1 / 31
Najważniejsze
Przebieg
123 000 km
Rodzaj paliwa
Benzyna
Skrzynia biegów
Manualna
Typ nadwozia
Kabriolet
Pojemność skokowa
1 999 cm3
Moc
160 KM
Opis
Sprzedam swoją MX-5 NC1 2.0 z 2008 roku. Przebieg 123 tys. km. Skrzynia 5b. Moc 180KM.
Aktualna specyfikacja/mody:
Silnik/skrzynia/wydech:
- seryjne przedliftowe 2.0, zdrowe. Olej Motul 300V 5w30 (zmieniamy często, 3 razy w każdym sezonie). Auto bierze niewielkie ilości i tylko przy pałowaniu, zwykle dolewałem chlust oleju raz po 2. sesji i potem już nie trzeba, poziom zawsze trzymany lekko powyżej maxa. Wg mnie jak na NC1 jest dobrze.
- Skrzynia 5b
- Kolektor 4-1 Andy bez bandaży
- Strojenie na hamowni (ostatni wynik 180KM, mogę pokazać wykres), RaceROM na Ecu-Tek (autoblip, launch control, flatshift, odcinka wyżej o 500 rpm)
- Wydech końcowy aftermarketowy, strumiennica
- Dyfer ze szperą (co konkretnie nie wiem)
- Nowy zbiorniczek na płyn chłodniczy
- Bagnet do pomiaru oleju z polifta
- Filtr powietrza KN
Hamulce:
- Zaciski seria NC, klocki przód lava.mu, klocki tył Hawk HP+
- Chłodzenie hamulców
- Przewody w oplocie pizza brake
Zawieszenie:
- Gwint KW V1
- W całym zawieszeniu poliuretany powerflex
- Wahacze górne przód regulowane Cybul (reszta wahaczy seria)
- Gruby stab przód czerwony Jukaka/Timbur
- Koła 18” Enkei - stan wizualny średni + opony Pirelli PZero z 2023r
- Wszystkie śruby od geometrii ruchome, odpowiednio zabezpieczone, geometria robiona w kwietniu tego roku
Nadwozie:
- Brak rdzy! Auto zimowane w garażu od listopada do kwietnia
- Niedawno robiona korekta lakieru
- Czujniki cofania na tylnym zderzaku
- Wgniotka na progu za lewym przednim kołem (jest zdjęcie)
Wnętrze:
- Rollbar Cybul
- Dach materiałowy - szczelny, świeżo zaimpregnowany
- Fotele czarne skórzane seryjne (lekkie pęknięcie/rozdarcie na środku fotela kierowcy)
- Obniżony fotel kierowcy w maksymalny możliwy sposób (blaszki Five + GordyM mod)
- Dołożony tempomat + guziki do niego (do obsługi RaceROM i zmiany mapy) i czarne plastiki na kierownicy
- Uchwyt na gaśnicę Cybul + gaśnica 2kg
- W pełni sprawna klimatyzacja
Uwagi/wady:
- We wnętrzu jest dość głośno - plastiki przy rollbarze oraz uchwyt gaśnicy lubią wpaść w wibracje
- Od momentu zmian w wydechu w zeszłym roku auto przy wysokich temperaturach na dworze (30 stopni +) gorzej rusza z bardzo niskich obrotów (2k) - ECU cofa zapłon na 1-2s. Jeszcze diagnozuję temat - podejrzewam jakiś sensor lub nieszczelność w wydechu
- Jestem drugim właścicielem w PL - poprzedni sprowadził auto z Niemiec
Co dorzucam gratis do auta:
- Radio BOSE - kupiłem w 2023 i nigdy nie zamontowałem (kupione jako sprawne) (wartość pewnie z 300zl)
- Olej do skrzyni (płynne złoto od Forda) i do dyfra (Motul) - miałem dostęp do kanału przez ograniczony czas i nie zdążyłem zmienić (wartość ok 400zl)
- Felgi 17” proline z resztką Federali 595 RS-r oraz komplet opon Federal rs-pro (wartość pewnie z 1,5k zł?)
- Oryginalny rollbar, kolektor, ogólnie trochę oryginalnych części
Dobra baza pod MC (ja tym autem byłem na 8 rundach) - dużo modów jest już zrobionych, do czołówki Spec NC brakuje przede wszystkim wałków. Ogarnięte wiele standardowych problemów (np zapieczone śruby od geometrii, tuleje wymienione na poli itd.). Auto do zeszłego roku było serwisowane u Brożyna, potem olej ogarniałem sam. W tym roku wymieniony olej i filtr, ale nie przygotowywałem go mocniej do sezonu. Powód sprzedaży prozaiczny - powiększenie rodziny - więc niestety nie mam czasu już nią jeździć.
Oglądanie: okolice Piaseczna lub wt-czw w centrum Warszawy po wcześniejszym umówieniu.
Na wszystkie pytania chętnie odpowiem telefonicznie.
21 lipca 2025 14:24
Szczegóły
Podstawowe
Marka pojazdu
Mazda
Model pojazdu
MX-5
Wersja
2.0 Energy
Kolor
Granatowy
Liczba drzwi
2
Liczba miejsc
2
Rok produkcji
2008
VIN
Kup ten pojazd na raty
Oblicz
Historia pojazdu
Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.
Wyposażenie
Radio
Informacje o sprzedającym
Piotr
Osoba prywatna
Sprzedający na OTOMOTO od 2020
Prawa konsumentów na OTOMOTO
Kontakt bezpośredni
Znajdź na mapie