Mercedes-Benz Klasa E 500 7G-TRONIC Avantgarde - 1
Mercedes-Benz Klasa E 500 7G-TRONIC Avantgarde - 2
Mercedes-Benz Klasa E 500 7G-TRONIC Avantgarde - 3
Mercedes-Benz Klasa E 500 7G-TRONIC Avantgarde - 4
Mercedes-Benz Klasa E 500 7G-TRONIC Avantgarde - 5
Mercedes-Benz Klasa E 500 7G-TRONIC Avantgarde - 6
Mercedes-Benz Klasa E 500 7G-TRONIC Avantgarde - 7
Mercedes-Benz Klasa E 500 7G-TRONIC Avantgarde - 8
Mercedes-Benz Klasa E 500 7G-TRONIC Avantgarde - 9
Mercedes-Benz Klasa E 500 7G-TRONIC Avantgarde - 10
Mercedes-Benz Klasa E 500 7G-TRONIC Avantgarde - 11
Mercedes-Benz Klasa E 500 7G-TRONIC Avantgarde - 12
Mercedes-Benz Klasa E 500 7G-TRONIC Avantgarde - 13
Mercedes-Benz Klasa E 500 7G-TRONIC Avantgarde - 14
Mercedes-Benz Klasa E 500 7G-TRONIC Avantgarde - 15
Mercedes-Benz Klasa E 500 7G-TRONIC Avantgarde - 16
Mercedes-Benz Klasa E 500 7G-TRONIC Avantgarde - 17
Mercedes-Benz Klasa E 500 7G-TRONIC Avantgarde - 18
Mercedes-Benz Klasa E 500 7G-TRONIC Avantgarde - 19
Mercedes-Benz Klasa E 500 7G-TRONIC Avantgarde - 20

1 / 21

Mercedes-Benz Klasa E 500 7G-TRONIC Avantgarde - 1
Mercedes-Benz Klasa E 500 7G-TRONIC Avantgarde - 2
Mercedes-Benz Klasa E 500 7G-TRONIC Avantgarde - 3
Mercedes-Benz Klasa E 500 7G-TRONIC Avantgarde - 4
Mercedes-Benz Klasa E 500 7G-TRONIC Avantgarde - 5
Mercedes-Benz Klasa E 500 7G-TRONIC Avantgarde - 6
Mercedes-Benz Klasa E 500 7G-TRONIC Avantgarde - 7
Mercedes-Benz Klasa E 500 7G-TRONIC Avantgarde - 8
Mercedes-Benz Klasa E 500 7G-TRONIC Avantgarde - 9
Mercedes-Benz Klasa E 500 7G-TRONIC Avantgarde - 10
Mercedes-Benz Klasa E 500 7G-TRONIC Avantgarde - 11
Mercedes-Benz Klasa E 500 7G-TRONIC Avantgarde - 12
Mercedes-Benz Klasa E 500 7G-TRONIC Avantgarde - 13
Mercedes-Benz Klasa E 500 7G-TRONIC Avantgarde - 14
Mercedes-Benz Klasa E 500 7G-TRONIC Avantgarde - 15
Mercedes-Benz Klasa E 500 7G-TRONIC Avantgarde - 16
Mercedes-Benz Klasa E 500 7G-TRONIC Avantgarde - 17
Mercedes-Benz Klasa E 500 7G-TRONIC Avantgarde - 18
Mercedes-Benz Klasa E 500 7G-TRONIC Avantgarde - 19
Mercedes-Benz Klasa E 500 7G-TRONIC Avantgarde - 20

Najważniejsze

Przebieg

450 000 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Automatyczna

Typ nadwozia

Sedan

Pojemność skokowa

4 966 cm3

Moc

306 KM

Opis

Dzień dobry !


Podstawowe info:

Pakiet avangarde.

VIN: WDB2110701A532992

Pierwsza rejestracja 13.07.2004 w Niemczech.

M113 5.0, 7g tronic. RWD.

Przebieg ~450 tyś.

Kolor: c197 obsidian black

Bezwypadkowy


Przebieg ciągle rośnie bo auto w użytku. Sprowadzone z Niemiec do Polski w 2022 roku z przebiegiem ~370 tyś km. Sam zrobiłem ponad 60 tysięcy km w 2 lata.


Jak tylko auto kupiłem, założyłem zeszyt i teczkę. Na wszystkie naprawy, części mam pełną teczkę faktur. Zapisywałem w notesie co i kiedy było robione i przy jakim przebiegu. Nie są to faktury wydrukowane wczoraj, a zeszyt wypisany na kolanie przed sprzedażą ;)

Ktokolwiek przyjedzie obejrzeć auto i zobaczy, że jest w dobrym stanie, będzie miał po prostu wgląd w historię.


Od razu po kupnie założona instalacja STAGA.

Przy wymianie silnika, instalacja była delikatnie poprawiana: Nowsze dysze i węże w kolektorze. Filtry gazu były wymieniane co 10k km wraz z wymianą oleju silnikowego. Tankowałem tylko i wyłącznie na zaufanych stacjach w mieście lub autostradzie. Wskaźnik paliwa ładnie schowany w zapalniczce.


Jeśli chodzi o wyposażenie, jest dość bogato.

- Distronic - adaptacyjny tempomat. Działa do 180km/h

- Czujniki parkowania przód+tył

- Fotochromatyczne lusterko wsteczne. Lewe było wylane jak kupowałem, częsty przypadek.

- Dwa kluczyki

- Keyless go - niestety one były wadliwe więc rzadko w którym aucie on działa. U mnie działa prawy tył i klapa bagażnika. Odpalanie z gałki też działa.

- Czterostrefowa klimatyzacja - standard w e500

- Airmatic p+t - standard w e500

- Grzane i wentylowane fotele dynamic z opcją pulse, potocznie zwana masażem. pamięć przednich foteli L+P.

- Harman kardon oraz duży command.

- Grzane tylne siedziska. Tylna kanapa jest składana 40/60. Jest worek na narty.

- Panoramiczny dach

- Powiększony bak paliwa 80l

- pilot bramy garażowej w lusterku

Można sobie rozkodować vin na stronie datamb.

Z ciekawostek, jest oryginalna nokia 6310i i cupholder.


Tak jak wspominałem, wymieniany był silnik i skrzynia przy przebiegu 420k.

Nowa skrzynia w momencie montażu miała 93k a silnik 220k. Zrobione przez jeden z lepszych warsztatów niezależnych Mercedes’a w Gliwicach, więc wszystko jest jak z fabryki wyszło a nawet i lepiej. :)


Silnik - pomierzone ciśnienie, wszędzie 13 bar, są filmiki. Uszczelniony cały na oryginalnych uszczelkach. Cały kolektor ssący był rozebrany, wyczyszczony i na nowo sklejony.

Cały osprzęt tj.

Kompresor klimy - regenerowany w dobrej zabrzańskiej firmie

Alternator - nowy

Rozrusznik - nowy

Cewki, przewody, świece - nowe


Skrzynia - regenerowany konwerter,

Uszczelniona. Wymieniony olej i filtry.

W dyfrze też wymieniony olej.


Wnętrze - oklejone dekory folią karbonową, ale nie jakaś daremną z action. Daje efekt prawdziwego, według uznania, gust jak dupa. :) zawsze można wrócić do oryginału.

Wymieniona kierownica na bardziej „muskularną” ze ściętym dołem. Oryginalnie była drewniana, dlatego też nie ma grzanej kierownicy.

Nowe poliftowe zegary z dobrym białym podświetleniem, bez plam. Wgrane amg menu. Niestety częsty mankament białych zegarów, że robiły się plamki.


Zrobiony jest wydech.

Na ten moment jest głośno ale przyjemnie. przy prędkości można śmiało jechać bez bólu głowy. :) nawet przy 3k gdy jest 200 :D oryginalny wydech dalej mam w razie czego.


Zawieszenie z przodu było wymieniane, wszystko lemforder (made in germany, o dziwo) W kwietniu wymieniony prawy przedni amor na oryginalny regenerowany. Z tyłu amortyzatory też były regenerowane. Poduszki w dobrym stanie.


Dorzucam koła 17’ z oponami wielosezonowymi, które dadzą jeszcze radę przez jeden sezon.


Nie jest to nowy samochód. Ma swój przebieg ale wydaje mi się, że jest pewniejszym autem niż te za 30k z komisów. Jest w nim dużo porobione, więc nie oddam go za grosze, chciałbym go zostawić. Ale czas na nowe przeżycia. :)


Dużo więcej zainwestowałem w samochód niż jest wart na ten moment.


Są też nowe felgi i opony także też warto wziąć pod uwagę. Jeśli chcesz kupić bez felg 19’, to mam 17’ ankaa.

Jest sporo rzeczy, o których nie wspominałem, są na to faktury i paragony. :)

Zanim go sprzedam, oddam go na korektę lakieru.


Świeżo po wymianie hamulców z przodu i płynu hamulcowego. Serwisie olejowym oraz gazowym.


Proszę o kontakt TYLKO zainteresowane osoby. Wyśle też linka do dysku gdzie są wszystkie zdjęcia i nagrania auta.


Pozdrawiam! :)

 

21 października 2025 19:49

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Mercedes-Benz

Model pojazdu

Klasa E

Wersja

500 7G-TRONIC Avantgarde

Kolor

Czarny

Liczba drzwi

4

Liczba miejsc

5

Rok produkcji

2004

Generacja

W211 (2002-2009)

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

14/14 zweryfikowanych pól

Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

36000

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Radio

Zestaw głośnomówiący

Gniazdo USB

System nawigacji satelitarnej

Informacje o sprzedającym

Patryk

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2016

Prawa konsumentów na OTOMOTO

Kontakt bezpośredni