Mercedes-Benz Klasa E 500 Avantgarde - 1
Mercedes-Benz Klasa E 500 Avantgarde - 2
Mercedes-Benz Klasa E 500 Avantgarde - 3
Mercedes-Benz Klasa E 500 Avantgarde - 4
Mercedes-Benz Klasa E 500 Avantgarde - 5
Mercedes-Benz Klasa E 500 Avantgarde - 6
Mercedes-Benz Klasa E 500 Avantgarde - 7
Mercedes-Benz Klasa E 500 Avantgarde - 8
Mercedes-Benz Klasa E 500 Avantgarde - 9
Mercedes-Benz Klasa E 500 Avantgarde - 10
Mercedes-Benz Klasa E 500 Avantgarde - 11
Mercedes-Benz Klasa E 500 Avantgarde - 12
Mercedes-Benz Klasa E 500 Avantgarde - 13
Mercedes-Benz Klasa E 500 Avantgarde - 14

1 / 15

Mercedes-Benz Klasa E 500 Avantgarde - 1
Mercedes-Benz Klasa E 500 Avantgarde - 2
Mercedes-Benz Klasa E 500 Avantgarde - 3
Mercedes-Benz Klasa E 500 Avantgarde - 4
Mercedes-Benz Klasa E 500 Avantgarde - 5
Mercedes-Benz Klasa E 500 Avantgarde - 6
Mercedes-Benz Klasa E 500 Avantgarde - 7
Mercedes-Benz Klasa E 500 Avantgarde - 8
Mercedes-Benz Klasa E 500 Avantgarde - 9
Mercedes-Benz Klasa E 500 Avantgarde - 10
Mercedes-Benz Klasa E 500 Avantgarde - 11
Mercedes-Benz Klasa E 500 Avantgarde - 12
Mercedes-Benz Klasa E 500 Avantgarde - 13
Mercedes-Benz Klasa E 500 Avantgarde - 14

Najważniejsze

Przebieg

176 396 km

Rodzaj paliwa

Benzyna+LPG

Skrzynia biegów

Automatyczna

Typ nadwozia

Kompakt

Pojemność skokowa

4 966 cm3

Moc

306 KM

Opis

Na sprzedaż wyjątkowy egzemplarz Mercedesa E 500 W211 z 2005 roku. Auto w moich rękach od września 2019, kupione od przyjaciela zajmującego się zawodowo sprowadzaniem i serwisowaniem aut klasy premium. Sam nie jestem mechanikiem, ale zawsze kupowałem auta od osób, do których mam pełne zaufanie – takich, które jeżdżą tylko sprawdzonymi, pewnymi pojazdami.


Mercedes był traktowany jako drugie auto (obok Audi S8), zawsze garażowany, użytkowany głównie na krótkich trasach – siłownia, zakupy, okazjonalne wyjazdy zagraniczne. Przez prawie 5 lat przejechałem nim ok. 45 tys. km – to średnio ok. 7 tys. km rocznie. Pracuję zdalnie w branży IT, prowadzę firmę i dużo podróżuję samolotami, co wyjaśnia niski przebieg.


Mimo niewielkiego użytkowania, regularnie inwestowałem w auto – nie dlatego, że musiałem, ale dlatego, że chciałem mieć pewność, że jeżdżę czymś bezpiecznym, sprawnym i zadbanym. Wymiany zawsze były robione na czas – bez oszczędzania na częściach. Części oryginalne lub najlepsze zamienniki – wszystko robione u sprawdzonego mechanika. Auto nie zawiodło mnie nigdy – i mam nadzieję, że tak samo będzie u nowego właściciela.


Choć to duże auto z silnikiem V8 i świetnymi osiągami, jest zaskakująco oszczędne. Na trasie potrafiło zejść poniżej 10 litrów gazu na 100 km, co jest porównywalne ze spalaniem nowoczesnych silników benzynowych w mniejszych autach. Instalacja LPG została profesjonalnie dostosowana do tego silnika, kosztowała 10 tys. zł i nie wpływa negatywnie na dynamikę – pełna moc jest zachowana.


Na początku 2025 zainwestowałem większą kwotę w wymianę wielu elementów, przygotowując auto do powrotu z Tajlandii. W trakcie pobytu za granicą zapadła jednak decyzja o dłuższym wyjeździe do Azji. Sprzedaż auta nie była planowana, ale okazała się konieczna. Z bólem serca, ale rozsądnie. Dodatkowo zrezygnowałem z wynajmu dużego mieszkania z garażem i szkoda mi teraz trzymać Mercedesa na ulicy – takie auto zasługuje na więcej.


Do auta dodaję komplet kół zimowych oraz dystanse, które poprawiają prowadzenie i wygląd.

Dlaczego warto?

  • Silnik M113 – legendarny V8, wolnossący, trwały i niezawodny
  • Napęd na tył – dynamiczniejszy i mniej awaryjny niż wersja 4MATIC
  • Polift – auto po liftingu, z nową 7-biegową skrzynią automatyczną (7G-Tronic), znacznie lepszą niż wcześniejsza 5-biegowa
  • Gaz – profesjonalna instalacja LPG, specjalnie dostosowana do tego silnika (koszt 10 tys. zł), nie odczuwalna w dynamice jazdy
  • Bogata historia serwisowa i właściciel z podejściem premium – nie oszczędzałem na aucie, tylko dbałem o nie tak, jakbym miał nim jeździć kolejne 10 lat


Wyposażenie:

  • Fotele przednie z funkcją dynamiczną (dopasowanie boczków do zakrętów)
  • Fotele z funkcją masażu, wentylowane, podgrzewane, skórzane
  • Pełna elektryczna i pneumatyczna regulacja foteli z pamięcią ustawień dla 3 osób
  • Kierownica skórzana i drewniana, podgrzewana, elektrycznie regulowana z pamięcią
  • System bezkluczykowy – dostęp do auta po dotknięciu klamki (od strony kierowcy wymaga naprawy), uruchamianie silnika przyciskiem
  • Automatyczna skrzynia 7-biegowa (7G-Tronic) – możliwość trybu manualnego i sportowego
  • Zawieszenie Airmatic – regulowana wysokość i twardość
  • Elektryczny szyberdach w 2 płaszczyznach
  • Wszystkie szyby elektryczne
  • Lusterka fotochromatyczne, podgrzewane, elektrycznie składane (prawe do naprawy)
  • Elektryczne rolety tylnej szyby i boczne
  • Przyciemniane szyby
  • Oryginalne felgi AMG 18”: przód 8.5”, tył 9.5”
  • System info-rozrywki: nawigacja, DVD, telefon, zmieniarka CD ukryta w konsoli
  • Uchwyt na kubek
  • Podgrzewana tylna kanapa
  • Wszystkie elementy wyposażenia seryjnego Mercedesa W211


Jeśli szukasz pewnego E500, od osoby, która inwestowała w auto z sercem i głową – zapraszam. Można kupić taniej, ale niekoniecznie lepiej. Tu wszystko jest jawne, uczciwe i zadbane.

 

5 lipca 2025 19:22

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Mercedes-Benz

Model pojazdu

Klasa E

Wersja

500 Avantgarde

Kolor

Biały

Liczba drzwi

4

Liczba miejsc

5

Rok produkcji

2005

Generacja

W211 (2002-2009)

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

14/14 zweryfikowanych pól

Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

49990

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Radio

System nagłośnienia

Informacje o sprzedającym

Fabian

  • Osoba prywatna

  • Bardzo sprawnie odpowiada

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2016

Prawa konsumentów na OTOMOTO

Kontakt bezpośredni