Mazda MX-5 2.0 Energy - 1
Mazda MX-5 2.0 Energy - 2
Mazda MX-5 2.0 Energy - 3
Mazda MX-5 2.0 Energy - 4
Mazda MX-5 2.0 Energy - 5
Mazda MX-5 2.0 Energy - 6
Mazda MX-5 2.0 Energy - 7
Mazda MX-5 2.0 Energy - 8
Mazda MX-5 2.0 Energy - 9
Mazda MX-5 2.0 Energy - 10
Mazda MX-5 2.0 Energy - 11
Mazda MX-5 2.0 Energy - 12
Mazda MX-5 2.0 Energy - 13
Mazda MX-5 2.0 Energy - 14
Mazda MX-5 2.0 Energy - 15
Mazda MX-5 2.0 Energy - 16
Mazda MX-5 2.0 Energy - 17
Mazda MX-5 2.0 Energy - 18
Mazda MX-5 2.0 Energy - 19
Mazda MX-5 2.0 Energy - 20
Mazda MX-5 2.0 Energy - 21
Mazda MX-5 2.0 Energy - 22
Mazda MX-5 2.0 Energy - 23
Mazda MX-5 2.0 Energy - 24
Mazda MX-5 2.0 Energy - 25
Mazda MX-5 2.0 Energy - 26
Mazda MX-5 2.0 Energy - 27
Mazda MX-5 2.0 Energy - 28
Mazda MX-5 2.0 Energy - 29
Mazda MX-5 2.0 Energy - 30

1 / 31

Mazda MX-5 2.0 Energy - 1
Mazda MX-5 2.0 Energy - 2
Mazda MX-5 2.0 Energy - 3
Mazda MX-5 2.0 Energy - 4
Mazda MX-5 2.0 Energy - 5
Mazda MX-5 2.0 Energy - 6
Mazda MX-5 2.0 Energy - 7
Mazda MX-5 2.0 Energy - 8
Mazda MX-5 2.0 Energy - 9
Mazda MX-5 2.0 Energy - 10
Mazda MX-5 2.0 Energy - 11
Mazda MX-5 2.0 Energy - 12
Mazda MX-5 2.0 Energy - 13
Mazda MX-5 2.0 Energy - 14
Mazda MX-5 2.0 Energy - 15
Mazda MX-5 2.0 Energy - 16
Mazda MX-5 2.0 Energy - 17
Mazda MX-5 2.0 Energy - 18
Mazda MX-5 2.0 Energy - 19
Mazda MX-5 2.0 Energy - 20
Mazda MX-5 2.0 Energy - 21
Mazda MX-5 2.0 Energy - 22
Mazda MX-5 2.0 Energy - 23
Mazda MX-5 2.0 Energy - 24
Mazda MX-5 2.0 Energy - 25
Mazda MX-5 2.0 Energy - 26
Mazda MX-5 2.0 Energy - 27
Mazda MX-5 2.0 Energy - 28
Mazda MX-5 2.0 Energy - 29
Mazda MX-5 2.0 Energy - 30

Najważniejsze

Przebieg

123 000 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Kabriolet

Pojemność skokowa

1 999 cm3

Moc

160 KM

Opis

Sprzedam swoją MX-5 NC1 2.0 z 2008 roku. Przebieg 123 tys. km. Skrzynia 5b. Moc 180KM.


Aktualna specyfikacja/mody:


Silnik/skrzynia/wydech:

  • seryjne przedliftowe 2.0, zdrowe. Olej Motul 300V 5w30 (zmieniamy często, 3 razy w każdym sezonie). Auto bierze niewielkie ilości i tylko przy pałowaniu, zwykle dolewałem chlust oleju raz po 2. sesji i potem już nie trzeba, poziom zawsze trzymany lekko powyżej maxa. Wg mnie jak na NC1 jest dobrze.
  • Skrzynia 5b
  • Kolektor 4-1 Andy bez bandaży
  • Strojenie na hamowni (ostatni wynik 180KM, mogę pokazać wykres), RaceROM na Ecu-Tek (autoblip, launch control, flatshift, odcinka wyżej o 500 rpm)
  • Wydech końcowy aftermarketowy, strumiennica
  • Dyfer ze szperą (co konkretnie nie wiem)
  • Nowy zbiorniczek na płyn chłodniczy
  • Bagnet do pomiaru oleju z polifta
  • Filtr powietrza KN


Hamulce:

  • Zaciski seria NC, klocki przód lava.mu, klocki tył Hawk HP+
  • Chłodzenie hamulców
  • Przewody w oplocie pizza brake


Zawieszenie:

  • Gwint KW V1
  • W całym zawieszeniu poliuretany powerflex
  • Wahacze górne przód regulowane Cybul (reszta wahaczy seria)
  • Gruby stab przód czerwony Jukaka/Timbur
  • Koła 18” Enkei - stan wizualny średni + opony Pirelli PZero z 2023r
  • Wszystkie śruby od geometrii ruchome, odpowiednio zabezpieczone, geometria robiona w kwietniu tego roku


Nadwozie:

  • Brak rdzy! Auto zimowane w garażu od listopada do kwietnia
  • Niedawno robiona korekta lakieru
  • Czujniki cofania na tylnym zderzaku
  • Wgniotka na progu za lewym przednim kołem (jest zdjęcie)


Wnętrze:

  • Rollbar Cybul
  • Dach materiałowy - szczelny, świeżo zaimpregnowany
  • Fotele czarne skórzane seryjne (lekkie pęknięcie/rozdarcie na środku fotela kierowcy)
  • Obniżony fotel kierowcy w maksymalny możliwy sposób (blaszki Five + GordyM mod)
  • Dołożony tempomat + guziki do niego (do obsługi RaceROM i zmiany mapy) i czarne plastiki na kierownicy
  • Uchwyt na gaśnicę Cybul + gaśnica 2kg
  • W pełni sprawna klimatyzacja


Uwagi/wady:

  • We wnętrzu jest dość głośno - plastiki przy rollbarze oraz uchwyt gaśnicy lubią wpaść w wibracje
  • Od momentu zmian w wydechu w zeszłym roku auto przy wysokich temperaturach na dworze (30 stopni +) gorzej rusza z bardzo niskich obrotów (2k) - ECU cofa zapłon na 1-2s. Jeszcze diagnozuję temat - podejrzewam jakiś sensor lub nieszczelność w wydechu
  • Jestem drugim właścicielem w PL - poprzedni sprowadził auto z Niemiec


Co dorzucam gratis do auta:

  • Radio BOSE - kupiłem w 2023 i nigdy nie zamontowałem (kupione jako sprawne) (wartość pewnie z 300zl)
  • Olej do skrzyni (płynne złoto od Forda) i do dyfra (Motul) - miałem dostęp do kanału przez ograniczony czas i nie zdążyłem zmienić (wartość ok 400zl)
  • Felgi 17” proline z resztką Federali 595 RS-r oraz komplet opon Federal rs-pro (wartość pewnie z 1,5k zł?)
  • Oryginalny rollbar, kolektor, ogólnie trochę oryginalnych części


Dobra baza pod MC (ja tym autem byłem na 8 rundach) - dużo modów jest już zrobionych, do czołówki Spec NC brakuje przede wszystkim wałków. Ogarnięte wiele standardowych problemów (np zapieczone śruby od geometrii, tuleje wymienione na poli itd.). Auto do zeszłego roku było serwisowane u Brożyna, potem olej ogarniałem sam. W tym roku wymieniony olej i filtr, ale nie przygotowywałem go mocniej do sezonu. Powód sprzedaży prozaiczny - powiększenie rodziny - więc niestety nie mam czasu już nią jeździć.


Oglądanie: okolice Piaseczna lub wt-czw w centrum Warszawy po wcześniejszym umówieniu.


Na wszystkie pytania chętnie odpowiem telefonicznie.

 

21 lipca 2025 14:24

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Mazda

Model pojazdu

MX-5

Wersja

2.0 Energy

Kolor

Granatowy

Liczba drzwi

2

Liczba miejsc

2

Rok produkcji

2008

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

47900

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Radio

Informacje o sprzedającym

Piotr

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2020

Prawa konsumentów na OTOMOTO

Kontakt bezpośredni

Znajdź nas

Usługi i narzędzia

  • Umowa kupna sprzedaży

  • Ile jest wart Twój samochód?

Partnerzy

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store