1 / 36
26 kwietnia 2024 15:27
ID: 6117006404
Szczegóły
Oferta od
Prywatne
Pokaż oferty z numerem VIN
Tak
Ma numer rejestracyjny
Tak
Marka pojazdu
Mercedes-BenzModel pojazdu
Klasa EWersja
320 CDI AvantgardeGeneracja
W211 (2002-2009)Rok produkcji
2004
Przebieg
358 000 km
Pojemność skokowa
3 222 cm3
Rodzaj paliwa
DieselMoc
204 KM
Skrzynia biegów
AutomatycznaNapęd
Na tylne kołaSpalanie Poza Miastem
5.0 l/100km
Spalanie W Mieście
11 l/100km
Typ nadwozia
SedanLiczba drzwi
4
Liczba miejsc
5
Kolor
Inny kolorRodzaj koloru
Metalik
Kraj pochodzenia
NiemcyZarejestrowany w Polsce
Tak
Bezwypadkowy
TakStan
UżywaneVIN
Wyświetl VIN
13 pól zweryfikowanych
Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych
Wyposażenie
Radio
System nawigacji satelitarnej
System nagłośnienia
Opis
Witam, sprzedam (lub zamienię za coś ciekawego w benzynie - najlepiej z gazem) Mercedesa E klasę W211 3.2cdi r6 204km/500nm automat 5G-Tronic w pakiecie Avantgarde
Samochód w moim posiadaniu prawie 2 lata (jestem 2gim właścicielem w Polsce) i przez ten czas mocno doinwestowany, między innymi wymieniona skrzynia + zregenerowany konwerter ze starej, wymieniona chłodnica, chłodniczka oleju, jakieś wahacze, wężyki, czujniki, przewody, uszczelki, oleje filtry i parę innych rzeczy na co mam wszystkie faktury do wglądu.
Mercedes jak na W211 o dziwo posiada znikomą ilość rdzy, ponieważ ma tylko 2 małe ogniska rdzy (wokół tylnego PDC i na lewym tylnym błotniku - ledwo zauważalne) i jedno średnie ognisko na drzwiach kierowcy, poza nimi podłoga progi klapa błotniki i wszystko inne bez zarzutu. Lakier w bardzo dobrym stanie - nie ma większych rys, otarć wgnieceń i tym podobnych.
Autko poza bardzo dobrym silnikiem zostało również bardzo dobrze wyposażone, a mianowicie :
-czterostrefowa klimatyzacja (w pełni sprawna)
-szyberdach
-skórzana jasna tapicerka (jedno małe pęknięcie na fotelu kierowcy i poprzecierane rączki w przednich drzwiach)
-roleta tylnej szyby
-tempomat
-czujniki parkowania przód/tył
-elektrycznie regulowane, podgrzewane przednie fotele z pamięcią (oba - a to rzadkość)
-elektrycznie ustawiana kierownica (podpięta pod pamięć fotela)
-elektrycznie ustawiane, podgrzewane i składane lusterka zewnętrzne (również podpięte pod pamięć fotela)
-najwyższy model radia wraz ze zmieniarką na 6 płyt oraz gniazdem aux w schowku
-klimatyzowane schowki
-jednych zasmuci, drugich ucieszy, ale airmatica brak - zwykłe zawieszenie
-o rzeczach typu czujnik deszczu czy składane zagłówki z tyłu i parę rzeczy podobnych do tego nie wspominam bo to są chyba rzeczy na podstawowym wyposażeniu e klasy
Z wizualnych rzeczy:
-Mercedes został postawiony na 20sto-calowych felgach Carlssona z oponami letnimi Pirelli P-Zero (przód 2018, tył 2019 - w bardzo dobrym stanie
-zamontowana została czarna podsufitka wraz z słupkami
-listewka/spojler (jak kto woli) na klapie
-4 „kominy” z tyłu
-przyciemnione szyby
Generalny stan auta oceniam na dobry
-silnik suchy żwawy, ma moc
-skrzynia szału nie robi (wiadomo ZF8HP z BMW to to nie jest, tylko skrzynia w 20sto-letnim Mercedesie), ale do przodu i do tyłu jeździ - czyli swoją rolę spełnia
-z auta nie ma żadnych wycieków, dymków, chmurek czy żadnych innych śladów że auto jedzie/niedawno tu było
-358 000 przebiegu (i rośnie) - dla jednych dużo, inni stwierdzą ze „dopiero się dociera” - nie mnie to oceniać, ja go kupiłem świadomie jak miał ok. 340tys i mnie to osobiście nie przerażało (szczególnie z tą jednostką, która jeszcze wiele przejedzie)
Tak jak wcześniej wspominałem była robiona skrzynia, a zanim to się stało, auto stało 8 miesięcy (ze względu na to ze zawsze były jakieś inne wydatki), ale od zrobienia auta, przejechałem nim 8tkm (i cały czas przebiegu dochodzi) i póki co bez awarii.
Ale żeby nie było tak kolorowo, to trzeba sobie uświadomić, że auto ma swoje lata i zawsze znajdzie się coś do roboty, na ten moment będzie to :
-regulator napięcia (mechanik mówił ze nic się nie stanie od jeżdżenia z tym, tylko dla własnego spokoju lepiej to wymienić, No i rzeczywiście poza tym, że czerwony błąd wyskoczy raz wcale przez cały dzień, a raz co godzinę, to nic się nie dzieje z autem z tego względu)
-wyskakuje biały błąd chłodzenia (mechanik mówił ze czujnik przy zbiorniczku wyrównawczym, No i rzeczywiście jak raz go odpiął i psiknął kontaktem to błąd ustał na cały dzień, a tak to na trasie wyskoczy parę razy)
-tarcze z przodu biją przy hamowaniu z ponad 100km/h (poniżej 100 żadnych oznak) (nie wiem czy ma to związek z długim postojem auta czy może po prostu nie pamiętam, że tak się działo jeszcze przed awarią skrzyni, w każdym razie hamują jak najbardziej, tyle że przy już np. 140 to jest to już bardzo nieprzyjemne)
-przy okazji tez klocki bo piszczą czasem
-poprzedni właściciel zamontował modułowe ledowe podświetlenie tablicy i już się przepalają bo migają (w związku z czym nie wystarczy zmienić żarówki tylko cały moduł)
-wyłamany zatrzask pokrywy apteczki w fotelu pasażera (w związku z czym trzeba kupić nową klapkę jeśli komuś to przeszkadza, lub bawić się co chwile w zakładanie jej po to żeby przy następnym wysiadaniu odpadła, lub tak jak ja wozić ją na wzór żeby „kiedyś” ją kupić :)
-prawe lusterko chodzi tylko lewo-prawo, góra-dół już niestety nie
-szyberdach ostatnio przestał się wsuwać i teraz tylko się uchyla do góry, uchyla się normalnie, ale żeby zamknąć to trzeba 4 razy przycisk przytrzymać i puścić (nie wiem czy coś zostało źle podpięte przez poprzedniego właściciela przy montowaniu czarnej podsufitki)
-ostatnio przestał reagować na sygnał z pilota, więc aktualnie otwiera się i zamyka na 2 sposoby : awaryjny grot do zamka lub też przykładanie pilota do zamka na podczerwień i klikanie standardowych przycisków na pilocie (nie wiem czy to antena czy co, baterie w pilocie zmieniłem i nadal brak reakcji z daleka)
Rzekomo poprzedni właściciel robił w nim chip-tuning, natomiast nie dostałem na dowód żadnego wydruku z hamowni, ani sam tez na żadnej nie byłem, więc nie wiem ile w tym prawdy, ale zbiera się dobrze
Oleje i filtry wymienione 8tys. Km temu
PT - 29.06.2024
OC - 29.10.2024 (opłacone 2 z 4 rat, 3 wypada do zapłaty na koniec kwietnia)
W razie jakichkolwiek pytań czy próśb o więcej zdjęć zapraszam pod numer telefonu - 530x896x152, jeżeli nie odbieram, proszę wysłać SMS a na pewno oddzwonię/odpiszę
Pozdrawiam i zapraszam do kontaktu
Informacje o sprzedającym
Sebastian
Osoba prywatna
Sprzedający na OTOMOTO od 2020
Kontakt bezpośredni
Znajdź na mapie