1 / 41
Najważniejsze
Przebieg
315 000 km
Rodzaj paliwa
Benzyna
Skrzynia biegów
Automatyczna
Typ nadwozia
Sedan
Pojemność skokowa
4 966 cm3
Moc
306 KM
Opis
Więcej zdjęć na Otomoto.
Witam! Na sprzedaż trafia Mercedes E500 7G M113, taki jak dokładnie chciałem... Doszedłem do momentu, w którym auto jest za ładne jak na Moje Warunki Użytkowania ( dbanie o taki stan jest męczące, do tłuczenia do przedszkola z dzieckiem mam 3.2 i inne). Poprzednik miał warsztat zajmujący sie klimatyzacjami, tak więc cały układ klimatyzacji jest nowy. Ja za mojej kadencji zrobiłem z grubszych rzeczy, które pamiętam:
- prewencyjnie wymiana chłodnicy cieczy Nissena aby uniknąć ryzyka Glikolu w skrzyni. ( zintegrowana z chłodnicą oleju w skrzyni)
- Termostat Wahler
- poduszki OLEJOWE silnika Lemforder
-poduszka skrzyni
-regeneracja kompresora Air
- wymiana tylnego Miecha ( cały tył świeży amory Arnott)
- wymiana pompy wspomagania razem ze zbiorniczkiem.
-Regeneracja pompy SBC ( Kłos Serwis Rumia) płyn ATE SL6, taki poleca MbManiac. Rachunek idzie z autem.
- regeneracja Bixenonu skrętnego, nowe klosze, odbłyśniki, żarniki. ( świecą doskonale, długie błyskają jak w Scanii)
- odświeżone wszystkie zaciski.
- uszczelki pokryw zaworów, odmy ( rozrząd bardzo dobrze napięty).
- wymiana oleju w silniku Shell Helix 5w40, po tysiącu kilometrów olej zrzucony, zalany LiquiMoly 5w40 Molygen z dystrybucji niemieckiej (8578- niemiecki
8576-polski)
- olej w skrzyni razem z gumkami na elektrozaworach tak jak poleca Krupatronic).
- ubrałem samochód w pakiet USA tak Mi sie podoba, europejskie blendy idą razem z samochodem, leżą ostreczowane, można zarejestrować na normalne tablice.
- dołożyłem oryginalny Isofix, (nity sruby wszystko MB)
- po drodze wiele jeszcze bzdur których już nie pamiętam.
- dokupiłem felgi 18stki z CLSa. ( oryginalne, świezo malowane jak nowe)
- na zime oryginalne 17stki wykończone na CNC, ale do odświeżenia.
- 3cie światło stopu i czujniki parkowania.
-lusterka nie rozlane, podsufitka idealna
- rozkładana tylna kanapa
-OC do Sierpnia 2026.
- akumulatory bez zastrzeżeń
W ostatnie dwa miesiące w auto zainwestowałem lekko bidnie 15 tysięcy. Wszystkie części poparte rachunkami, które idą z autem.
Nie ma szlachli, nie ma spawania, spód bardzo ładny. Silnik podaje bardzo ładnie, skrzynia super dlatego chciałem o Nią jak najlepiej zadbać.
Nagłośnienie z subwooferem, aux oryginalny.
Oryginalna Nokia w podłokietniku.
Hak na wajche w bagażniku.
7G Tronic dopiero uwalnia potencjał 500tki.
Airmatic całkowicie szczelny, trzyma. Ale jedna przednia kolumna to chinczyk, a druga jeszcze fabryczna.
Dla kluczyki, jeden ładniejszy jak w polifcie). Na miejscu udostępniam StarDiagnoze, kanał. Mile widziany mechanik znający w211 podczas oględzin. Możemy też porozbierać boczki w bagażniku, sam też zaglądałem czy nie spawane. Ogłoszenie wystawiam tylko jeden raz. Nie sprzeda sie to zaprowadzam na gaz i jeżdże. Troche już pojeździłem tymi trupami wiem co mam. Pozdrawiam.
Ps. Możliwa sprzedaż letnich 18stek. Na zimowych 17stkach wtedy cena niższa.
28 września 2025 1:03
Szczegóły
Podstawowe
Marka pojazdu
Mercedes-Benz
Model pojazdu
Klasa E
Wersja
500 7G-TRONIC Avantgarde
Kolor
Srebrny
Liczba drzwi
4
Liczba miejsc
5
Rok produkcji
2003
Generacja
W211 (2002-2009)
VIN
Oblicz
14/14 zweryfikowanych pól
Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych
Historia pojazdu
Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.
Wyposażenie
Radio
Informacje o sprzedającym
Patryk
Osoba prywatna
Sprzedający na OTOMOTO od 2017
Prawa konsumentów na OTOMOTO
Kontakt bezpośredni
Znajdź na mapie