Witam serdecznie,
z ciężkim sercem rozstaję się z moją ukochaną Miatą w bardzo rzadkiej wersji Club – to nie jest zwykła MX-5, to prawdziwa perełka dla kogoś, komu w żyłach płynie benzyna zamiast krwi! Ten egzemplarz to kwintesencja frajdy z jazdy, dopracowany w każdym calu i gotowy, by dawać radość na każdej krętej drodze.
Miata nie wymaga żadnego wkładu finansowego, jest po wymianie: filtrów, olejów (silnik, skrzynia, dyfer firmy Motul), płynów, opon, klocków, tarcz hamulcowych, akumulatora itp. A następnie po przygotowaniu auta do jazdy przyszedł czas na modyfikacje, które bardzo pozytywnie wpłynęły na feeling auta i przyjemność z jazdy.
Unikatowość wersji CLUB w stosunku do zwykłej Miaty polega na różnorakich dodatkach od stylistycznych po mechaniczne, tj.:
mocniejszy silnik 2.0, który w serii posiada 167KM, manualna 6 biegowa skrzynia biegów z LSD, seryjnie montowane zawieszenie Bilstein, rozporki komory silnika oraz lekkie ciemno grafitowe felgi 17".
Co do różnic wizualnych: Miata posiada komplet dokładek wraz z lotką Fyralip, czarne wnętrza reflektorów, czarne obudowy lusterek, oraz naklejki po bokach auta, wraz z białą listwą ozdobną w środku, w kolorze nadwozia, która również posiada oznaczenie MX-5.
Poniżej szczegółowy opis specyfikacji Miaty:
SILNIK:
- Seria
- Aluminiowy zbiornik płynu chłodzącego
UKŁAD DOLOTOWY:
- Seria
UKŁAD WYDECHOWY:
- Cały układ wydechowy z kwasówki od kolektora po tłumik końcowy
- Tłumik końcowy aktywny
ELEKTRONIKA:
- Seria
- Sterowanie radia z kierownicy
- Tempomat
UKŁAD NAPĘDOWY:
- manual 6 biegowy
- seryjny LSD
ZAWIESZENIE:
- gwint BR racing BR-RS
- ustawiona geometria wg Flyin Miata
KOŁA:
- OEM Mazda seria 17"
- dystanse firmy Dystom 25mm
UKŁAD HAMULCOWY:
- Seria
- Aluminiowy zbiornik płynu hamulcowego
BODY-KIT:
* dokładka przednia z wersji Sport
* zderzak tylni z małym dyfuzorem
* czarne obudowy lusterek
* krótka antenka
* dołożony wysoki windshot (podłączony pod światło stop)
* przednie lampy z czarnym wnętrzem
* zmiana oświetlenia w całym aucie na ledowe
* wszystkie emblematy w kolorze czarnym
* lotka Fyralip
* naklejki po bokach auta
* polerka i nałożona powłoka ceramiczna firmy: Geyone
ŚRODEK:
- dołożone radio Pioneer AVH-2550NEX + zestaw głośnomówiący
- obszycie kierownicy + pogrubienie + lekka modyfikacja w postaci dołożonych ,,bicepsów"
- gałka biegów firmy MOMO+ czerwony mieszek Bridge oraz nowy skórzany mieszek z czerwoną nicią
- nakładki na pedały I.L. Motorspor
MOC:
- Seria 167KM+
Cena jest adekwatna do stanu, przebiegu oraz historii samochodu. Auto jak na swój wiek jest w stanie wzorowym, na pewno bardzo ciężko będzie znaleźć MX-5 w takim stanie i z kompletnym brakiem rdzy podwozia!! Mogę więc ręczyć, że na pewno nie będzie to kolejna wycieczka po auto, gdzie wraca się zawiedzionym, gdyż stan auta znacząco odbiegał od tego co widać w ogłoszeniu...
Z mojej strony mogę zagwarantować, że jeśli ktoś przyjedzie z zamiarem kupna, to na pewno wróci Miatką do domu.
Wyrażam zgodę na oględziny samochodu w ASO, warsztacie czy stacji obsługi pojazdu.
Aktualnie Miatkę wystawiam w takiej specyfikacji jak wyżej, gdyż zależy mi na szybkiej sprzedaży przez to, że spaliło mi się mieszkanie. Jeśli nie sprzeda się w najbliższym czasie, to będę wracał powoli do serii, ale z ceny nie będę specjalnie schodził, bo to auto w tej wersji i w takim stanie jest praktycznie nieosiągalne na naszym rynku. Myślę, że jest to dość atrakcyjna oferta, zważając na to, że nie ma tutaj kompletnie nic do włożenia, a dodatki jakie tu są zamontowane są naprawdę z najwyższej półki i wysokiej jakości.