Mazda MX-5 2.0 Sport - 1
Mazda MX-5 2.0 Sport - 2
Mazda MX-5 2.0 Sport - 3
Mazda MX-5 2.0 Sport - 4
Mazda MX-5 2.0 Sport - 5
Mazda MX-5 2.0 Sport - 6
Mazda MX-5 2.0 Sport - 7
Mazda MX-5 2.0 Sport - 8
Mazda MX-5 2.0 Sport - 9
Mazda MX-5 2.0 Sport - 10
Mazda MX-5 2.0 Sport - 11
Mazda MX-5 2.0 Sport - 12
Mazda MX-5 2.0 Sport - 13
Mazda MX-5 2.0 Sport - 14
Mazda MX-5 2.0 Sport - 15
Mazda MX-5 2.0 Sport - 16
Mazda MX-5 2.0 Sport - 17
Mazda MX-5 2.0 Sport - 18
Mazda MX-5 2.0 Sport - 19
Mazda MX-5 2.0 Sport - 20
Mazda MX-5 2.0 Sport - 21
Mazda MX-5 2.0 Sport - 22
Mazda MX-5 2.0 Sport - 23
Mazda MX-5 2.0 Sport - 24
Mazda MX-5 2.0 Sport - 25
Mazda MX-5 2.0 Sport - 26
Mazda MX-5 2.0 Sport - 27
Mazda MX-5 2.0 Sport - 28
Mazda MX-5 2.0 Sport - 29
Mazda MX-5 2.0 Sport - 30
Mazda MX-5 2.0 Sport - 31
Mazda MX-5 2.0 Sport - 32
Mazda MX-5 2.0 Sport - 33
Mazda MX-5 2.0 Sport - 34

1 / 35

Mazda MX-5 2.0 Sport - 1
Mazda MX-5 2.0 Sport - 2
Mazda MX-5 2.0 Sport - 3
Mazda MX-5 2.0 Sport - 4
Mazda MX-5 2.0 Sport - 5
Mazda MX-5 2.0 Sport - 6
Mazda MX-5 2.0 Sport - 7
Mazda MX-5 2.0 Sport - 8
Mazda MX-5 2.0 Sport - 9
Mazda MX-5 2.0 Sport - 10
Mazda MX-5 2.0 Sport - 11
Mazda MX-5 2.0 Sport - 12
Mazda MX-5 2.0 Sport - 13
Mazda MX-5 2.0 Sport - 14
Mazda MX-5 2.0 Sport - 15
Mazda MX-5 2.0 Sport - 16
Mazda MX-5 2.0 Sport - 17
Mazda MX-5 2.0 Sport - 18
Mazda MX-5 2.0 Sport - 19
Mazda MX-5 2.0 Sport - 20
Mazda MX-5 2.0 Sport - 21
Mazda MX-5 2.0 Sport - 22
Mazda MX-5 2.0 Sport - 23
Mazda MX-5 2.0 Sport - 24
Mazda MX-5 2.0 Sport - 25
Mazda MX-5 2.0 Sport - 26
Mazda MX-5 2.0 Sport - 27
Mazda MX-5 2.0 Sport - 28
Mazda MX-5 2.0 Sport - 29
Mazda MX-5 2.0 Sport - 30
Mazda MX-5 2.0 Sport - 31
Mazda MX-5 2.0 Sport - 32
Mazda MX-5 2.0 Sport - 33
Mazda MX-5 2.0 Sport - 34

Najważniejsze

Przebieg

198 000 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Kabriolet

Pojemność skokowa

1 998 cm3

Moc

160 KM

Opis

Mazda MX-5 2.0 PRHT w limitowanej edycji Club na zakończenie produkcji trzeciej generacji MX-5 (2015). Drugi lifting (NC3 / NCFL2), czyli poprawione wszystkie bolączki tego modelu. Club dodaje do tego bardzo fajną specyfikację: seryjnie szpera, zawieszenie Bilstein czy wyjątkowe dla tego modelu dokładki zderzaków.


Miata sprowadzona z USA i naprawiona po drobnej kolizji 3 lata temu (mogę udostępnić zdjęcia przed naprawą). Od tego czasu w moich rękach, wszystko serwisowane i naprawiane na bieżąco. Na początku doprowadzona od ideału w Jarson Motorsport, a ostatnio pod opieką serwisu Vintage Customs w Katowicach, który specjalizuje się w samochodach sportowych i nietypowych. Olej i filtry zmieniane co ok. 7-8 tys. km (Motul 5W30).


Aktualny przebieg ok. 198 tys. km, więc niemało, aczkolwiek standardowym komentarzem na temat tego samochodu jest to, że wygląda jak nowy - niezależnie, czy mówimy o wyglądzie zewnętrznym, wnętrzu, podwoziu czy silniku. Kluczową zaletą jest całkowity brak korozji - do Polski przyjechała w stanie dziewiczym i od razu została zabezpieczona. Nie widziałem drugiej Miaty w takim stanie “od spodu”.


W Miacie zrobiłem kilka modyfikacji, dzięki którym daje jeszcze więcej frajdy na górskich winklach:

- aktywny wydech końcowy wykonany na zamówienie w Vintage Customs (dużo lepsze brzmienie + głośno/cicho z pilota)

- kolektor wydechowy Jarson Motorsport + remap na licencji Ecutek z możliwością włączenia przyciskami na kierownicy: pops&bangs, automatycznych międzygazów, procedury startu i flat-shiftów

- zawieszenie gwintowane ST X (odpowiednik KW v1) + sztywniejsze stabilizatory z Mazdy RX-8

- dystanse kół 10 mm + dłuższe kute szpilki

- kierownica Guardian Designs Corsa D (pomniejszona, pogrubiona, spłaszczona od dołu)

- gałka zmiany biegów z MX-5 ND

- SmartTop (moduł pozwalający na zamykanie/otwieranie dachu podczas jazdy z małą prędkością - można bez stresu obsługiwać np. na światłach)

- przewody hamulcowe w stalowym oplocie Pizza Brakes

- lotka tylnej klapy Fyralip


W ramach negocjacji mogę dorzucić dodatkowe koła (mam w sumie 3 komplety, wszystkie na tym samym wzorze felg, ale w różnych kolorach), mam też oryginalne zawieszenie, kierownicę, gałkę i wydech.


Samochód garażowany w miejscowości Soblówka (Beskid Żywiecki), ale regularnie bywam też w Katowicach. W ramach oględzin możemy sprawdzić auto w dowolnym serwisie lub stacji diagnostycznej, w garażu posiadam też najazdy, podnośnik itp.



Przegląd do 06.2026

OC do 08.2026

Jeden kluczyk


Dane do sprawdzenia historii pojazdu:

VIN: JM1NC2MFXF0240947

Nr rej.: SK 585WL

Data pierwszej rejestracji: 01.01.2015

 

8 listopada 2025 12:28

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Mazda

Model pojazdu

MX-5

Wersja

2.0 Sport

Kolor

Czerwony

Liczba drzwi

2

Liczba miejsc

2

Rok produkcji

2015

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

14/14 zweryfikowanych pól

Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

82000

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Radio

System nagłośnienia

Informacje o sprzedającym

Michał

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2016

Prawa konsumentów na OTOMOTO

Kontakt bezpośredni