Dzień dobry,
Sprzedam Mercedesa CLK 430 Kabriolet w wersji poliftingowej z 2001 roku. Samochód w klasycznej konfiguracji w kolorze „744 Brillantsilber Metallic” z czarną skórzaną tapicerką. Wersja wyposażenia Avantgarde (najwyższa). Model ten jest ostatnim kabrioletem Mercedesa ze stojącą gwiazdą na masce (tzw. celownikiem) i następcą W124. Samochód zakupiony do kolekcji od cenionego kolekcjonera. Sprowadzony kilka lat temu z rynku szwajcarskiego (europejski samochód - nie Japonia lub USA!) od 1 właściciela (87 lat). Największy oferowany silnik, legendarne V8 o oznaczeniu M113 uznawany za najlepszą konstrukcję Mercedesa wszechczasów.
Samochód w fenomenalnym stanie zachowania, bliski nowemu, od nowości garażowany, na co dzień stoi pod pokrowcem, regularnie podpinany pod ładowarkę CTEK. Od nowości niebywale dbany i nie jeżdżony w deszczu. Pod spodem oraz w każdym zakamarku stan fabryczny.
Samochód jest bezwypadkowy, w pierwszym lakierze, w pełni zgodny z VIN, oryginalne szyby, żadne śrubki pod maską nigdy nie odkręcane, wszystkie dokumenty, książeczki, naklejki, klucze, narzędzia fabryczna apteczka z epoki – perfekcyjny, w pełni kompletny egzemplarz w stanie jakby wczoraj wyjechał z fabryki. Dach jak nowy, w fabrycznym stanie zachowania, bez zagięć i zmechaceń. Na wyposażeniu oryginalne dywaniki, z którymi wyjechał z fabryki - jak nowe. Egzemplarz pełen kolekcjonerskich smaczków.
Każdy kilometr samochodu od nowości jest udokumentowany w ASO (ostatni przegląd 600km temu w MB Autotrade). Samochód serwisowany tylko na oryginałach, w aucie nie ma asbolutnie żadnej części, która byłaby zamiennikiem. Samochód w pełni doinwestowany i zapobiegawczo dopieszczony w najmniejszym szczególe (faktury na ok 20 tyś pln – głównie z racji wieku i niskiego przebiegu) – m.in. nowe oleje, nowe hamulce, filtry, uszczelki pokryw zaworów, świece, paski, różne elementy gumowe, nowy olej w dachu, nowy akumulator, nowe opony z homologacją M0 (w homologacyjnych oponach do Mercedesa jest inna konstrukcja ścianki), perfekcyjnie ustawiona geometria u najlepszego speca w Polsce, regularnie smarowane uszczelki dachu specjalnym dedykowanym smarem mercedesa, wyprany, nawoskowany. Samochód przygotowany do podróży na drugi koniec Europy, a nie "typowy" kolekcjonerski pomnik - czysta podróż w czasie.
Samochód posiada absolutnie każdą możliwą opcję z wyposażenia dodatkowego m.in. sportowe zawieszenie, kierownica w drzewie i szytą poduszką, xenon, fotele multikonturowe z pompowaniem po obu stronach, pamięciami oraz grzaniem, nagłośnienie BOSE, Comand APS (nawigacja) ze zmieniarką, telefon Nokia w podłokietniku, podgrzewany płyn spryskiwaczy, parktronic, kierownica w drewnie i poduszka w skórze, guziki do bram garażowych, składane lusterka, duża bateria, alarm, dodatkowe zamki bagażnika HZS, czujnik deszczu, lusterka fotochromatyczne i składane elektrycznie, winshott i wiele innych. Są to są opcje dodatkowe, ponad to co było w standardzie w modelu 430, który był najlepiej wyposażonym z całej gamy silników i nadwozi. Ciekawostką jest m.in. fakt, że tylko wersja V8 miała dokumenty w sztywnej, tekturowej okładce, a pozostałe silniki w wiotkiej papierowej wersji.
CLK 430 w wersji bez dachu w katalogu z epoki był droższy niż bazowa S klasa (wówczas oferowana W220) i niewiele tańszy niż nowo zaprezentowany SL R230. Prezentowany egzemplarz kosztował ok 70 000 EUR w 2001 roku.
Samochód w niespotykanym stanie oraz rzadkiej europejskiej konfiguracji z piękną historią właścicielską oraz serwisową. Samochód bardzo dynamiczny i oszczędny ze względu na najniższą masę z oferowanych wówczas modeli z silnikiem V8.
Samochód dopieszczany pod siebie bez żadnych oszczędności, z pewnych rąk, od znawcy i pasjonata. Nie wymaga absolutnie żadnego wkładu finansowego, jeździ i wygląda jak nowy samochód. Pełna historia ASO do dziś, w obecnych czasach praktycznie niespotykana.
Doskonała inwestycja, nieporównywalne właściwości jezdne i jakość materiałów wykończeniowych względem poprzednika – cenionego na polskim rynku W124 (który oferował jedynie V6 jako największy silnik w kabriolecie). Ciekawostką jest, że CLK 430 stanowił bazę dla CLK 55 AMG, którego w kabriolecie w specyfikacji europejskiej wyprodukowano tylko 12szt.
Future classic, unikat w skali europejskiej na poziomie zachowania - subiektywnie czołowy egzemplarz oferowany w Europie. Zapraszam do obejrzenia samochodu u mnie w domu w Warszawie-Wawer. Jeden z 7 samochodów w domu i kilku motocykli. Sprzedaję, ponieważ poszerzam moją kolekcję mercedesów i potrzebuję miejsca.
Cena do delikatnej negocjacji