Mercedes-Benz Klasa R 350 CDI L DPF 4Matic 7G-TRONIC - 1
Mercedes-Benz Klasa R 350 CDI L DPF 4Matic 7G-TRONIC - 2
Mercedes-Benz Klasa R 350 CDI L DPF 4Matic 7G-TRONIC - 3
Mercedes-Benz Klasa R 350 CDI L DPF 4Matic 7G-TRONIC - 4
Mercedes-Benz Klasa R 350 CDI L DPF 4Matic 7G-TRONIC - 5
Mercedes-Benz Klasa R 350 CDI L DPF 4Matic 7G-TRONIC - 6
Mercedes-Benz Klasa R 350 CDI L DPF 4Matic 7G-TRONIC - 7
Mercedes-Benz Klasa R 350 CDI L DPF 4Matic 7G-TRONIC - 8
Mercedes-Benz Klasa R 350 CDI L DPF 4Matic 7G-TRONIC - 9
Mercedes-Benz Klasa R 350 CDI L DPF 4Matic 7G-TRONIC - 10
Mercedes-Benz Klasa R 350 CDI L DPF 4Matic 7G-TRONIC - 11
Mercedes-Benz Klasa R 350 CDI L DPF 4Matic 7G-TRONIC - 12
Mercedes-Benz Klasa R 350 CDI L DPF 4Matic 7G-TRONIC - 13
Mercedes-Benz Klasa R 350 CDI L DPF 4Matic 7G-TRONIC - 14
Mercedes-Benz Klasa R 350 CDI L DPF 4Matic 7G-TRONIC - 15
Mercedes-Benz Klasa R 350 CDI L DPF 4Matic 7G-TRONIC - 16
Mercedes-Benz Klasa R 350 CDI L DPF 4Matic 7G-TRONIC - 17
Mercedes-Benz Klasa R 350 CDI L DPF 4Matic 7G-TRONIC - 18
Mercedes-Benz Klasa R 350 CDI L DPF 4Matic 7G-TRONIC - 19
Mercedes-Benz Klasa R 350 CDI L DPF 4Matic 7G-TRONIC - 20
Mercedes-Benz Klasa R 350 CDI L DPF 4Matic 7G-TRONIC - 21

1 / 22

Mercedes-Benz Klasa R 350 CDI L DPF 4Matic 7G-TRONIC - 1
Mercedes-Benz Klasa R 350 CDI L DPF 4Matic 7G-TRONIC - 2
Mercedes-Benz Klasa R 350 CDI L DPF 4Matic 7G-TRONIC - 3
Mercedes-Benz Klasa R 350 CDI L DPF 4Matic 7G-TRONIC - 4
Mercedes-Benz Klasa R 350 CDI L DPF 4Matic 7G-TRONIC - 5
Mercedes-Benz Klasa R 350 CDI L DPF 4Matic 7G-TRONIC - 6
Mercedes-Benz Klasa R 350 CDI L DPF 4Matic 7G-TRONIC - 7
Mercedes-Benz Klasa R 350 CDI L DPF 4Matic 7G-TRONIC - 8
Mercedes-Benz Klasa R 350 CDI L DPF 4Matic 7G-TRONIC - 9
Mercedes-Benz Klasa R 350 CDI L DPF 4Matic 7G-TRONIC - 10
Mercedes-Benz Klasa R 350 CDI L DPF 4Matic 7G-TRONIC - 11
Mercedes-Benz Klasa R 350 CDI L DPF 4Matic 7G-TRONIC - 12
Mercedes-Benz Klasa R 350 CDI L DPF 4Matic 7G-TRONIC - 13
Mercedes-Benz Klasa R 350 CDI L DPF 4Matic 7G-TRONIC - 14
Mercedes-Benz Klasa R 350 CDI L DPF 4Matic 7G-TRONIC - 15
Mercedes-Benz Klasa R 350 CDI L DPF 4Matic 7G-TRONIC - 16
Mercedes-Benz Klasa R 350 CDI L DPF 4Matic 7G-TRONIC - 17
Mercedes-Benz Klasa R 350 CDI L DPF 4Matic 7G-TRONIC - 18
Mercedes-Benz Klasa R 350 CDI L DPF 4Matic 7G-TRONIC - 19
Mercedes-Benz Klasa R 350 CDI L DPF 4Matic 7G-TRONIC - 20
Mercedes-Benz Klasa R 350 CDI L DPF 4Matic 7G-TRONIC - 21

Najważniejsze

Przebieg

240 000 km

Rodzaj paliwa

Diesel

Skrzynia biegów

Automatyczna

Typ nadwozia

Minivan

Pojemność skokowa

2 987 cm3

Moc

265 KM

Opis

Na sprzedaż R-klasa 350 CDI L 4-Matic


UWAGA nr 1 !!! Żeby wyświetlić zdjęcia w pełnym formacie trzeba w otworzyć ich podgląd. W widoku ogłoszenia otomoto.pl automatycznie obcina je do proporcji 4:3.


UWAGA nr 2 !!! Po weryfikacji zgłoszonej przez jednego z zainteresowanych okazało się, że pomiędzy I właścicielem (Luksemburg), a drugim (Niemcy) "zniknęło" niecałe 30 tys. km. przebiegu. Gdy kupowałem ten samochód nie było jeszcze dostępu do danych z Luksemburga. Licznik został tam dopasowany do historii serwisowej z ASO, ale są jeszcze późniejsze wpisy (chyba z przeglądów). Mam wykupiony raport autoDNA, z którego wszystko wynika (są nawet zdjęcia). Z Niemiec do Polski samochód trafił z oficjalnej aukcji ubezpieczyciela, więc w tym przypadku wszystko można łatwo sprawdzić i wszystko się zgadza. Jak widać teraz trzeba zachować większą czujność za granicą aniżeli u nas...


Aktualny stan licznika, to ok. 209 tys. km, a przebieg szacuję na 240 tys. km.


Przy rzeczywistym 180 tys. km wymieniony olej w skrzyni biegów (wcześniej przy 130 tys. km w ASO) - mimo, iż pracuje ona cały czas bardzo dobrze, zalecałbym wymianę oleju w najbliższym czasie. Na życzenie mogę wykonać tą czynność w niezależnym warsztacie o specjalizacji MERCEDES-BENZ (koszt ok. 1 tys. zł).


Przy rzeczywistym ok. 223 tys. km zrobiona płukanka silnika + oczywiście nowy olej OE + co drugie tankowanie dodatki do czyszczenia wtrysków/DPF-a/oczyszczenia kierownic turbosprężarki (wszystko: Forte/Liquy Moly) - silnik pracuje idealnie. Aktualnie po kolejnym serwisie filtrowo-olejowym. Kto raz posłucha pracy tej V-szóstki od razu się zakocha ;-)


Zrobiony również serwis klimatyzacji - działa perfekcyjnie.


Wszystko co napisałem powyżej + brak pneumatyki + rozsądny przebieg = długa spokojna eksploatacja.


Samochód miał jednak kilka szkód. Posiadam zdjęcia po sprowadzeniu do Polski (robiłem jego wycenę do akcyzy - jestem rzeczoznawcą samochodowym, a autko sprowadził dla siebie mój kolega), a także innych zdarzeń powstałych już w naszym kraju. Z Niemiec autko przyjechało z zagiętym błotnikiem tylnym lewym, a pozostałe szkody to jedynie niegroźne "przycierki". Po usunięciu lakieru obcych pojazdów ledwo widoczne na pierwszy rzut oka. Trzy ostatnie fotografie pokazują te szkody: lewy tył (po sprowadzeniu - mam też zdjęcia z każdej strony + dokładne uszkodzeń), prawy tył (to z miejsca kolizji, są też inne zrobione w warsztacie) oraz lewy bok. Nigdy nie były aktywowane systemy bezpieczeństwa (tzn. airbagi, napinacze, itd.) i nie zostały naruszone elementy konstrukcyjne samochodu (podłużnice, słupki, podłoga itd.). Wszystkie naprawy blacharsko-lakiernicze zostały wykonane w profesjonalnym renomowanym warsztacie. Aktualnie pojazd nie posiada jakichkolwiek uszkodzeń blacharsko-lakierniczych. Po tym względem prezentuje się bardzo dobrze - lakier robi mega wrażenie, zwłaszcza w odpowiednim świetle, a wieczorem również wygląda super dzięki systemowi coming/leaving home (oświetlanie drogi do domu), podświetlanym spodom lusterek oraz tylnym LED-om).


Autko posiada hak zamontowany już w Polsce, który służył wyłącznie do montażu bagażnika rowerowego (jest 3 tablica rejestracyjna). Posiadam również oryginalny bagażnik dachowy MB.


Do samochodu jest również komplet opon zimowych na alufelgach 18" pomalowanych na szaro (4 fotka od końca). Opony ok. 5-6 mm. Aktualnie jest już na kołach letnich z pierwszych zdjęć.


Historia serwisowa:


Do ok. 120 tys. km - serwis ASO (Luksemburg)

Od 120 do 160 tys. km - autoDNA (Luksemburg)

Od 130 do 145 tys. km - niemieckie TUV-y (po "korekcie" licznika w LU lub DE)

Od 150 do teraz - baza CEPiK + dane ze szkód


Poza olejem i filtrami wymienione ostatnio: przegub lewy oraz amortyzatory maski silnika, Do zrobienia czujnik asystenta martwego pola tylny lewy. Padł kilka tygodni po uderzeniu w tylny prawy narożnik (wyświetla błąd) - ja z tego asystenta nie korzystam, więc nie robię tego. Zweryfikowano też stan chłodniczki oleju (mimo, że w tym roczniku powinna być już poprawiona) - brak wycieków.


Najładniejszy kolor dla R-klasy - bardzo rzadko występujący.


Najbardziej co zaskakuje w tym samochodzie, to absurdalnie niskie spalanie - jedno ze zdjęć pokazuje wynik z trasy Poznań-Kielce-Poznań. Średnio 8,5 l gdzie 2/3 to przejazd autostradą z prędkością 170 km/h (mam nadzieję, że drogówka tu nie zagląda...). 800 km w nieco ponad 8 h... A podana powyżej prędkość to jest normalna "przelotówka" dla tego samochodu. Silnik ma wówczas 2 500 obr/min, pali 8 l/100 km, a odczucia z jazdy są takie jak w innych autach przy 120 km/h. Żaden "chińczyk" tego nie zapewni... ;-)


Cena do negocjacji (umowa kupna-sprzedaży).


W razie pytań proszę o kontakt telefoniczny - najlepiej w godz. 10.00 - 15.00

 

20 maja 2025 2:43

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Mercedes-Benz

Model pojazdu

Klasa R

Wersja

350 CDI L DPF 4Matic 7G-TRONIC

Kolor

Szary

Liczba drzwi

5

Liczba miejsc

6

Rok produkcji

2012

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

14/14 zweryfikowanych pól

Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

47900

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Interfejs Bluetooth

Radio

Zestaw głośnomówiący

Gniazdo USB

System nawigacji satelitarnej

Sterowanie funkcjami pojazdu za pomocą głosu

Car Inspection logo

Sprawdź samochód przed zakupem

Możesz kupić raport z inspekcji Otomoto, aby sprawdzić stan samochodu i otrzymać go na swój e-mail

Samochód sprawdzony przez specjalistę Otomoto

200-350 sprawdzanych elementów, m.in. pod kątem wyglądu zewnętrznego i stanu technicznego

Szacunkowe koszty naprawy

Przejazd kontrolny i inspekcja w warsztacie (nowe pakiety)

Nowość

Informacje o sprzedającym

Piotr

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2020

Kontakt bezpośredni

Znajdź nas

Usługi i narzędzia

  • Umowa kupna sprzedaży

  • Ile jest wart Twój samochód?

Partnerzy

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store