1 / 35
Najważniejsze
Przebieg
198 000 km
Rodzaj paliwa
Benzyna
Skrzynia biegów
Manualna
Typ nadwozia
Kabriolet
Pojemność skokowa
1 998 cm3
Moc
160 KM
Opis
Mazda MX-5 2.0 PRHT w limitowanej edycji Club na zakończenie produkcji trzeciej generacji MX-5 (2015). Drugi lifting (NC3 / NCFL2), czyli poprawione wszystkie bolączki tego modelu. Club dodaje do tego bardzo fajną specyfikację: seryjnie szpera, zawieszenie Bilstein czy wyjątkowe dla tego modelu dokładki zderzaków.
Miata sprowadzona z USA i naprawiona po drobnej kolizji 3 lata temu (mogę udostępnić zdjęcia przed naprawą). Od tego czasu w moich rękach, wszystko serwisowane i naprawiane na bieżąco. Na początku doprowadzona od ideału w Jarson Motorsport, a ostatnio pod opieką serwisu Vintage Customs w Katowicach, który specjalizuje się w samochodach sportowych i nietypowych. Olej i filtry zmieniane co ok. 7-8 tys. km (Motul 5W30).
Aktualny przebieg ok. 198 tys. km, więc niemało, aczkolwiek standardowym komentarzem na temat tego samochodu jest to, że wygląda jak nowy - niezależnie, czy mówimy o wyglądzie zewnętrznym, wnętrzu, podwoziu czy silniku. Kluczową zaletą jest całkowity brak korozji - do Polski przyjechała w stanie dziewiczym i od razu została zabezpieczona. Nie widziałem drugiej Miaty w takim stanie “od spodu”.
W Miacie zrobiłem kilka modyfikacji, dzięki którym daje jeszcze więcej frajdy na górskich winklach:
- aktywny wydech końcowy wykonany na zamówienie w Vintage Customs (dużo lepsze brzmienie + głośno/cicho z pilota)
- kolektor wydechowy Jarson Motorsport + remap na licencji Ecutek z możliwością włączenia przyciskami na kierownicy: pops&bangs, automatycznych międzygazów, procedury startu i flat-shiftów
- zawieszenie gwintowane ST X (odpowiednik KW v1) + sztywniejsze stabilizatory z Mazdy RX-8
- dystanse kół 10 mm + dłuższe kute szpilki
- kierownica Guardian Designs Corsa D (pomniejszona, pogrubiona, spłaszczona od dołu)
- gałka zmiany biegów z MX-5 ND
- SmartTop (moduł pozwalający na zamykanie/otwieranie dachu podczas jazdy z małą prędkością - można bez stresu obsługiwać np. na światłach)
- przewody hamulcowe w stalowym oplocie Pizza Brakes
- lotka tylnej klapy Fyralip
W ramach negocjacji mogę dorzucić dodatkowe koła (mam w sumie 3 komplety, wszystkie na tym samym wzorze felg, ale w różnych kolorach), mam też oryginalne zawieszenie, kierownicę, gałkę i wydech.
Samochód garażowany w miejscowości Soblówka (Beskid Żywiecki), ale regularnie bywam też w Katowicach. W ramach oględzin możemy sprawdzić auto w dowolnym serwisie lub stacji diagnostycznej, w garażu posiadam też najazdy, podnośnik itp.
—
Przegląd do 06.2026
OC do 08.2026
Jeden kluczyk
Dane do sprawdzenia historii pojazdu:
VIN: JM1NC2MFXF0240947
Nr rej.: SK 585WL
Data pierwszej rejestracji: 01.01.2015
8 listopada 2025 12:28
Szczegóły
Podstawowe
Marka pojazdu
Mazda
Model pojazdu
MX-5
Wersja
2.0 Sport
Kolor
Czerwony
Liczba drzwi
2
Liczba miejsc
2
Rok produkcji
2015
VIN
Oblicz
14/14 zweryfikowanych pól
Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych
Historia pojazdu
Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.
Wyposażenie
Radio
System nagłośnienia
Informacje o sprzedającym
Michał
Osoba prywatna
Sprzedający na OTOMOTO od 2016
Prawa konsumentów na OTOMOTO
Kontakt bezpośredni
Znajdź na mapie