Mercedes-Benz CLK 500 Avantgarde - 2
Mercedes-Benz CLK 500 Avantgarde - 3
Mercedes-Benz CLK 500 Avantgarde - 4
Mercedes-Benz CLK 500 Avantgarde - 5
Mercedes-Benz CLK 500 Avantgarde - 6
Mercedes-Benz CLK 500 Avantgarde - 7
Mercedes-Benz CLK 500 Avantgarde - 8
Mercedes-Benz CLK 500 Avantgarde - 9
Mercedes-Benz CLK 500 Avantgarde - 10
Mercedes-Benz CLK 500 Avantgarde - 11
Mercedes-Benz CLK 500 Avantgarde - 12
Mercedes-Benz CLK 500 Avantgarde - 13
Mercedes-Benz CLK 500 Avantgarde - 14
Mercedes-Benz CLK 500 Avantgarde - 15
Mercedes-Benz CLK 500 Avantgarde - 16
Mercedes-Benz CLK 500 Avantgarde - 17
Mercedes-Benz CLK 500 Avantgarde - 18
Mercedes-Benz CLK 500 Avantgarde - 19
Mercedes-Benz CLK 500 Avantgarde - 20
Mercedes-Benz CLK 500 Avantgarde - 21
Mercedes-Benz CLK 500 Avantgarde - 22
Mercedes-Benz CLK 500 Avantgarde - 23
Mercedes-Benz CLK 500 Avantgarde - 24
Mercedes-Benz CLK 500 Avantgarde - 25
Mercedes-Benz CLK 500 Avantgarde - 26
Mercedes-Benz CLK 500 Avantgarde - 27
Mercedes-Benz CLK 500 Avantgarde - 28
Mercedes-Benz CLK 500 Avantgarde - 29
Mercedes-Benz CLK 500 Avantgarde - 30
Mercedes-Benz CLK 500 Avantgarde - 31
Mercedes-Benz CLK 500 Avantgarde - 32
Mercedes-Benz CLK 500 Avantgarde - 33
Mercedes-Benz CLK 500 Avantgarde - 34
Mercedes-Benz CLK 500 Avantgarde - 35
Mercedes-Benz CLK 500 Avantgarde - 36
Mercedes-Benz CLK 500 Avantgarde - 37
Mercedes-Benz CLK 500 Avantgarde - 38
Mercedes-Benz CLK 500 Avantgarde - 39

1 / 40

video
Mercedes-Benz CLK 500 Avantgarde - 2
Mercedes-Benz CLK 500 Avantgarde - 3
Mercedes-Benz CLK 500 Avantgarde - 4
Mercedes-Benz CLK 500 Avantgarde - 5
Mercedes-Benz CLK 500 Avantgarde - 6
Mercedes-Benz CLK 500 Avantgarde - 7
Mercedes-Benz CLK 500 Avantgarde - 8
Mercedes-Benz CLK 500 Avantgarde - 9
Mercedes-Benz CLK 500 Avantgarde - 10
Mercedes-Benz CLK 500 Avantgarde - 11
Mercedes-Benz CLK 500 Avantgarde - 12
Mercedes-Benz CLK 500 Avantgarde - 13
Mercedes-Benz CLK 500 Avantgarde - 14
Mercedes-Benz CLK 500 Avantgarde - 15
Mercedes-Benz CLK 500 Avantgarde - 16
Mercedes-Benz CLK 500 Avantgarde - 17
Mercedes-Benz CLK 500 Avantgarde - 18
Mercedes-Benz CLK 500 Avantgarde - 19
Mercedes-Benz CLK 500 Avantgarde - 20
Mercedes-Benz CLK 500 Avantgarde - 21
Mercedes-Benz CLK 500 Avantgarde - 22
Mercedes-Benz CLK 500 Avantgarde - 23
Mercedes-Benz CLK 500 Avantgarde - 24
Mercedes-Benz CLK 500 Avantgarde - 25
Mercedes-Benz CLK 500 Avantgarde - 26
Mercedes-Benz CLK 500 Avantgarde - 27
Mercedes-Benz CLK 500 Avantgarde - 28
Mercedes-Benz CLK 500 Avantgarde - 29
Mercedes-Benz CLK 500 Avantgarde - 30
Mercedes-Benz CLK 500 Avantgarde - 31
Mercedes-Benz CLK 500 Avantgarde - 32
Mercedes-Benz CLK 500 Avantgarde - 33
Mercedes-Benz CLK 500 Avantgarde - 34
Mercedes-Benz CLK 500 Avantgarde - 35
Mercedes-Benz CLK 500 Avantgarde - 36
Mercedes-Benz CLK 500 Avantgarde - 37
Mercedes-Benz CLK 500 Avantgarde - 38
Mercedes-Benz CLK 500 Avantgarde - 39

Najważniejsze

Przebieg

354 000 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Automatyczna

Typ nadwozia

Coupe

Pojemność skokowa

4 966 cm3

Moc

306 KM

Opis

Na sprzedaż samochód, który posiadam od 4 lat. W tym czasie przejechał 50 tysięcy kilometrów – bez najmniejszych awarii. Auto wyposażone w niezawodny silnik V8 M113, znany ze swojej trwałości – mimo wysokiego przebiegu pracuje bardzo dobrze.


Przegląd: 02.2026r.

Ubezpiecznie: 03.2026r.


Spalanie 12l/100km


Skrzynia: 5G Tronic


Pojazd jest garażowany z powłoką wosku ceramicznego. Całość utrzymana w oryginalnym fabrycznym pakiecie AMG w wersji Amerykańskiej – wszystkie elementy posiadają fabryczne numery części. Samochód pochodzi z Kalifornii, a wszystkie lampy, szyby i lusterka mają nabite oryginalne amerykańskie oznaczenia.


Auto nie uczestniczyło w żadnym wypadku. Jedyne ingerencje to uszkodzenia karoserii śrubokrętem w USA w Styczniu 2008r. przy przebiegu 73 700km – po czym zostało odmalowane. Oraz przetarcie parkingowe tylnego zderzaka w Grudniu 2015r. przy przebiegu 198 500km.

W 2024 roku dla zabezpieczenia przed korozją wymieniłem tylne nadkola – (typowe ogniska korozji dla tego modelu) – oraz cały samochód został ponownie pomalowany (poza dachem, który zachował oryginalny lakier w świetnym stanie – kolor 960 Alabaster White)


Przegląd napraw i serwisu:

• Marzec 2025: wymiana wszystkich 16 świec zapłonowych, przewodów i fajek zapłonowych (OEM /świece NGK)

(mam zdjęcia stanu starych świec po 100 000km)

• Kwiecień 2025: nowe tarcze wentylowane i klocki hamulcowe (OEM) przód oraz komplet terczo-bębny tył

• Wrzesień 2024: Wymieniono przepływomierz i sondy lambda (OEM)(za katalizatorami)

• Czerwiec 2023: Wymiana oleju i filtra w skrzyni biegów przy 320 tysiącach następna wymiana na 365 tysiecy

• Kwiecień 2025: Nowe sprężyny tył

• Styczeń 2024: Nowa chłodnica silnika i klimatyzacji

• Marzec 2024: Nowy zestaw odm (OEM)


Olej silnikowy: Castrol 5W40 wymieniany co 7000km

Olej skrzyni: Mercedes-Benz ATF 236.14


Spalanie oleju wynosi około 500/800ml na 1000 km w zależności stylu jazdy co nadal mieści się w normach producenta (regularnie dokumentowane zużycie posiadam zapisy). Wynik ten można jeszcze poprawiać wymieniając uszczelniacze zaworowe.


(Mniejszych wymian eksploatacyjnych jak elementy zawieszenia czy filtry nie będę opisywał)


Uwagi:

• Check Engine – informacja o niskiej wydajności katalizatorów (P0422 i P0432)

• Warto rozważyć wymianę uszczelniaczy zaworowych

• Klimatyzacja nie chłodzi. Prawdopodobnie czujnik lub brak czynnika (osobiście wolę otwarte okna dlatego nie zaglądałem do tego)


Auto ma dołożoną elektryczną przepustnicę wydechu oraz usunięty tłumik środkowy co sprawia że na otwartych klapach brzmienie V8 robi robotę. Sterowanie z pilota pozwala nam przełączyć wydech w tryb seryjny. (dorzucam od siebie zapasowego pilota i zapasowy nowy silniczek)


W USA ktoś wymienił zegary na takie z modelu 5.5 kompresor co zmiania ich kolor na biały w kolorze lakieru i dodaje napisy V8 i AMG na licznikach


Auto gotowe do jazdy, w bardzo dobrym stanie technicznym i wizualnym jak na wiek 21 lat.

Samochód w 90% na oryginalnych częściach co daje fajną podstawę pod przyszłego klasyka.

Na ma co bać się przebiegu. Przynajmniej jest on prawdziwy i pokazuje jak wykonane są W209 bo auto wygląda jak by miało maksymalnie 100 000km. Sam silnik M113 bez awarii osiąga przebiegi 500 000 wzwyż.

 

8 maja 2025 18:32

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Mercedes-Benz

Model pojazdu

CLK

Wersja

500 Avantgarde

Kolor

Biały

Liczba drzwi

2

Liczba miejsc

4

Rok produkcji

2004

Generacja

W209 (2002-)

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

38500

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Komfort i dodatki

Klimatyzacja automatyczna

Elektrycznie ustawiany fotel kierowcy

Elektrycznie ustawiany fotel pasażera

Siedzenie z pamięcią ustawienia

Podłokietniki - przód

Podłokietniki - tył

Kierownica wielofunkcyjna

Czujnik deszczu

Elektryczne szyby przednie

Elektryczne szyby tylne

Car Inspection logo

Sprawdź samochód przed zakupem

Możesz kupić raport z inspekcji Otomoto, aby sprawdzić stan samochodu i otrzymać go na swój e-mail

Samochód sprawdzony przez specjalistę Otomoto

200-350 sprawdzanych elementów, m.in. pod kątem wyglądu zewnętrznego i stanu technicznego

Szacunkowe koszty naprawy

Przejazd kontrolny i inspekcja w warsztacie (nowe pakiety)

Nowość

Informacje o sprzedającym

Miłosz

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2022

Kontakt bezpośredni

Znajdź nas

Usługi i narzędzia

  • Umowa kupna sprzedaży

  • Ile jest wart Twój samochód?

Partnerzy

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store