Mazda MX-5 1.6 16V - 2
Mazda MX-5 1.6 16V - 3
Mazda MX-5 1.6 16V - 4
Mazda MX-5 1.6 16V - 5
Mazda MX-5 1.6 16V - 6
Mazda MX-5 1.6 16V - 7
Mazda MX-5 1.6 16V - 8
Mazda MX-5 1.6 16V - 9
Mazda MX-5 1.6 16V - 10
Mazda MX-5 1.6 16V - 11
Mazda MX-5 1.6 16V - 12
Mazda MX-5 1.6 16V - 13
Mazda MX-5 1.6 16V - 14
Mazda MX-5 1.6 16V - 15
Mazda MX-5 1.6 16V - 16
Mazda MX-5 1.6 16V - 17
Mazda MX-5 1.6 16V - 18
Mazda MX-5 1.6 16V - 19
Mazda MX-5 1.6 16V - 20
Mazda MX-5 1.6 16V - 21
Mazda MX-5 1.6 16V - 22
Mazda MX-5 1.6 16V - 23
Mazda MX-5 1.6 16V - 24
Mazda MX-5 1.6 16V - 25
Mazda MX-5 1.6 16V - 26
Mazda MX-5 1.6 16V - 27
Mazda MX-5 1.6 16V - 28
Mazda MX-5 1.6 16V - 29
Mazda MX-5 1.6 16V - 30
Mazda MX-5 1.6 16V - 31
Mazda MX-5 1.6 16V - 32
Mazda MX-5 1.6 16V - 33
Mazda MX-5 1.6 16V - 34
Mazda MX-5 1.6 16V - 35
Mazda MX-5 1.6 16V - 36
Mazda MX-5 1.6 16V - 37
Mazda MX-5 1.6 16V - 38
Mazda MX-5 1.6 16V - 39

1 / 40

video
Mazda MX-5 1.6 16V - 2
Mazda MX-5 1.6 16V - 3
Mazda MX-5 1.6 16V - 4
Mazda MX-5 1.6 16V - 5
Mazda MX-5 1.6 16V - 6
Mazda MX-5 1.6 16V - 7
Mazda MX-5 1.6 16V - 8
Mazda MX-5 1.6 16V - 9
Mazda MX-5 1.6 16V - 10
Mazda MX-5 1.6 16V - 11
Mazda MX-5 1.6 16V - 12
Mazda MX-5 1.6 16V - 13
Mazda MX-5 1.6 16V - 14
Mazda MX-5 1.6 16V - 15
Mazda MX-5 1.6 16V - 16
Mazda MX-5 1.6 16V - 17
Mazda MX-5 1.6 16V - 18
Mazda MX-5 1.6 16V - 19
Mazda MX-5 1.6 16V - 20
Mazda MX-5 1.6 16V - 21
Mazda MX-5 1.6 16V - 22
Mazda MX-5 1.6 16V - 23
Mazda MX-5 1.6 16V - 24
Mazda MX-5 1.6 16V - 25
Mazda MX-5 1.6 16V - 26
Mazda MX-5 1.6 16V - 27
Mazda MX-5 1.6 16V - 28
Mazda MX-5 1.6 16V - 29
Mazda MX-5 1.6 16V - 30
Mazda MX-5 1.6 16V - 31
Mazda MX-5 1.6 16V - 32
Mazda MX-5 1.6 16V - 33
Mazda MX-5 1.6 16V - 34
Mazda MX-5 1.6 16V - 35
Mazda MX-5 1.6 16V - 36
Mazda MX-5 1.6 16V - 37
Mazda MX-5 1.6 16V - 38
Mazda MX-5 1.6 16V - 39

Najważniejsze

Przebieg

156 000 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Kabriolet

Pojemność skokowa

1 598 cm3

Moc

110 KM

Opis

Witam. Sprzedam swoją ukochaną Mazdę MX-5 z 1998 roku – auto typowo na lato, dla fana jazdy z uśmiechem. Trzymana pod wiatą i przykryte pokrowcem, jeżdżona tylko w ciepłe, słoneczne dni. Żaden zimowy daily, tylko weekendowa przyjemność. Powód sprzedaży? Przeprowadzka do bloku – brak miejsca i szkoda, żeby się marnowała.




STAN TECHNICZNY:

• Silnik i zawieszenie w pełni sprawne

• Olej i filtry wymienione ok. 6 tys. km temu

• Hamulce robione 2 lata temu – auto jeździło od tego czasu bardzo mało

• Nie dymi, nie bierze oleju

• Zawieszenie obniżone (sportowy wygląd, ale nie za twarde)

• Brak wycieków

• Nowy akumulator z 3 letnią gwarancją!

• Auto stoi na rzadko spotykanych, cennych alufelgach „szybko sprzedam ale ciężko kupię taki model” ~tak mi powiedzieli panowie z serwisu wulkanizacji „ALUS”– robią robotę

• Dach materiałowy w świetnym stanie, tylna szyba nowa i przezroczysta (nie żółta folia!)


WIZUALNIE:

• Kolor: brązowo-złoty – bardzo rzuca się w oczy, unikatowy

• Blacharsko – auto jak na 26-latka trzyma się bardzo dobrze.

Progi były zabezpieczone barankiem, bo MX-5 to auto podatne na korozję – każdy, kto się interesuje tematem, wie o co chodzi.

Pod barankiem widać miejscami pojedyncze purchle, nic co by się sypało, ale warto o tym wiedzieć.

Nie jest to nówka z salonu, ale nie „zgnilec”, jak wiele egzemplarzy w tej cenie.

• Progi pokryte barankiem

• Auto miało lakierowane elementy (z racji wieku), ale prezentuje się bardzo dobrze

• Wnętrze kompletne, zadbane, kierownica lekko wytarta, wszystko oryginalne

• Elektryka w pełni sprawna (lusterka i szyby, lampy, radio)


DOKUMENTY:

• Zarejestrowane w Polsce

• Ważne OC i przegląd

• Komplet kluczyków, dokumenty, umowa kupna od poprzedniego właściciela (Niemiec)

• Posiadam wszystkie faktury co było robione za mojej kadencji i poprzedniego właściciela z Niemiec łącznie z serwisie Mazdy w Niemczech


DLACZEGO WARTO?

To nie jest zajeżdżony egzemplarz. Auto było traktowane z szacunkiem – dla przyjemności, nie na codzień. Świetna baza do dalszych modyfikacji, weekendowa zabawka albo klasyk na spokojne trasy. Nic nie stuka, nie puka, nie wymaga wkładu. Jestem pierwszym właścicielem w Polsce, auto kupiłem osobiście od Niemca – nie przez żadnego „Janusz-import”.

Mam wszystko: umowę, papiery, legalna historia.

Jeżdżone przeze mnie tylko latem – żadne przechodzone z rąk do rąk czy „pan miał 2 tygodnie i sprzedaje”.


Cena: 28 600 zł – do lekkiej negocjacji przy konkretnej rozmowie.

Tyle chcę, bo wiem, co mam. Ale jak przyjedziesz, obejrzysz, pogadasz normalnie – to się dogadamy.


Zapraszam do kontaktu – auto można obejrzeć po wcześniejszym umówieniu się.

Nie interesuje mnie zamiana.

 

5 czerwca 2025 2:03

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Mazda

Model pojazdu

MX-5

Wersja

1.6 16V

Kolor

Złoty

Liczba drzwi

2

Liczba miejsc

2

Rok produkcji

1998

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

28600

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Elektryczne szyby przednie

Car Inspection logo

Sprawdź samochód przed zakupem

Możesz kupić raport z inspekcji Otomoto, aby sprawdzić stan samochodu i otrzymać go na swój e-mail

Samochód sprawdzony przez specjalistę Otomoto

200-350 sprawdzanych elementów, m.in. pod kątem wyglądu zewnętrznego i stanu technicznego

Szacunkowe koszty naprawy

Przejazd kontrolny i inspekcja w warsztacie (nowe pakiety)

Nowość

Informacje o sprzedającym

Alan

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2024

Kontakt bezpośredni

Znajdź nas

Usługi i narzędzia

  • Umowa kupna sprzedaży

  • Ile jest wart Twój samochód?

Partnerzy

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store