1 / 21
10 czerwca 2024 19:44
ID: 6120975994
Szczegóły
Oferta od
Prywatne
Pokaż oferty z numerem VIN
Tak
Ma numer rejestracyjny
Tak
Marka pojazdu
MazdaModel pojazdu
MX-5Wersja
1.6 16VRok produkcji
2004
Przebieg
163 400 km
Pojemność skokowa
1 598 cm3
Rodzaj paliwa
BenzynaMoc
110 KM
Skrzynia biegów
ManualnaNapęd
Na tylne kołaSpalanie Poza Miastem
6.0 l/100km
Spalanie W Mieście
10 l/100km
Typ nadwozia
KabrioletLiczba drzwi
2
Liczba miejsc
2
Kolor
Inny kolorRodzaj koloru
Metalik
Kraj pochodzenia
NiemcyData pierwszej rejestracji w historii pojazdu
Numer rejestracyjny pojazdu
Zarejestrowany w Polsce
Tak
Stan
UżywaneVIN
Wyświetl VIN
14 pól zweryfikowanych
Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych
Wyposażenie
Elektryczne szyby przednie
Opis
Witam,
Na sprzedaż leci moja Madzia, oryginalna Silver-blues.
Autko było spełnieniem motoryzacyjnych marzeń (jednym z wielu) oraz moim oczkiem w głowie przez ostatnie 3 lata. W tym czasie dała mi niezapomniane wrażenia z jazdy, pozwoliła się odstresować i zapomnieć o problemach oraz poprawić technikę jazdy. Mogę śmiało powiedzieć, że uczyniła mnie lepszym kierowcą. Mazda posiada również ori rozpórkę przednią i Big Brake Kit (BBK).
Mazda była garażowana i używana tylko w sezonie, głównie w ładną pogodę, na zimę i gorszą pogodę mam drugie auto. Dach cały oryginalny od tej wersji z podgrzewaną szklaną szybą, szczelny, nic nie cieknie, co sezon go impregnowałem. Silnik jest mega zdrowy, suchutki nie bierze grama oleju i kocha się wkręcać na obroty. Co do oleju to był wymieniany co roku razem z jego filtrem oraz filtrem powietrza.
W czasie użytkowania przywiązywałem uwagę do detali, jednocześnie zostawiając sobie możliwość powrotu do serii. Z rzeczy które zostały zrobione:
- kompletny rozrząd, paski, pompa wody, filtr paliwa zaraz po zakupie, przejechane ~15k km
- została nałożona ceramika
- mazda ma oryginalne Enkeie 15' świeżo po regeneracji + założone nowe opony - Toyo Proxes Comfort na których przejechałem kilkaset km
- rok temu była robiona pełna geometria - brak jakichkolwiek luzów w zawieszeniu, oraz wymieniona została uszczelka pokrywy zaworów
- ściągnąłem ori kiere Nardi Torino dedykowaną do tej wersji (w komplecie z gałką biegów) i założyłem kiere sportową z nabą slim i QRem z niebieskimi akcentami, oraz metalową gałkę biegów którą zabrałem koledze (pewnie dalej jej szuka xd)
- wymieniłem oryginalny mieszek biegów na nowy z niebieską nicią
- założyłem dłuższe niebieskie śruby do kół
- wymienione stare door bushingi na aluminiowe od 3DCustoms
- z pół roku temu wymieniłem komplet ręcznego na nowy (wszystkie linki, reperaturki zacisków) oraz lewy przedni zacisk, dodatkowo pomalowałem zaciski na niebiesko
- posiadam oryginalny niebieski Persening (pokrowiec dachu) dedykowany do tej wersji
- wymieniłem żarówki na LED, komplet przód oraz podświetlanie tylnej tablicy
Oczywiście posiadam wszystkie oryginalne części jakby ktoś chciał wrócić do serii.
Garażowanie pomogło spowolnić rudą, lecz w tym modelu nie da się jej unikać w nieskończoność. Mazda nie ma żadnych dziur w podłodze, podłużnice całe i zdrowe, progi są i dają się podnosić, najgorszy jest lewy tył. Stanąłem przed decyzją - naprawa blachy i zostawienie Madzi, lub sprzedaż i kupno NA, którą zawsze chciałem mieć. Mówią że NB to lepsze daily, NA to lepsza MIATA za to dużo mniej komfortowa (kumpel od gałki miał obie i próbował przekonać żebym zostawił NB), ale z uwagi na to, że ostatnio zmieniłem daily na coś ciekawszego, zdecydowałem się sprzedać moją i zacząć szukać NA.
Auto na ten moment nie wymaga kompletnie żadnego wkładu, silnik jest mega zdrowy, zawieszenie w bardzo dobrej kondycji, wsiadać i cieszyć się wrażeniami z jazdy.
Jak masz jakieś pytania odnośnie Mazdy (albo masz NA i chciałbyś się zamienić :D), dzwoń lub lepiej pisz SMS - najszybciej odpowiem.
Informacje o sprzedającym
Mikołaj
Osoba prywatna
Sprzedający na OTOMOTO od 2021
Kontakt bezpośredni
Znajdź na mapie