Witam,
Sprzedaje Miatę NC z twardym dachem czyli tzw. PRHT, z najlepszym i jedynie słusznym silnikiem w tym modelu czyli 2.0 160KM ze szperą LSD w standardzie. Znającym się na rzeczy nie trzeba więcej pisać ;)
Samochód jest w limitowanej wersji wyposażenia Niseko czyli z brązowymi fotelami skórzanymi z grzaniem, boczkami brązowymi, brązową kierownicą i gałką zmiany biegów. Przebieg i historia samochodu jest udokumentowana i na dzień dzisiejszy wynosi ok. 144k i cały czas rośnie ponieważ samochód jest w ciągłej eksploatacji.
Kupiłem ją dwa lata temu i przez ten czas tylko lałem paliwo, wymieniałem olej i filtry i zrobiłem nią około 30k km i cieszyłem się za każdym razem jak do niej wsiadałem.
Wcześniej miała dwóch właścicieli w Niemczech i jednego w Polsce - jeden użytkował Mazdę przez 3-4 lata, kolejny trzymał ją przez ponad 10 lat robiąc śladowe przebiegi - do wglądu TUV-y a w Polsce była użytkowana wcześniej przez około rok czasu.
Mazda jest całkowicie bezwypadkowa, miała jedynie lakierowany tylny zderzak w Niemczech a za mojej kadencji miała malowane oba przednie błotniki i klapę bagażnika ze względu na ogniska korozji. Jest też cały segregator faktur i dokumentów. Auto miało u mnie zostać na dłużej, więc robiłem wszystko typowo pod siebie - lista poniżej.
W skrócie od najnowszych poczynionych prac:
- blaszki obniżające fotele od firmy Blow Off,
- dywaniki Eva szyte na miarę dobrane do koloru wnętrza,
- gałka zmiany biegów z rodowanego aluminium i klika innych gadżetów z firmy Jass Performance,
- siłowniki pneumatyczne maski,
- nakładki aluminiowe z firmy KM Parts,
- Felgi z NCFL2/Launch Edition z oponami Goodyear Efficient Grip Performance DOT 1022,
- Tarcze i klocki TRW,
- Wydech Ulter Sport (daje super brzmienie i nie męczy w długiej trasie),
- dwuetapowa korekta lakieru z zabezpieczeniem woskiem Fusso 12M,
- Moduł DRL w halogenach z homologacją,
- Moduł Wefa z BT i zestawem głośnomówiącym,
- Wymieniony płyn hamulcowy i odpowietrzony układ,
- Zabezpieczone podwozie (mycie, szlifowanie luźnych nalotów, neutralizator rdzy, podkład, substancja zabezpieczająca),
- Windshot Plexi I.L. Motorsport (obecnie zdemontowany),
- Czyszczenie wszystkich kanałów odprowadzających wodę i uszczelnienie podszybia,
- Czyszczenie przepustnicy
- Wymiana oleju w dyferencjale.
OC i PT ważne do 28 lutego 2025.
Do auta posiadam także koła zimowe z felgami od wersji NC1 z oponami Goodyear w bardzo dobrym stanie oraz zawieszenie sportowe Tein Mono Sport w cenie - nowy kosztuje ponad 8 tyś zł.
Mam również naklejki z wersji Kuro i drugi komplet, którym jest czarny pasek przez cały samochód ale nie były naklejane nigdy. Jest też sportowy filtr powietrza K&N. Wszystko mogę oddać konkretnemu kupującemu.
Jak pisałem wyżej, samochodem zrobiłem do tej pory ok. 30k km i tylko lałem paliwo i zmieniałem olej a to znaczy, że jest to solidne japońskie autko, które daje mnóstwo frajdy z jazdy! Zaliczyła m.in. tripa po Europie ponad 4k km bez żadnego problemu oraz kilka zlotów Mazdowych i Kabrioletowych również bez żadnego problemu i zawsze wracałem na kołach :)
Polecam i zapraszam na jazdę próbną.
Do obejrzenia w Piasecznie lub w Warszawie po wcześniejszym umówieniu.
Często bywam również w okolicach Gorzowa Wielkopolskiego więc ewentualnie również ta lokalizacja wchodzi w grę do jazdy próbnej, oględzin i sprzedaży jak się wcześniej umówimy.
Cena do rozsądnej negocjacji na miejscu! Chcę sprzedać a nie sprzedawać więc jak komuś naprawdę zależy na pewnym egzemplarzu to się dogadamy.