Mercedes-Benz Klasa E 320 CDI Avantgarde - 1
Mercedes-Benz Klasa E 320 CDI Avantgarde - 2
Mercedes-Benz Klasa E 320 CDI Avantgarde - 3
Mercedes-Benz Klasa E 320 CDI Avantgarde - 4
Mercedes-Benz Klasa E 320 CDI Avantgarde - 5
Mercedes-Benz Klasa E 320 CDI Avantgarde - 6
Mercedes-Benz Klasa E 320 CDI Avantgarde - 7
Mercedes-Benz Klasa E 320 CDI Avantgarde - 8
Mercedes-Benz Klasa E 320 CDI Avantgarde - 9
Mercedes-Benz Klasa E 320 CDI Avantgarde - 10
Mercedes-Benz Klasa E 320 CDI Avantgarde - 11
Mercedes-Benz Klasa E 320 CDI Avantgarde - 12
Mercedes-Benz Klasa E 320 CDI Avantgarde - 13
Mercedes-Benz Klasa E 320 CDI Avantgarde - 14
Mercedes-Benz Klasa E 320 CDI Avantgarde - 15
Mercedes-Benz Klasa E 320 CDI Avantgarde - 16
Mercedes-Benz Klasa E 320 CDI Avantgarde - 17
Mercedes-Benz Klasa E 320 CDI Avantgarde - 18
Mercedes-Benz Klasa E 320 CDI Avantgarde - 19
Mercedes-Benz Klasa E 320 CDI Avantgarde - 20
Mercedes-Benz Klasa E 320 CDI Avantgarde - 21
Mercedes-Benz Klasa E 320 CDI Avantgarde - 22
Mercedes-Benz Klasa E 320 CDI Avantgarde - 23
Mercedes-Benz Klasa E 320 CDI Avantgarde - 24
Mercedes-Benz Klasa E 320 CDI Avantgarde - 25
Mercedes-Benz Klasa E 320 CDI Avantgarde - 26
Mercedes-Benz Klasa E 320 CDI Avantgarde - 27
Mercedes-Benz Klasa E 320 CDI Avantgarde - 28
Mercedes-Benz Klasa E 320 CDI Avantgarde - 29
Mercedes-Benz Klasa E 320 CDI Avantgarde - 30
Mercedes-Benz Klasa E 320 CDI Avantgarde - 31
Mercedes-Benz Klasa E 320 CDI Avantgarde - 32
Mercedes-Benz Klasa E 320 CDI Avantgarde - 33
Mercedes-Benz Klasa E 320 CDI Avantgarde - 34
Mercedes-Benz Klasa E 320 CDI Avantgarde - 35

1 / 36

Mercedes-Benz Klasa E 320 CDI Avantgarde - 1
Mercedes-Benz Klasa E 320 CDI Avantgarde - 2
Mercedes-Benz Klasa E 320 CDI Avantgarde - 3
Mercedes-Benz Klasa E 320 CDI Avantgarde - 4
Mercedes-Benz Klasa E 320 CDI Avantgarde - 5
Mercedes-Benz Klasa E 320 CDI Avantgarde - 6
Mercedes-Benz Klasa E 320 CDI Avantgarde - 7
Mercedes-Benz Klasa E 320 CDI Avantgarde - 8
Mercedes-Benz Klasa E 320 CDI Avantgarde - 9
Mercedes-Benz Klasa E 320 CDI Avantgarde - 10
Mercedes-Benz Klasa E 320 CDI Avantgarde - 11
Mercedes-Benz Klasa E 320 CDI Avantgarde - 12
Mercedes-Benz Klasa E 320 CDI Avantgarde - 13
Mercedes-Benz Klasa E 320 CDI Avantgarde - 14
Mercedes-Benz Klasa E 320 CDI Avantgarde - 15
Mercedes-Benz Klasa E 320 CDI Avantgarde - 16
Mercedes-Benz Klasa E 320 CDI Avantgarde - 17
Mercedes-Benz Klasa E 320 CDI Avantgarde - 18
Mercedes-Benz Klasa E 320 CDI Avantgarde - 19
Mercedes-Benz Klasa E 320 CDI Avantgarde - 20
Mercedes-Benz Klasa E 320 CDI Avantgarde - 21
Mercedes-Benz Klasa E 320 CDI Avantgarde - 22
Mercedes-Benz Klasa E 320 CDI Avantgarde - 23
Mercedes-Benz Klasa E 320 CDI Avantgarde - 24
Mercedes-Benz Klasa E 320 CDI Avantgarde - 25
Mercedes-Benz Klasa E 320 CDI Avantgarde - 26
Mercedes-Benz Klasa E 320 CDI Avantgarde - 27
Mercedes-Benz Klasa E 320 CDI Avantgarde - 28
Mercedes-Benz Klasa E 320 CDI Avantgarde - 29
Mercedes-Benz Klasa E 320 CDI Avantgarde - 30
Mercedes-Benz Klasa E 320 CDI Avantgarde - 31
Mercedes-Benz Klasa E 320 CDI Avantgarde - 32
Mercedes-Benz Klasa E 320 CDI Avantgarde - 33
Mercedes-Benz Klasa E 320 CDI Avantgarde - 34
Mercedes-Benz Klasa E 320 CDI Avantgarde - 35

26 kwietnia 2024 15:27

ID: 6117006404

Szczegóły

Oferta od

Prywatne

Pokaż oferty z numerem VIN

Tak

Ma numer rejestracyjny

Tak

Marka pojazdu

Mercedes-Benz

Model pojazdu

Klasa E

Rok produkcji

2004

Przebieg

358 000 km

Pojemność skokowa

3 222 cm3

Rodzaj paliwa

Diesel

Moc

204 KM

Skrzynia biegów

Automatyczna

Spalanie Poza Miastem

5.0 l/100km

Spalanie W Mieście

11 l/100km

Typ nadwozia

Sedan

Liczba drzwi

4

Liczba miejsc

5

Rodzaj koloru

Metalik

Kraj pochodzenia

Niemcy

Zarejestrowany w Polsce

Tak

Bezwypadkowy

Tak

VIN

Wyświetl VIN

13 pól zweryfikowanych

Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych

Wyposażenie

Radio

System nawigacji satelitarnej

System nagłośnienia

Opis

Witam, sprzedam (lub zamienię za coś ciekawego w benzynie - najlepiej z gazem) Mercedesa E klasę W211 3.2cdi r6 204km/500nm automat 5G-Tronic w pakiecie Avantgarde Samochód w moim posiadaniu prawie 2 lata (jestem 2gim właścicielem w Polsce) i przez ten czas mocno doinwestowany, między innymi wymieniona skrzynia + zregenerowany konwerter ze starej, wymieniona chłodnica, chłodniczka oleju, jakieś wahacze, wężyki, czujniki, przewody, uszczelki, oleje filtry i parę innych rzeczy na co mam wszystkie faktury do wglądu. Mercedes jak na W211 o dziwo posiada znikomą ilość rdzy, ponieważ ma tylko 2 małe ogniska rdzy (wokół tylnego PDC i na lewym tylnym błotniku - ledwo zauważalne) i jedno średnie ognisko na drzwiach kierowcy, poza nimi podłoga progi klapa błotniki i wszystko inne bez zarzutu. Lakier w bardzo dobrym stanie - nie ma większych rys, otarć wgnieceń i tym podobnych. Autko poza bardzo dobrym silnikiem zostało również bardzo dobrze wyposażone, a mianowicie : -czterostrefowa klimatyzacja (w pełni sprawna) -szyberdach -skórzana jasna tapicerka (jedno małe pęknięcie na fotelu kierowcy i poprzecierane rączki w przednich drzwiach) -roleta tylnej szyby -tempomat -czujniki parkowania przód/tył -elektrycznie regulowane, podgrzewane przednie fotele z pamięcią (oba - a to rzadkość) -elektrycznie ustawiana kierownica (podpięta pod pamięć fotela) -elektrycznie ustawiane, podgrzewane i składane lusterka zewnętrzne (również podpięte pod pamięć fotela) -najwyższy model radia wraz ze zmieniarką na 6 płyt oraz gniazdem aux w schowku -klimatyzowane schowki -jednych zasmuci, drugich ucieszy, ale airmatica brak - zwykłe zawieszenie -o rzeczach typu czujnik deszczu czy składane zagłówki z tyłu i parę rzeczy podobnych do tego nie wspominam bo to są chyba rzeczy na podstawowym wyposażeniu e klasy Z wizualnych rzeczy: -Mercedes został postawiony na 20sto-calowych felgach Carlssona z oponami letnimi Pirelli P-Zero (przód 2018, tył 2019 - w bardzo dobrym stanie -zamontowana została czarna podsufitka wraz z słupkami -listewka/spojler (jak kto woli) na klapie -4 „kominy” z tyłu -przyciemnione szyby Generalny stan auta oceniam na dobry -silnik suchy żwawy, ma moc -skrzynia szału nie robi (wiadomo ZF8HP z BMW to to nie jest, tylko skrzynia w 20sto-letnim Mercedesie), ale do przodu i do tyłu jeździ - czyli swoją rolę spełnia -z auta nie ma żadnych wycieków, dymków, chmurek czy żadnych innych śladów że auto jedzie/niedawno tu było -358 000 przebiegu (i rośnie) - dla jednych dużo, inni stwierdzą ze „dopiero się dociera” - nie mnie to oceniać, ja go kupiłem świadomie jak miał ok. 340tys i mnie to osobiście nie przerażało (szczególnie z tą jednostką, która jeszcze wiele przejedzie) Tak jak wcześniej wspominałem była robiona skrzynia, a zanim to się stało, auto stało 8 miesięcy (ze względu na to ze zawsze były jakieś inne wydatki), ale od zrobienia auta, przejechałem nim 8tkm (i cały czas przebiegu dochodzi) i póki co bez awarii. Ale żeby nie było tak kolorowo, to trzeba sobie uświadomić, że auto ma swoje lata i zawsze znajdzie się coś do roboty, na ten moment będzie to : -regulator napięcia (mechanik mówił ze nic się nie stanie od jeżdżenia z tym, tylko dla własnego spokoju lepiej to wymienić, No i rzeczywiście poza tym, że czerwony błąd wyskoczy raz wcale przez cały dzień, a raz co godzinę, to nic się nie dzieje z autem z tego względu) -wyskakuje biały błąd chłodzenia (mechanik mówił ze czujnik przy zbiorniczku wyrównawczym, No i rzeczywiście jak raz go odpiął i psiknął kontaktem to błąd ustał na cały dzień, a tak to na trasie wyskoczy parę razy) -tarcze z przodu biją przy hamowaniu z ponad 100km/h (poniżej 100 żadnych oznak) (nie wiem czy ma to związek z długim postojem auta czy może po prostu nie pamiętam, że tak się działo jeszcze przed awarią skrzyni, w każdym razie hamują jak najbardziej, tyle że przy już np. 140 to jest to już bardzo nieprzyjemne) -przy okazji tez klocki bo piszczą czasem -poprzedni właściciel zamontował modułowe ledowe podświetlenie tablicy i już się przepalają bo migają (w związku z czym nie wystarczy zmienić żarówki tylko cały moduł) -wyłamany zatrzask pokrywy apteczki w fotelu pasażera (w związku z czym trzeba kupić nową klapkę jeśli komuś to przeszkadza, lub bawić się co chwile w zakładanie jej po to żeby przy następnym wysiadaniu odpadła, lub tak jak ja wozić ją na wzór żeby „kiedyś” ją kupić :) -prawe lusterko chodzi tylko lewo-prawo, góra-dół już niestety nie -szyberdach ostatnio przestał się wsuwać i teraz tylko się uchyla do góry, uchyla się normalnie, ale żeby zamknąć to trzeba 4 razy przycisk przytrzymać i puścić (nie wiem czy coś zostało źle podpięte przez poprzedniego właściciela przy montowaniu czarnej podsufitki) -ostatnio przestał reagować na sygnał z pilota, więc aktualnie otwiera się i zamyka na 2 sposoby : awaryjny grot do zamka lub też przykładanie pilota do zamka na podczerwień i klikanie standardowych przycisków na pilocie (nie wiem czy to antena czy co, baterie w pilocie zmieniłem i nadal brak reakcji z daleka) Rzekomo poprzedni właściciel robił w nim chip-tuning, natomiast nie dostałem na dowód żadnego wydruku z hamowni, ani sam tez na żadnej nie byłem, więc nie wiem ile w tym prawdy, ale zbiera się dobrze Oleje i filtry wymienione 8tys. Km temu PT - 29.06.2024 OC - 29.10.2024 (opłacone 2 z 4 rat, 3 wypada do zapłaty na koniec kwietnia) W razie jakichkolwiek pytań czy próśb o więcej zdjęć zapraszam pod numer telefonu - 530x896x152, jeżeli nie odbieram, proszę wysłać SMS a na pewno oddzwonię/odpiszę Pozdrawiam i zapraszam do kontaktu 

Informacje o sprzedającym

Sebastian

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2020

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Lipiany, pyrzycki, Zachodniopomorskie

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Carsmile.pl
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie