1 / 38
Najważniejsze
Przebieg
163 500 km
Rodzaj paliwa
Benzyna
Skrzynia biegów
Manualna
Typ nadwozia
Kabriolet
Pojemność skokowa
1 798 cm3
Moc
126 KM
Opis
Mazda MX-5 NC - NOWY SILNIK / GWARANCJA 12 m-cy - bezwypadkowa, bez rdzy, po odbudowie
Szukasz NC-ki „jak nowej”, ale zrobionej już raz a porządnie?
Moja MX-5 po kompleksowym technicznym odnowieniu jest gotowa do jazdy - zrobione to, co w tych autach najważniejsze. Auto kupione bezpośrednio od pierwszej właścicielki, całe życie bezwypadkowe, obecnie po pełnej renowacji technicznej i antykorozyjnej.
Najważniejsze atuty
• Nowy silnik po profesjonalnej całkowitej odbudowie, pisemna gwarancja 12 miesięcy.
• Nowy, kompletny układ klimatyzacji (sprężarka, chłodnica, parownik, zawór, czynnik) - gwarancja 12 miesięcy.
• Układ hamulcowy po całości -nowe tarcze i klocki przód/tył, zaciski, , świeży płyn.
• Zero rdzy, podwozie i profile oczyszczone, zabezpieczone profesjonalnie; nadwozie zdrowe.
• Bezwypadkowa, oryginalne poszycia, protokół pomiaru lakieru
• 1 właściciel wcześniej - auto odkupione bezpośrednio od pierwszej właścicielki w Niemczech z wpisanym na umowie przebiegiem i oświadczeniem o bezwypadkowości.
Wyposażenie i dodatki
• Dach (soft-top) w świetnym stanie, szczelny, profesjonalnie wyczyszczony i zaimpregnowany
• Manualna skrzynia biegów - idealna do roadsterowej frajdy.
• Nowe oryginalne felgi EIKEN dedykowane do MX-5 w kolorze grafit metalic - wygląd „salonowy”
• Sportowe opony klasy premium - DUNLOP Sport Maxx (bieżnik 7 mm)
• Klimatyzacja automatyczna po wymianie, podgrzewane lusterka i tylna szyba, radio CD/AUX, ESP/ABS, 4x airbag, wspomaganie, elektryczne szyby.
• Nowe oświetlenie LED - światła mijania OSRAM LEDriving HL, postojowe LED PHILIPS
• Nowe dywaniki welurowe
Co zrobione (lista napraw/odnowy)
• Silnik odbudowany do stanu fabrycznego w warsztacie z wieloletnim doświadczeniem i specjalizacją w silnikach 1.8 i 2.0 DURATEC (Mazda, Ford, Volvo) Wykonano honowanie tulei, planowanie bloku, obróbka głowicy, obróbka zaworów i gniazd z regulacją, nowe markowe: panewki, pierścienie (poprawione), uszczelniacze, śruby, kompletny rozrząd, pompa wody, termostat, oryginalny alternator zregenerowany, oczywiście uszczelki, płyny, wszystkie filtry, pasek osprzętu, świece itd.
Wyeliminowana tak zwana fabryczna wada olejowa, silnik nie pobiera grama oleju.
Obecnie przebieg 3500 km od montażu, (przejechane zgodnie z zaleceniami gwaranta) pisemna gwarancja na 12 miesięcy (nie jest to jakieś komisowe ubezpieczenie tylko prawna gwarancja z pełną odpowiedzialnością warsztatu)
• Klimatyzacja - komplet: zregenerowana sprężarka z nowym sprzęgłem, nowa chłodnica, parownik, zawór rozprężny, przewody; układ wypłukany procesowo i napełniony. Gwarancja 12 miesięcy
• Hamulce: nowe tarcze + klocki przód/tył, zaciski, płyn DOT4.
• Skrzynia biegów - wymieniony olej
• Dyferencjał - wymieniony olej
• Konserwacja podwozia, profili oraz zawieszenia, wykonana po inspekcji, to co budziło wątpliwości zostało dokładnie oczyszczone pokryte inhibitorem korozji i zakonserwowane
• Nowe elementy podwozia: osłona silnika (OE No. N12134H80B), rozpórka - podpora skrzyni biegów (OE No. NF5356E00B), tylne poprzeczki 2 szt. (OE No. NE5128E90), mocowanie filtra węglowego, podpory chłodnicy 2 szt.
• Nowy akumulator WARTA, gwarancja 12 mc
• Nowe amortyzatory tył KYB Just-A-Gas
Stan
Auto prowadzi się perfekcyjnie, jeździ jak powinno: równa i precyzyjna praca nowej jednostki, klima chłodzi „jak z salonu”, hamulce ostre i liniowe. Nie wymaga absolutnie żadnych nakładów, po prostu wsiadać jak do nowego i jechać daleko przed siebie bez obaw że coś zawiedzie.
Formalności
• Bezwypadkowa, gotowa do sprawdzenia w dowolnym serwisie.
• Faktury i protokoły z wykonanych prac do wglądu.
• Możliwość jazdy próbnej.
[Rocznik: 2006r, pierwsza rejestracja 2008 • [Silnik: 1.8] • [Przebieg nadwozia: 163500km]
Rozsądna negocjacja ceny możliwa przy oględzinach, samochód przygotowywany dla siebie na lata, do długich i bezawaryjnych wypadów. Prace i części włożone w ten pojazd pochłonęły udokumentowany budżet 30 000 zł.
Propozycje oparte na porównywaniu do innych „okazyjnych” ofert MX-5, które w magiczny sposób nie pobierają oleju, pozostaną bez odpowiedzi.
Warto wiedzieć przed zakupem Mx-5
Mazdy MX-5 NC jako nowy pojazd opuszczający fabrykę pobierały 0,8 litra oleju na 1000 km (lub więcej przy intensywnej eksploatacji), jest to zapisane w oryginalnej instrukcji obsługi w dziale 8-15 (ostatnie foto)
Zużycie oleju wraz z przebiegiem wzrasta a nie zanika, problem znany jako wada olejowa, resztę można doczytać w sieci, na forach lub się domyśleć, więc jest w czym wybierać spośród konkurencyjnych ofert „perełek” „okazji” i „świeżo sprowadzonych”
BONUSY dla zdecydowanego nabywcy:
1. Opłacone ubezpieczenie na kolejne 12 miesięcy
2. Przegląd techniczny w SKP na kolejny rok
3. 5 litrów oleju Premium zalecanego przez gwaranta (na pierwszy serwis po dotarciu)
[887*300*888] proszę o kontakt, chętnie odpowiem na pytania
4 października 2025 17:35
Szczegóły
Podstawowe
Marka pojazdu
Mazda
Model pojazdu
MX-5
Wersja
1.8 Energy
Kolor
Granatowy
Liczba drzwi
2
Liczba miejsc
2
Rok produkcji
2006
VIN
Oblicz
14/14 zweryfikowanych pól
Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych
Historia pojazdu
Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.
Wyposażenie
Radio
Informacje o sprzedającym
Łukasz
Osoba prywatna
Sprzedający na OTOMOTO od 2017
Prawa konsumentów na OTOMOTO
Kontakt bezpośredni
Znajdź na mapie