Samochód sprzedawany przez osobę prywatną. Użytkowany w rodzinie od 18 lat, jestem pierwszym właścicielem w Polsce, sprowadzony przeze mnie z Niemiec osobiście w 2007 roku.
Auto skręca, jeździ, hamuje, przez ostatnie lata wykorzystywane głównie do dojazdów do pracy i przemieszczania się z punku A do punku B oraz do wakacyjnych wypadów z przyczepą kempingową.
Auto serwisowane na bieżąco, w ciągu ostatnich pięciu lat były zrobione w nim następujące rzeczy:
- wymiana sprężyn tylnego zawieszenia (5 lat temu)
- wymiana opon na wielosezonowe (ok. 5 lat temu)
- wymiana sond lambda - przed i za katalizatorem (ok. 5 lat temu)
- wymiana oleju w skrzyni biegów i tylnym moście (ok. 5 lat temu)
- wymiana tarcz i klocków przód / tył (ok. 4 lata temu)
- wymiana łączników stabilizatora przód tył (ok. 4 lata temu)
- wymiana linek i szczęk hamulca ręcznego (ok. 3 lata temu)
- wymiana kompletnego zawieszenia tylnego (ok. 3 lata temu)
- wymiana rozrządu (ok. 3 lata temu)
- wymiana przednich drzwi lewe/prawe z powodu nadmiernej korozji - dziury (ok. 2 lata temu)
- wymiana kompletnego zawieszenia przedniego (rok temu)
- regeneracja wiązki silnika i wymiana regulatora napięcia i szczotek alternatora (w tym roku)
Na bieżąco, co roku wymieniany był komplet filtrów i olej w silniku.
Mimo serwisowania na bieżąco, auto ma swoje wady. Główną z nich to korozja - typowa przypadłość i walka z wiatrakami, lub syzyfowa praca w przypadku pierwszoseryjnej W203. Mimo przeprowadzonych kilku konserwacji w ciągu 10 - 12 lat, rdza zawsze wychodzi po pewnym czasie w typowych dla tego modelu miejscach. Wszystkie miejsca, w których korozja jest obecna w tym egzemplarzu, widoczne są na zdjęciach.
Kolejną, typową dla tego modelu wadą jest wyblakły wyświetlacz przebiegu, co również jest widoczne na zdjęciach oraz głośno otwierająca się klapa zamkniętego obiegu powietrza w kabinie - tu prawdopodobnie pomogłaby adaptacja klap nawiewów lub wymiana samego siłownika klapy.
Cena do negocjacji na miejscu, po obejrzeniu auta. Istnieje możliwość sprawdzenia auta w dowolnej stacji kontroli pojazdów lub warsztacie. Do auta dokładam komplet kół zimowych na stalowych felgach oraz oryginalne radio, które zostało mi po zainstalowaniu stacji multimedialnej.