Mazda MX-5 - 1
Mazda MX-5 - 2
Mazda MX-5 - 3
Mazda MX-5 - 4
Mazda MX-5 - 5
Mazda MX-5 - 6
Mazda MX-5 - 7
Mazda MX-5 - 8
Mazda MX-5 - 9
Mazda MX-5 - 10
Mazda MX-5 - 11
Mazda MX-5 - 12
Mazda MX-5 - 13
Mazda MX-5 - 14
Mazda MX-5 - 15
Mazda MX-5 - 16

1 / 17

Mazda MX-5 - 1
Mazda MX-5 - 2
Mazda MX-5 - 3
Mazda MX-5 - 4
Mazda MX-5 - 5
Mazda MX-5 - 6
Mazda MX-5 - 7
Mazda MX-5 - 8
Mazda MX-5 - 9
Mazda MX-5 - 10
Mazda MX-5 - 11
Mazda MX-5 - 12
Mazda MX-5 - 13
Mazda MX-5 - 14
Mazda MX-5 - 15
Mazda MX-5 - 16

Najważniejsze

Przebieg

125 700 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Kabriolet

Pojemność skokowa

1 998 cm3

Moc

160 KM

Opis

Mazda MX-5, trzecia generacja, wersja poliftowa, doinwestowana, po wielu modyfikacjach.
Silnik 2.5L z dużo mniejszym przebiegiem niż auto, moc 185KM. Nie bierze oleju.
Skrzynia 5b, dyferencjał z LSD, krótkie przełożenia (4.1).
Bezwypadkowa, zero rdzy, zero szpachli na elementach metalowych (jest tylko trochę w plastikowym zderzaku z tyłu).
Jeździ się nią doskonale. W pełni zakonserwowana od spodu, zabezpieczone też profile zamknięte i newralgiczne elementy pod zderzakiem.
Po tej operacji - nie jeżdżona w zimie, zamykana w garażu poza sezonem.
Akumulator YUASA kupiony w 2021, co roku minimum raz ładowany do pełna.
Dach co sezon był impregnowany, stand bdb.
Zaciski hamulcowe zregenerowane i pomalowane.
Reflektory są wyszlifowane i zabezpieczone bezbarwną folią.

Lista modyfikacji jest bardzo długa, ale najważniejsze, poza 2,5-litrowym silnikiem i ww. dyferencjałem ze szperą, to:
- zawieszenie: amortyzatory billstein b6 + sprężyny Eibach Pro-Kit (-30mm)
- grubsze stabilizatory z tyłu (racing beat) i z przodu (28mm)

- kolektory wydechowy (FIVE) oraz układ wydechowy - w całości wykonany ze stali nierdzewnej

- strojenie EcuTek
- felgi MOMO Quantum EVO 17x8 i letnie opony Michelin Pilot Sport 4 235/45 (2022r)

- rollbar cybul

- radio Android (ATOTO A6 PRO) zestawem bluetooth i kamerą cofania (są też tylne czujniki parkowania)

- kierownica i gałka skrzyni biegów profesjonalnie obszyte (wykonawca: Maximonia)

- aluminiowy zbiornik wyrównawczy płynu chłodniczego od IL MOTORSPORT
- obniżenie fotela kierowcy (JASS PERFORMANCE MX5 NC SEAT LOWERING ADAPTERS oraz inne drobne modyfikacje)
- klocki hamulcowe przód + tył oraz tarcze Stoptech (kupione w 2021, czyli za czasów gdy Stoptech był jeszcze dobry) + oplot przewodów hamulcowych
- sprzęgło - kevlar

- filtr powietrza K&N
- dyfuzor sprowadzony z USA
- front lip sprowadzony z UK
- tuleja w skrzyni wykonana z brązu (IL Motorsport)

- lżejsze koło zamachowe aluminium

- świece NGK


Dorzucam również komplet org. felg Mazda z oponami Dunlop, org. radio oraz wiele innych drobnych gadżetów, chemii do konserwacji samochodu (do filtra pow. i dachu).
ECU dodatkowo posiada funkcje: Launch control, flat shift oraz ograniczenie obrotów silnika (tzw. tryb serwisowy, gdy komuś zostawiamy auto).

Po więcej informacji - zadzwoń.

 

9 grudnia 2025 16:12

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Mazda

Model pojazdu

MX-5

Kolor

Czarny

Liczba drzwi

2

Liczba miejsc

2

Rok produkcji

2011

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

58000

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Interfejs Bluetooth

Radio

System nagłośnienia

Informacje o sprzedającym

Szymon

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2017

Prawa konsumentów na OTOMOTO

Kontakt bezpośredni