WIĘCEJ ZDJĘĆ WKRÓTCE
Samochód opuścił fabrykę w 2007 roku, natomiast do Polski został sprowadzony w 2009 roku. Przez większość swojego życia RX-8 spędziła jako seryjny samochód, natomiast w ciągu ostatnich lat auto przeszło szereg modyfikacji.
W samochodzie wykonano swap silnika, na znaną ze swojej wytrzymałości i podatności na modyfikacje czyli 2JZ. Modyfikacje pierwotnie zostały wykonane przez firmę Empire Racing spod Warszawy.
Poniżej znajduje się lista specyfikacji auta:
-silnik 2JZ,
-turbosprężarka Holset,
-komputer standalone Ecumaster EMU,
-duże wtryski,
-duży intercooler,
-dedykowany downpipe,
-zawieszenie gwintowane Tein,
-felgi 19",
-skrzynia biegów i dyferencjał z RX-8.
Auto w ostatnim czasie przeszło prace serwisowe, wymieniono rozrząd oraz poprawiono montaż niektórych elementów. Samochód obecnie jeździ, pracuje bardzo ładnie, uruchamia się bez problemu. Jak to w przypadku takich projektów zawsze znajdzie się coś do poprawy, jednak dotychczasowe pracy były przeprowadzone profesjonalnie.
Samochód ma ważne ubezpieczenie i przegląd techniczny. W dowodzie rejestracyjnym znajduje się jeszcze jednostka 1.3.