Mazda MX-5 1.6 16V - 1
Mazda MX-5 1.6 16V - 2
Mazda MX-5 1.6 16V - 3
Mazda MX-5 1.6 16V - 4
Mazda MX-5 1.6 16V - 5
Mazda MX-5 1.6 16V - 6
Mazda MX-5 1.6 16V - 7
Mazda MX-5 1.6 16V - 8
Mazda MX-5 1.6 16V - 9
Mazda MX-5 1.6 16V - 10
Mazda MX-5 1.6 16V - 11
Mazda MX-5 1.6 16V - 12
Mazda MX-5 1.6 16V - 13
Mazda MX-5 1.6 16V - 14
Mazda MX-5 1.6 16V - 15
Mazda MX-5 1.6 16V - 16
Mazda MX-5 1.6 16V - 17
Mazda MX-5 1.6 16V - 18
Mazda MX-5 1.6 16V - 19
Mazda MX-5 1.6 16V - 20

1 / 21

Mazda MX-5 1.6 16V - 1
Mazda MX-5 1.6 16V - 2
Mazda MX-5 1.6 16V - 3
Mazda MX-5 1.6 16V - 4
Mazda MX-5 1.6 16V - 5
Mazda MX-5 1.6 16V - 6
Mazda MX-5 1.6 16V - 7
Mazda MX-5 1.6 16V - 8
Mazda MX-5 1.6 16V - 9
Mazda MX-5 1.6 16V - 10
Mazda MX-5 1.6 16V - 11
Mazda MX-5 1.6 16V - 12
Mazda MX-5 1.6 16V - 13
Mazda MX-5 1.6 16V - 14
Mazda MX-5 1.6 16V - 15
Mazda MX-5 1.6 16V - 16
Mazda MX-5 1.6 16V - 17
Mazda MX-5 1.6 16V - 18
Mazda MX-5 1.6 16V - 19
Mazda MX-5 1.6 16V - 20

10 czerwca 2024 19:44

ID: 6120975994

Szczegóły

Oferta od

Prywatne

Pokaż oferty z numerem VIN

Tak

Ma numer rejestracyjny

Tak

Marka pojazdu

Mazda

Model pojazdu

MX-5

Wersja

1.6 16V

Rok produkcji

2004

Przebieg

163 400 km

Pojemność skokowa

1 598 cm3

Rodzaj paliwa

Benzyna

Moc

110 KM

Skrzynia biegów

Manualna

Spalanie Poza Miastem

6.0 l/100km

Spalanie W Mieście

10 l/100km

Typ nadwozia

Kabriolet

Liczba drzwi

2

Liczba miejsc

2

Rodzaj koloru

Metalik

Kraj pochodzenia

Niemcy

Data pierwszej rejestracji w historii pojazdu

Numer rejestracyjny pojazdu

Zarejestrowany w Polsce

Tak

VIN

Wyświetl VIN

14 pól zweryfikowanych

Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych

Wyposażenie

Elektryczne szyby przednie

Opis

Witam, Na sprzedaż leci moja Madzia, oryginalna Silver-blues. Autko było spełnieniem motoryzacyjnych marzeń (jednym z wielu) oraz moim oczkiem w głowie przez ostatnie 3 lata. W tym czasie dała mi niezapomniane wrażenia z jazdy, pozwoliła się odstresować i zapomnieć o problemach oraz poprawić technikę jazdy. Mogę śmiało powiedzieć, że uczyniła mnie lepszym kierowcą. Mazda posiada również ori rozpórkę przednią i Big Brake Kit (BBK). Mazda była garażowana i używana tylko w sezonie, głównie w ładną pogodę, na zimę i gorszą pogodę mam drugie auto. Dach cały oryginalny od tej wersji z podgrzewaną szklaną szybą, szczelny, nic nie cieknie, co sezon go impregnowałem. Silnik jest mega zdrowy, suchutki nie bierze grama oleju i kocha się wkręcać na obroty. Co do oleju to był wymieniany co roku razem z jego filtrem oraz filtrem powietrza. W czasie użytkowania przywiązywałem uwagę do detali, jednocześnie zostawiając sobie możliwość powrotu do serii. Z rzeczy które zostały zrobione: - kompletny rozrząd, paski, pompa wody, filtr paliwa zaraz po zakupie, przejechane ~15k km - została nałożona ceramika - mazda ma oryginalne Enkeie 15' świeżo po regeneracji + założone nowe opony - Toyo Proxes Comfort na których przejechałem kilkaset km - rok temu była robiona pełna geometria - brak jakichkolwiek luzów w zawieszeniu, oraz wymieniona została uszczelka pokrywy zaworów - ściągnąłem ori kiere Nardi Torino dedykowaną do tej wersji (w komplecie z gałką biegów) i założyłem kiere sportową z nabą slim i QRem z niebieskimi akcentami, oraz metalową gałkę biegów którą zabrałem koledze (pewnie dalej jej szuka xd) - wymieniłem oryginalny mieszek biegów na nowy z niebieską nicią - założyłem dłuższe niebieskie śruby do kół - wymienione stare door bushingi na aluminiowe od 3DCustoms - z pół roku temu wymieniłem komplet ręcznego na nowy (wszystkie linki, reperaturki zacisków) oraz lewy przedni zacisk, dodatkowo pomalowałem zaciski na niebiesko - posiadam oryginalny niebieski Persening (pokrowiec dachu) dedykowany do tej wersji - wymieniłem żarówki na LED, komplet przód oraz podświetlanie tylnej tablicy Oczywiście posiadam wszystkie oryginalne części jakby ktoś chciał wrócić do serii. Garażowanie pomogło spowolnić rudą, lecz w tym modelu nie da się jej unikać w nieskończoność. Mazda nie ma żadnych dziur w podłodze, podłużnice całe i zdrowe, progi są i dają się podnosić, najgorszy jest lewy tył. Stanąłem przed decyzją - naprawa blachy i zostawienie Madzi, lub sprzedaż i kupno NA, którą zawsze chciałem mieć. Mówią że NB to lepsze daily, NA to lepsza MIATA za to dużo mniej komfortowa (kumpel od gałki miał obie i próbował przekonać żebym zostawił NB), ale z uwagi na to, że ostatnio zmieniłem daily na coś ciekawszego, zdecydowałem się sprzedać moją i zacząć szukać NA. Auto na ten moment nie wymaga kompletnie żadnego wkładu, silnik jest mega zdrowy, zawieszenie w bardzo dobrej kondycji, wsiadać i cieszyć się wrażeniami z jazdy. Jak masz jakieś pytania odnośnie Mazdy (albo masz NA i chciałbyś się zamienić :D), dzwoń lub lepiej pisz SMS - najszybciej odpowiem. 

Informacje o sprzedającym

Mikołaj

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2021

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Zielona Góra, Lubuskie

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Carsmile.pl
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie