Mazda MX-5 1.6 16V - 1
Mazda MX-5 1.6 16V - 2
Mazda MX-5 1.6 16V - 3
Mazda MX-5 1.6 16V - 4
Mazda MX-5 1.6 16V - 5
Mazda MX-5 1.6 16V - 6
Mazda MX-5 1.6 16V - 7
Mazda MX-5 1.6 16V - 8
Mazda MX-5 1.6 16V - 9
Mazda MX-5 1.6 16V - 10
Mazda MX-5 1.6 16V - 11
Mazda MX-5 1.6 16V - 12
Mazda MX-5 1.6 16V - 13

1 / 14

Mazda MX-5 1.6 16V - 1
Mazda MX-5 1.6 16V - 2
Mazda MX-5 1.6 16V - 3
Mazda MX-5 1.6 16V - 4
Mazda MX-5 1.6 16V - 5
Mazda MX-5 1.6 16V - 6
Mazda MX-5 1.6 16V - 7
Mazda MX-5 1.6 16V - 8
Mazda MX-5 1.6 16V - 9
Mazda MX-5 1.6 16V - 10
Mazda MX-5 1.6 16V - 11
Mazda MX-5 1.6 16V - 12
Mazda MX-5 1.6 16V - 13

Najważniejsze

Przebieg

206 339 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Kabriolet

Pojemność skokowa

1 598 cm3

Moc

110 KM

Opis

Cześć,
Na sprzedaż moja Mazda MX5 NB 1.6 z klimatyzacją i wykonanymi wieloma naprawami związanymi z wiekiem samochodu.
Samochód użytkowany wyłącznie w sezonie głównie w weekendy, nie upalany i traktowany z należytym mechanicznym szacunkiem. Miata odpala bez problemu za każdym razem, silnik trzyma moc (jak na to że ma tylko 110km), prowadzi się pewnie i daje bardzo dużo frajdy z jazdy.

Auto kupione z przebiegiem ~199k km jako weekendowa zabawka z myślą o hobbystycznym podszkoleniu się w mechanice samochodowej. Od zakupu w 2023 roku zrobione:
- soft top - grzany (działa) moher
- chłodnica wraz z czyszczeniem układu chłodniczego
- polerka kloszy lamp i ich zabezpieczenie, pomalowanie plastików w środku lamp przednich na czarno, nowe żarówki
- nowe piasty przednie
- nowe opony i felgi
- nowe tarcze rotinger + klocki brembo
- short shifter cobalt + nowe gumy dookoła drążka
- gałka momo targa heritage (prawdziwa nie podróbka), mieszek pod kolor gałki
- wymienione nawiewy, odmalowane plastiki w kolor piano black
- tarcze zegarów revlimiter.net na zamówienie, wymienione żarówki we wnętrzu na ledowe
- regeneracja wybieraków w skrzyni biegów, nowy wysprzęglik
- zrobione upg z planowaniem głowicy i uszczelniaczami zaworowymi
- nowa przepustnica
- poduszki silnika i dyferencjału
- masa uszczelek dookoła silnika skrzyni i dyferencjału przy okazji innych prac wykonanych w tych okolicach
- rozrząd (około 1.5k km temu)
- zawieszenie gwintowane tein street advance z (regulowana wysokość oraz twardość, założone około 700km temu)
- nowe śruby dyferencjał, ppf, zawieszenie tył
- lotka carbon miata, dokladka przód replika RS z roadstery.pl

Rzeczy pozostałe po poprzednich właścicielach:
- zrobione progi i nadkola
- zabezpieczona podłoga
- krótki dolot NBFL
- rozpórka
- zmieniony wydech końcowy na lekko głośniejszy (od fabrycznego prawie wcale nie różni się głośnością)

Uważam że autko jest w fajnym stanie zwłaszcza jak na prawie 24 lata, wnętrze nie jest zniszczone, wszystkie naprawy i modyfikacje wykonane bez taniego druciarstwa na dobrych częściach oe lub oem, z auta nie cieknie a po zrobieniu upg nie ma już problemów z poborem oleju. Dwie wady tego egzemplarza to dwie dziurki w chłodnicy klimatyzacji przez co czynnik uciekł i nie chłodzi natomiast sam kompresor jest sprawny, drugim problemem klasycznie są przednie podłużnice które wymagają uwagi.

 

24 sierpnia 2025 21:56

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Mazda

Model pojazdu

MX-5

Wersja

1.6 16V

Kolor

Srebrny

Liczba drzwi

2

Liczba miejsc

2

Rok produkcji

2001

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

14/14 zweryfikowanych pól

Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

21000

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Interfejs Bluetooth

Radio

Zestaw głośnomówiący

Gniazdo USB

System nagłośnienia

Informacje o sprzedającym

Jakub

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2025

Prawa konsumentów na OTOMOTO

Kontakt bezpośredni