Auto w nienagannym stanie.
Początkowo chciałem podnieść mu moc dlatego wymienione wszystkie rolki, zrobiony alternator, wymienione łożyska w kompresorze, to wewnątrz także - był rozłożony. Wymienione oleje w kompresorze, dyfrze, skrzyni. Olej silnika LM Molygen 5w40. Płyn hamulcowy. Nowy aku AGM. Nowe świece.
W Aso wymienione miechy tylnego zawieszenia na Arnott.
W Aso wymieniony stabilizator przód i poduszki silnika i skrzyni.
Serwisy olejowe co rok w Aso, średni <5000 km
Wymienione w oba łączniki wału.
Zregenerowany kompresor airmatic.
Wymienione poduszki pompowania fotela na nowe. Zrobiona SBC.
Do tego pełno jakiś plastików i pierdółek.
Auto delikatnie obniżone komputerem.
Ma dołożony tryb Agility w skrzyni, który można wybrać przyciskiem trybów skrzyni.
Samochód na oryginalnych, skręcanych felgach Lorinser LM6.
Posiadam do niego seryjny wzór ale podmienione na rozmiar z cls - nieco szersze i z lepszym et. Oba komplety są w stanie idealnym.
Niedawno rozkleiłem wszystkie szyby, aby odzyskać piękny niebieski kolor. Kto rozklejał 20 letnią folię, ten wie ile to pracy i nerwów.
Uważam, że auto jest w nienagannym stanie, jeździ super. Airmatic nie opada nawet po wielotygodniowym postoju.
Na te wszytkie prace wydałem ponad 40k, a wiele było zrobione po preferencyjnych stawkach i sporo samemu. Myślę że Kowalskiego wyszłoby lekko 70.
Garażowany i soli nie widział, wodę też rzadko;)