Mercedes-Benz GLC 300 e 4-Matic - 1
Mercedes-Benz GLC 300 e 4-Matic - 2
Mercedes-Benz GLC 300 e 4-Matic - 3
Mercedes-Benz GLC 300 e 4-Matic - 4
Mercedes-Benz GLC 300 e 4-Matic - 5
Mercedes-Benz GLC 300 e 4-Matic - 6
Mercedes-Benz GLC 300 e 4-Matic - 7
Mercedes-Benz GLC 300 e 4-Matic - 8
Mercedes-Benz GLC 300 e 4-Matic - 9
Mercedes-Benz GLC 300 e 4-Matic - 10
Mercedes-Benz GLC 300 e 4-Matic - 11
Mercedes-Benz GLC 300 e 4-Matic - 12
Mercedes-Benz GLC 300 e 4-Matic - 13
Mercedes-Benz GLC 300 e 4-Matic - 14
Mercedes-Benz GLC 300 e 4-Matic - 15
Mercedes-Benz GLC 300 e 4-Matic - 16
Mercedes-Benz GLC 300 e 4-Matic - 17
Mercedes-Benz GLC 300 e 4-Matic - 18
Mercedes-Benz GLC 300 e 4-Matic - 19
Mercedes-Benz GLC 300 e 4-Matic - 20
Mercedes-Benz GLC 300 e 4-Matic - 21
Mercedes-Benz GLC 300 e 4-Matic - 22
Mercedes-Benz GLC 300 e 4-Matic - 23
Mercedes-Benz GLC 300 e 4-Matic - 24
Mercedes-Benz GLC 300 e 4-Matic - 25
Mercedes-Benz GLC 300 e 4-Matic - 26
Mercedes-Benz GLC 300 e 4-Matic - 27
Mercedes-Benz GLC 300 e 4-Matic - 28
Mercedes-Benz GLC 300 e 4-Matic - 29
Mercedes-Benz GLC 300 e 4-Matic - 30
Mercedes-Benz GLC 300 e 4-Matic - 31
Mercedes-Benz GLC 300 e 4-Matic - 32
Mercedes-Benz GLC 300 e 4-Matic - 33
Mercedes-Benz GLC 300 e 4-Matic - 34
Mercedes-Benz GLC 300 e 4-Matic - 35
Mercedes-Benz GLC 300 e 4-Matic - 36
Mercedes-Benz GLC 300 e 4-Matic - 37
Mercedes-Benz GLC 300 e 4-Matic - 38
Mercedes-Benz GLC 300 e 4-Matic - 39

1 / 40

Mercedes-Benz GLC 300 e 4-Matic - 1
Mercedes-Benz GLC 300 e 4-Matic - 2
Mercedes-Benz GLC 300 e 4-Matic - 3
Mercedes-Benz GLC 300 e 4-Matic - 4
Mercedes-Benz GLC 300 e 4-Matic - 5
Mercedes-Benz GLC 300 e 4-Matic - 6
Mercedes-Benz GLC 300 e 4-Matic - 7
Mercedes-Benz GLC 300 e 4-Matic - 8
Mercedes-Benz GLC 300 e 4-Matic - 9
Mercedes-Benz GLC 300 e 4-Matic - 10
Mercedes-Benz GLC 300 e 4-Matic - 11
Mercedes-Benz GLC 300 e 4-Matic - 12
Mercedes-Benz GLC 300 e 4-Matic - 13
Mercedes-Benz GLC 300 e 4-Matic - 14
Mercedes-Benz GLC 300 e 4-Matic - 15
Mercedes-Benz GLC 300 e 4-Matic - 16
Mercedes-Benz GLC 300 e 4-Matic - 17
Mercedes-Benz GLC 300 e 4-Matic - 18
Mercedes-Benz GLC 300 e 4-Matic - 19
Mercedes-Benz GLC 300 e 4-Matic - 20
Mercedes-Benz GLC 300 e 4-Matic - 21
Mercedes-Benz GLC 300 e 4-Matic - 22
Mercedes-Benz GLC 300 e 4-Matic - 23
Mercedes-Benz GLC 300 e 4-Matic - 24
Mercedes-Benz GLC 300 e 4-Matic - 25
Mercedes-Benz GLC 300 e 4-Matic - 26
Mercedes-Benz GLC 300 e 4-Matic - 27
Mercedes-Benz GLC 300 e 4-Matic - 28
Mercedes-Benz GLC 300 e 4-Matic - 29
Mercedes-Benz GLC 300 e 4-Matic - 30
Mercedes-Benz GLC 300 e 4-Matic - 31
Mercedes-Benz GLC 300 e 4-Matic - 32
Mercedes-Benz GLC 300 e 4-Matic - 33
Mercedes-Benz GLC 300 e 4-Matic - 34
Mercedes-Benz GLC 300 e 4-Matic - 35
Mercedes-Benz GLC 300 e 4-Matic - 36
Mercedes-Benz GLC 300 e 4-Matic - 37
Mercedes-Benz GLC 300 e 4-Matic - 38
Mercedes-Benz GLC 300 e 4-Matic - 39

Najważniejsze

Przebieg

49 000 km

Rodzaj paliwa

Hybryda Plug-in

Skrzynia biegów

Automatyczna

Typ nadwozia

SUV

Pojemność skokowa

1 991 cm3

Moc

211 KM

Opis

Mercedes GLC 300e - bardzo dobry SUV.

Co do popularności SUV-ów już nie trzeba nikogo przekonywać, natomiast zanim zagłębimy się w szczegóły, weźmy oddech i spójrzmy na Mercedesa GLC 300e z szerszej perspektywy.

///////////////

 GLC to zupełnie udany SUV i w tej chwili jeden z najlepiej sprzedających się modeli Mercedesa. W prezentowanym przez nas wydaniu łączy efektowny i jeszcze bardziej nowoczesny po face liftingu wygląd z robiącym wrażenie bardzo jakościowego wnętrzem.

//////////////

Mercedes sprzedaje SUV-a, którego przerobił na hybrydę. Napęd hybrydowy, to oczywiście odpowiedź na oczekiwania rynku.

Na przestrzeni ostatnich kilkunastu miesięcy Mercedes praktycznie z dnia na dzień stał się niespodziewanie specjalistą od hybryd plug-in. 

W przypadku GLC 300e, podobnie jak i innych modeli marki z literką "e" na końcu, pod maską występuje nowa generacja napędu hybrydowego.

Jej serce stanowi dwulitrowy silnik benzynowy o mocy 211 KM.

Udział elektrycznej części napędu jest jednak więcej niż symboliczny.

Silnik elektryczny generuje wybijające się nieco ponad klasowy standard 122 KM i całe 440 Nm. 

Zużycie paliwa na poziomie 1,83 l/100 km i emisji 51 g CO2/km. Takich wyników dla spełnienia nowych norm emisji spalin WLTP każdy producent potrzebuje jak najwięcej.

Do ich osiągnięcia GLC wykorzystuje akumulatory o pojemności 13,5 kWh, co stanowi typową wartość w europejskich autach tego typu.

Dzięki nim ten spory SUV - jest w stanie przejechać bez wyrzucenia z siebie ani jednego grama dwutlenku węgla tudzież szkodliwych substancji między 45a 47 km.

/////////////////

A jak w praktyce...pierwsze wrażenia z jazdy są bardzo pozytywne, akumulator rzeczywiście pozwala przejechać w błogiej ciszy około 47 kilometrów bez włączania silnika spalinowego i to nawet mimo osiągania - po wyjechaniu z miasta - prędkości w okolicach 100 km/h. 

Uzyskane 47 km w mieście w trybie elektrycznym oznacza, że GLC 300e powinien wystarczyć zdecydowanej większości użytkownikom, którzy dojeżdżają każdego dnia do pracy.

Przeciętny koszt pokonania 50 km w mieście będzie więc wynosił (po uwzględnieniu sprawności ładowania) około 8 zł za energię elektryczną oraz nieco ponad 1 zł za paliwo (licząc po 0,75 zł za 1 kWh oraz 6 zł za 1 litra paliwa).


W momencie, gdy pasek wskazujący naładowanie akumulatora niechybnie chyli się ku końcowi i do gry włącza się silnik benzynowy. Co wtedy można zrobić?

Pozostaje jechać dalej, ale uczciwie trzeba przyznać, że także wtedy silnik elektryczny stara się zrobić jak najwięcej. W wielu plug-inach, gdy zabraknie energii elektrycznej, to ta część napędu praktycznie zupełnie odpuszcza sobie udział w napędzaniu auta aż do momentu kolejnego ładowania.

W Mercedesie jest inaczej. Akumulator stara się ładować, gdzie tylko może, i prowadzić do jak najczęstszego wyłączania silnika spalinowego. W GLC 300e po raz pierwszy spotkaliśmy się z systemem odzyskiwania energii z hamowania, który jest aktywny. Wykorzystując obecne na pokładzie radary, hybrydowy GLC silniej hamuje i odzyskuje więcej energii, jeśli przed maską znajduje się inny użytkownik ruchu. Jeśli droga jest wolna, nie zwalnia aż tak bardzo, by wykorzystać nadany pęd.

/////////////////

Dziś to właśnie seria takich drobnych, pozornie nieistotnych poprawek pozwala osiągać autom kolejne poziomy wydajności.

Oczywiście, jeśli się skupić, przygotować i stosować do zasad eko-drivingu, wtedy nadal wyniki zużycia paliwa pozostaną na akceptowalnym poziomie. 

//////////////

Wnętrze

Kabina Mercedesa GLC po odświeżeniu z 2019 roku mocno nawiązuje do tego, co znamy z innych modeli tej marki, ale pojawił się bardzo ładny i czytelny elektroniczny zestaw wskaźników kierowcy, a także nowy system inforozrywki. Wydzielone przyciski do obsługi klimatyzacji i skróty do najważniejszych funkcji systemu to oczywiście duży plus. Podobnie jak gładzik, którym da się obsługiwać dotykowy ekran multimedialny, można nim też sterować z poziomu kierownicy (prawa strona, malutki gładzik i przyciski). Ogólna jakość wykończenia jest typowa dla Mercedesa z tego segmentu: dobra i bardzo dobra jakość materiałów, a w miejscach, które zwykle się dotyka, za które się ciągnie (np. klamki) nie można mieć żadnych uwag.

//////////////

Nowoczesne systemy bezpieczeństwa i wsparcia kierowcy

Mercedes GLC 300e wyposażony jest (lub może być) podobnie jak konwencjonalne wersje napędowe tego auta w szereg systemów poprawiających bezpieczeństwo i wspierających kierowcę w kluczowych momentach. W tym względzie możemy liczyć na naprawdę szeroki wachlarz rozwiązań, które działają bardzo skutecznie i w bardzo szerokim zakresie włącznie asystentem pasa ruchu.

////////////

Bardzo dobrze działa system ostrzegania o samochodach w martwym polu, o ruchu poprzecznym itd.. Jest też bardzo dobrej jakości system kamer 360 stopni wraz z asystentem automatycznego parkowania.

/////////////

Ciekawym rozwiązaniem jest użycie kamery znajdującej się z przodu lusterka wstecznego do rejestrowania obrazu do przodu gdy stoimy jako pierwsi na światłach. System Mercedesa GLC 300e wykrywa taką sytuację i wówczas dużo łatwiej jest obserwować moment zmiany świateł. Połączone to też jest z nawigacją i rozszerzoną rzeczywistością – na newralgicznych skrzyżowaniach na centralnym ekranie widać rzeczywisty i aktualny obraz z kamery z naniesionymi rekomendacjami dotyczącymi kierunku jazdy. Świetna sprawa!

////////

Mercedes GLC to nowoczesne, bogato wyposażone, dobrze prowadzące się auto z wnętrzem typowym dla premium. Rozbudowane i rozlegle działające aktywne systemy bezpieczeństwa i wsparcia kierowcy uspokajają i relaksują zarówno podczas codziennego podróżowania po mieście, jak i w dłuższej trasie. Jeśli zaś chodzi o napęd hybrydowy: GLC 300 e 4Matic to kolejna wersja znanego nam rozwiązania stosowanego w wielu samochodach Mercedesa. W miarę sensowny zasięg – około 47 km – wystarczy większości na codzienne podróżowanie do pracy i powrót w trybie elektrycznym.

///////

Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą.

 

21 maja 2025 3:12

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Mercedes-Benz

Model pojazdu

GLC

Wersja

300 e 4-Matic

Kolor

Czarny

Liczba drzwi

5

Liczba miejsc

5

Rok produkcji

2021

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

197900

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Główne usługi sprzedającego

  • Usługi finansowe icon

    Usługi finansowe

  • Usługi ubezpieczeniowe icon

    Usługi ubezpieczeniowe

  • Pomoc drogowa /holowanie icon

    Pomoc drogowa /holowanie

, aby dowiedzieć się więcej o tych usługach

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Apple CarPlay

Android Auto

Gniazdo USB

System nawigacji satelitarnej

Ekran dotykowy

Car Inspection logo

Sprawdź samochód przed zakupem

Możesz kupić raport z inspekcji Otomoto, aby sprawdzić stan samochodu i otrzymać go na swój e-mail

Samochód sprawdzony przez specjalistę Otomoto

200-350 sprawdzanych elementów, m.in. pod kątem wyglądu zewnętrznego i stanu technicznego

Szacunkowe koszty naprawy

Przejazd kontrolny i inspekcja w warsztacie (nowe pakiety)

Nowość

Informacje o sprzedającym

Auto Handel - Auto Vika Mielżyn

Auto Handel - Auto Vika Mielżyn
  • Sprzedający profesjonalny

  • Bardzo sprawnie odpowiada

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2018

Kontakt bezpośredni

Godziny otwarcia

  • poniedziałek

    10:00 - 18:00

  • wtorek

    10:00 - 18:00

  • środa

    10:00 - 18:00

  • czwartek

    10:00 - 18:00

  • piątek

    10:00 - 18:00

  • sobota

    10:00 - 16:00

  • niedziela

    Zamknięte

Oferowane usługi

  • Usługi finansowe icon

    Usługi finansowe

  • Usługi ubezpieczeniowe icon

    Usługi ubezpieczeniowe

  • Pomoc drogowa /holowanie icon

    Pomoc drogowa /holowanie

 

Znajdź nas

Usługi i narzędzia

  • Umowa kupna sprzedaży

  • Ile jest wart Twój samochód?

Partnerzy

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store