - 7
Mazda MX-3 1.8 - 8
Mazda MX-3 1.8 - 9

Najważniejsze

Przebieg

324 000 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Coupe

Pojemność skokowa

1 845 cm3

Moc

136 KM

Opis

Dzień dobry!


Na sprzedaż mam stosunkowo rzadki, ale przez to wyjątkowy samochód jakim jest Mazda MX-3. Jest to moje prywatne auto, które służyło mi do weekendowych przejażdżek. Sprzedaję je z bólem serca, ale potrzebuję pieniędzy, gdyż w przyszłym roku zamierzam wystartować z budową domu, więc każda złotówka się przyda.


Auto prezentuje się całkiem nieźle i ludzie czasem się oglądają za nim. Auto posiada customową końcówkę wydechu, dzięki czemu brzmi naprawdę świetnie (posiadam oryginalną, jakby ktoś chciał zamontować). Auto sprzedaję z dwoma kompletami opon - zima i lato. Obecnie mam mniej czasu na jazdę nim, więc nie chcę, by stał bez sensu. Auto prowadzi się świetnie, jest przyklejone do drogi, a ze względu na to, iż jest to Japończyk to kocha wysokie obroty, gdzie ukazuje swoje prawdziwe oblicze. Silnik pracuje równo, ma moc i wkręca się na obroty aż miło. Według raportów, które zakupiłem przed kupnem, auto nie było bite, a w Polsce jest od 2005 roku, także już szmat czasu. Kopci trochę na zimnym silniku, ale jak się rozgrzeje, to jest już okej.


Wymaga pewnego dopieszczenia, gdyż jakieś purchle korozji są, a ja, niestety, nie mam czasu, by to ogarnąć. No i nie oszukujmy się - auto ma trzydzieści dwa lata. W jednym miejscu (widocznym na zdjęciu) schodzi klar, ale drobny detailing powinien załatwić sprawę. Gdy kupowałem to auto, to w sumie nadawało się na złom, ale udało mi się je odratować (poniżej lista rzeczy, które zostały zrobione). Obecnie jest żwawym staruszkiem, który jednak wymaga trochę opieki.


Co zostało zrobione/wymienione:

- Olej wymieniony w październiku zeszłego roku i od tamtej pory przejechałem na nim może z 500km.

- wymienione filtry powietrza i oleju

- zreanimowana podłoga (koszt 4500zł), także można spokojnie podnosić na lewarku

- ogarnięte tylne nadkola

- zdezynfekowany i odgrzybiony układ klimatyzacyjny (mysz mi zdechła i śmierdziało, więc trzeba było to zrobić)

- klocki tył

- tarcze hamulcowe tył

- amortyzatory tył

- płyn hamulcowy

- przewód hamulcowy

- sworznie przód

- końcówki sworzni przód

- łączniki sworzni przód


Obecnie auto jest w najlepszej od lat kondycji (poprzedni właściciele mocno je zaniedbali). Pozostaje parę rzeczy do zrobienia (jak wspomniane wcześniej purchle rdzy), ale, wedle mojej wiedzy, nic drogiego czy czasochłonnego, także polecam.

 

27 lipca 2025 12:20

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Mazda

Model pojazdu

MX-3

Wersja

1.8

Kolor

Zielony

Liczba drzwi

3

Liczba miejsc

4

Rok produkcji

1993

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

14/14 zweryfikowanych pól

Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

8300

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Klimatyzacja manualna

Tapicerka materiałowa

Podłokietniki - przód

Elektryczne szyby przednie

Dach otwierany elektrycznie

Informacje o sprzedającym

Łukasz

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2020

Prawa konsumentów na OTOMOTO

Kontakt bezpośredni