Mercedes-Benz CLK 500 Avantgarde - 1
Mercedes-Benz CLK 500 Avantgarde - 2
Mercedes-Benz CLK 500 Avantgarde - 3
Mercedes-Benz CLK 500 Avantgarde - 4
Mercedes-Benz CLK 500 Avantgarde - 5
Mercedes-Benz CLK 500 Avantgarde - 6
Mercedes-Benz CLK 500 Avantgarde - 7
Mercedes-Benz CLK 500 Avantgarde - 8
Mercedes-Benz CLK 500 Avantgarde - 9
Mercedes-Benz CLK 500 Avantgarde - 10
Mercedes-Benz CLK 500 Avantgarde - 11
Mercedes-Benz CLK 500 Avantgarde - 12
Mercedes-Benz CLK 500 Avantgarde - 13
Mercedes-Benz CLK 500 Avantgarde - 14
Mercedes-Benz CLK 500 Avantgarde - 15
Mercedes-Benz CLK 500 Avantgarde - 16
Mercedes-Benz CLK 500 Avantgarde - 17
Mercedes-Benz CLK 500 Avantgarde - 18
Mercedes-Benz CLK 500 Avantgarde - 19
Mercedes-Benz CLK 500 Avantgarde - 20
Mercedes-Benz CLK 500 Avantgarde - 21
Mercedes-Benz CLK 500 Avantgarde - 22
Mercedes-Benz CLK 500 Avantgarde - 23
Mercedes-Benz CLK 500 Avantgarde - 24
Mercedes-Benz CLK 500 Avantgarde - 25
Mercedes-Benz CLK 500 Avantgarde - 26
Mercedes-Benz CLK 500 Avantgarde - 27
Mercedes-Benz CLK 500 Avantgarde - 28
Mercedes-Benz CLK 500 Avantgarde - 29
Mercedes-Benz CLK 500 Avantgarde - 30
Mercedes-Benz CLK 500 Avantgarde - 31
Mercedes-Benz CLK 500 Avantgarde - 32
Mercedes-Benz CLK 500 Avantgarde - 33
Mercedes-Benz CLK 500 Avantgarde - 34
Mercedes-Benz CLK 500 Avantgarde - 35
Mercedes-Benz CLK 500 Avantgarde - 36
Mercedes-Benz CLK 500 Avantgarde - 37

1 / 38

Mercedes-Benz CLK 500 Avantgarde - 1
Mercedes-Benz CLK 500 Avantgarde - 2
Mercedes-Benz CLK 500 Avantgarde - 3
Mercedes-Benz CLK 500 Avantgarde - 4
Mercedes-Benz CLK 500 Avantgarde - 5
Mercedes-Benz CLK 500 Avantgarde - 6
Mercedes-Benz CLK 500 Avantgarde - 7
Mercedes-Benz CLK 500 Avantgarde - 8
Mercedes-Benz CLK 500 Avantgarde - 9
Mercedes-Benz CLK 500 Avantgarde - 10
Mercedes-Benz CLK 500 Avantgarde - 11
Mercedes-Benz CLK 500 Avantgarde - 12
Mercedes-Benz CLK 500 Avantgarde - 13
Mercedes-Benz CLK 500 Avantgarde - 14
Mercedes-Benz CLK 500 Avantgarde - 15
Mercedes-Benz CLK 500 Avantgarde - 16
Mercedes-Benz CLK 500 Avantgarde - 17
Mercedes-Benz CLK 500 Avantgarde - 18
Mercedes-Benz CLK 500 Avantgarde - 19
Mercedes-Benz CLK 500 Avantgarde - 20
Mercedes-Benz CLK 500 Avantgarde - 21
Mercedes-Benz CLK 500 Avantgarde - 22
Mercedes-Benz CLK 500 Avantgarde - 23
Mercedes-Benz CLK 500 Avantgarde - 24
Mercedes-Benz CLK 500 Avantgarde - 25
Mercedes-Benz CLK 500 Avantgarde - 26
Mercedes-Benz CLK 500 Avantgarde - 27
Mercedes-Benz CLK 500 Avantgarde - 28
Mercedes-Benz CLK 500 Avantgarde - 29
Mercedes-Benz CLK 500 Avantgarde - 30
Mercedes-Benz CLK 500 Avantgarde - 31
Mercedes-Benz CLK 500 Avantgarde - 32
Mercedes-Benz CLK 500 Avantgarde - 33
Mercedes-Benz CLK 500 Avantgarde - 34
Mercedes-Benz CLK 500 Avantgarde - 35
Mercedes-Benz CLK 500 Avantgarde - 36
Mercedes-Benz CLK 500 Avantgarde - 37

Najważniejsze

Przebieg

354 000 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Automatyczna

Typ nadwozia

Coupe

Pojemność skokowa

4 966 cm3

Moc

306 KM

Opis

Sprzedaję auto, które mam od 4 lat. Przez ten czas zrobiło ze mną 50 tysięcy kilometrów – bez żadnych awarii, bez stresu, po prostu jeździło i robiło robotę. Silnik V8 M113 – jeden z ostatnich porządnych motorów z czasów, kiedy robiło się auta z myślą o trwałości. Ten silnik to legenda – prosty, pancerny, brzmi świetnie i nie boi się przebiegu. Bez turbo, bez nadmiaru elektroniki, bez zmiennych faz rozrządu, żadnych cudów na kiju – tylko czyste V8, które daje przyjemność z jazdy i może przeżyć jeszcze dwa takie auta. Jak ktoś szuka klasycznego, niezawodnego auta z charakterem, to jest temat. Auto nie ma pneumatycznego zawieszenia ani pompy SBC, które są stałym problemem Mercedesów z tamtych lat. Tutaj wszystko działa na klasycznych, sprawdzonych rozwiązaniach, które nie robią niespodzianek.


Samochód w 90% na oryginalnych częściach co daje fajną podstawę pod przyszłego klasyka.

Na ma co bać się przebiegu. Przynajmniej jest on prawdziwy i pokazuje jak wykonane są W209 bo auto wygląda jak by miało maksymalnie 100 000km. Sam silnik M113 bez awarii osiąga przebiegi 500 000 wzwyż. Sam kupiłem go z przebiegiem 300 000 i nigdy nie miałem tak świetnego samochodu. Ja używam go w celach głównie rekreacyjnych weekendowo przy ładnej pogodzie, zrobił pare dalszych tras głównie na wakacje.

Sprzedaję, ponieważ spełniam inne motoryzacyjne marzenie.


Jestem otwarty na rozmowę o cenie — oczywiście po obejrzeniu auta na miejscu


Przegląd: 02.2026r.

Ubezpiecznie: 03.2026r.


Spalanie 12l/100km


Skrzynia: 5G Tronic


Pojazd jest garażowany z powłoką wosku ceramicznego. Całość utrzymana w oryginalnym fabrycznym pakiecie AMG w wersji Amerykańskiej – wszystkie elementy posiadają fabryczne numery części. Samochód pochodzi z Kalifornii, a wszystkie lampy, szyby i lusterka mają nabite oryginalne amerykańskie oznaczenia.


Auto nie uczestniczyło w żadnym wypadku. Jedyne ingerencje to uszkodzenia karoserii śrubokrętem w USA w Styczniu 2008r. przy przebiegu 73 700km – po czym zostało odmalowane. Oraz przetarcie parkingowe tylnego zderzaka w Grudniu 2015r. przy przebiegu 198 500km.

W 2024 roku dla zabezpieczenia przed korozją wymieniłem tylne nadkola – (typowe ogniska korozji dla tego modelu) – oraz cały samochód został ponownie pomalowany (poza dachem, który zachował oryginalny lakier w świetnym stanie – kolor 960 Alabaster White)


Przegląd napraw i serwisu:

• Marzec 2025: wymiana wszystkich 16 świec zapłonowych, przewodów i fajek zapłonowych (OEM /świece NGK)

(mam zdjęcia stanu starych świec po 100 000km <kolor kawy z mlekiem bez nagaru zdrowe spalanie> )

• Kwiecień 2025: nowe tarcze wentylowane i klocki hamulcowe (OEM) przód oraz komplet terczo-bębny tył

• Wrzesień 2024: Wymieniono przepływomierz i sondy lambda (OEM)(za katalizatorami)

• Czerwiec 2023: Wymiana oleju i filtra w skrzyni biegów przy 320 tysiącach następna wymiana na 365 tysiecy

• Kwiecień 2025: Nowe sprężyny tył

• Styczeń 2024: Nowa chłodnica silnika i klimatyzacji

• Marzec 2024: Nowy zestaw odm (OEM)


Olej silnikowy: Castrol 5W40 wymieniany co 7000km

Olej skrzyni: Mercedes-Benz ATF 236.14


Silnik zużywa ok. 500–800 ml oleju na 1000 km – jest to całkowicie normalne dla tego modelu i mieści się w fabrycznych normach producenta. Zużycie zależy głównie od stylu jazdy. Regularnie prowadzę zapiski, które to potwierdzają. Dla wymagających – spalanie można jeszcze zmniejszyć poprzez wymianę uszczelniaczy zaworowych, ale nie jest to konieczne do codziennej jazdy.


(Pozostałe naprawy eksploatacyjne wykonywane na bieżąco)


Uwagi:

•Check Engine (P0422 i P0432 – niska wydajność katalizatorów, najlepszym rozwiązaniem będzie usunięcie tylnych sond lambda z ECU koszt ok. 400zł)

•Wskazana, ale niekonieczna, wymiana uszczelniaczy zaworowych

•Klimatyzacja nie działa – prawdopodobnie brak czynnika lub czujnik (nie sprawdzano, ponieważ nie korzystam z klimatyzacji)


Auto ma dołożoną elektryczną przepustnicę wydechu oraz usunięty tłumik środkowy co sprawia że na otwartych klapach brzmienie V8 robi robotę. Sterowanie z pilota pozwala nam przełączyć wydech w tryb seryjny. (dorzucam od siebie zapasowego pilota i zapasowy nowy silniczek)


W USA ktoś wymienił zegary na takie z modelu 5.5 kompresor co zmiania ich kolor na biały w kolorze lakieru i dodaje napisy V8 i AMG na licznikach.

 

18 maja 2025 15:45

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Mercedes-Benz

Model pojazdu

CLK

Wersja

500 Avantgarde

Kolor

Biały

Liczba drzwi

2

Liczba miejsc

4

Rok produkcji

2004

Generacja

W209 (2002-)

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

38500

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Klimatyzacja automatyczna

Elektrycznie ustawiany fotel kierowcy

Elektrycznie ustawiany fotel pasażera

Siedzenie z pamięcią ustawienia

Podłokietniki - przód

Podłokietniki - tył

Kierownica wielofunkcyjna

Czujnik deszczu

Elektryczne szyby przednie

Elektryczne szyby tylne

Car Inspection logo

Sprawdź samochód przed zakupem

Możesz kupić raport z inspekcji Otomoto, aby sprawdzić stan samochodu i otrzymać go na swój e-mail

Samochód sprawdzony przez specjalistę Otomoto

200-350 sprawdzanych elementów, m.in. pod kątem wyglądu zewnętrznego i stanu technicznego

Szacunkowe koszty naprawy

Przejazd kontrolny i inspekcja w warsztacie (nowe pakiety)

Nowość

Informacje o sprzedającym

Miłosz

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2022

Kontakt bezpośredni

Znajdź nas

Usługi i narzędzia

  • Umowa kupna sprzedaży

  • Ile jest wart Twój samochód?

Partnerzy

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store