Mercedes-Benz Klasa V 300 d 4-Matic 9G-Tronic - 1
Mercedes-Benz Klasa V 300 d 4-Matic 9G-Tronic - 2
Mercedes-Benz Klasa V 300 d 4-Matic 9G-Tronic - 3
Mercedes-Benz Klasa V 300 d 4-Matic 9G-Tronic - 4
Mercedes-Benz Klasa V 300 d 4-Matic 9G-Tronic - 5
Mercedes-Benz Klasa V 300 d 4-Matic 9G-Tronic - 6
Mercedes-Benz Klasa V 300 d 4-Matic 9G-Tronic - 7
Mercedes-Benz Klasa V 300 d 4-Matic 9G-Tronic - 8
Mercedes-Benz Klasa V 300 d 4-Matic 9G-Tronic - 9
Mercedes-Benz Klasa V 300 d 4-Matic 9G-Tronic - 10
Mercedes-Benz Klasa V 300 d 4-Matic 9G-Tronic - 11
Mercedes-Benz Klasa V 300 d 4-Matic 9G-Tronic - 12
Mercedes-Benz Klasa V 300 d 4-Matic 9G-Tronic - 13
Mercedes-Benz Klasa V 300 d 4-Matic 9G-Tronic - 14
Mercedes-Benz Klasa V 300 d 4-Matic 9G-Tronic - 15
Mercedes-Benz Klasa V 300 d 4-Matic 9G-Tronic - 16
Mercedes-Benz Klasa V 300 d 4-Matic 9G-Tronic - 17
Mercedes-Benz Klasa V 300 d 4-Matic 9G-Tronic - 18
Mercedes-Benz Klasa V 300 d 4-Matic 9G-Tronic - 19
Mercedes-Benz Klasa V 300 d 4-Matic 9G-Tronic - 20
Mercedes-Benz Klasa V 300 d 4-Matic 9G-Tronic - 21
Mercedes-Benz Klasa V 300 d 4-Matic 9G-Tronic - 22
Mercedes-Benz Klasa V 300 d 4-Matic 9G-Tronic - 23
Mercedes-Benz Klasa V 300 d 4-Matic 9G-Tronic - 24
Mercedes-Benz Klasa V 300 d 4-Matic 9G-Tronic - 25

1 / 26

Mercedes-Benz Klasa V 300 d 4-Matic 9G-Tronic - 1
Mercedes-Benz Klasa V 300 d 4-Matic 9G-Tronic - 2
Mercedes-Benz Klasa V 300 d 4-Matic 9G-Tronic - 3
Mercedes-Benz Klasa V 300 d 4-Matic 9G-Tronic - 4
Mercedes-Benz Klasa V 300 d 4-Matic 9G-Tronic - 5
Mercedes-Benz Klasa V 300 d 4-Matic 9G-Tronic - 6
Mercedes-Benz Klasa V 300 d 4-Matic 9G-Tronic - 7
Mercedes-Benz Klasa V 300 d 4-Matic 9G-Tronic - 8
Mercedes-Benz Klasa V 300 d 4-Matic 9G-Tronic - 9
Mercedes-Benz Klasa V 300 d 4-Matic 9G-Tronic - 10
Mercedes-Benz Klasa V 300 d 4-Matic 9G-Tronic - 11
Mercedes-Benz Klasa V 300 d 4-Matic 9G-Tronic - 12
Mercedes-Benz Klasa V 300 d 4-Matic 9G-Tronic - 13
Mercedes-Benz Klasa V 300 d 4-Matic 9G-Tronic - 14
Mercedes-Benz Klasa V 300 d 4-Matic 9G-Tronic - 15
Mercedes-Benz Klasa V 300 d 4-Matic 9G-Tronic - 16
Mercedes-Benz Klasa V 300 d 4-Matic 9G-Tronic - 17
Mercedes-Benz Klasa V 300 d 4-Matic 9G-Tronic - 18
Mercedes-Benz Klasa V 300 d 4-Matic 9G-Tronic - 19
Mercedes-Benz Klasa V 300 d 4-Matic 9G-Tronic - 20
Mercedes-Benz Klasa V 300 d 4-Matic 9G-Tronic - 21
Mercedes-Benz Klasa V 300 d 4-Matic 9G-Tronic - 22
Mercedes-Benz Klasa V 300 d 4-Matic 9G-Tronic - 23
Mercedes-Benz Klasa V 300 d 4-Matic 9G-Tronic - 24
Mercedes-Benz Klasa V 300 d 4-Matic 9G-Tronic - 25

Najważniejsze

Przebieg

70 600 km

Rodzaj paliwa

Diesel

Skrzynia biegów

Automatyczna

Typ nadwozia

Minivan

Pojemność skokowa

1 950 cm3

Moc

239 KM

Opis

Jestem drugim właścicielem, auto kupiłem jako używane w salonie Mercedesa w Jankach, dokładny zakres opcji w zdjęciach, najważniejsze :

- mały przebieg, tylko 70 000 km, serwisowany w ASO, na gwarancji przedłużonej do 08.2026, a więc bardzo bezpieczny zakup, ten i przyszły sezon bez ryzyka kosztów jakiś poważniejszych napraw


- najmocniejsza wersja silnikowa, 239 km plus napęd na 4 koła ( nie haldex jak w Californii, ale stały napęd z mechanizmem różnicowym 45/55, auto prowadzi się jak mocna osobówka i pali 7-8 litrów na 100 km na trasie


- bardzo ładna wersja kolorystyczna : szary ( Iridium) metalik, z czarnym dachem i lusterkami ( pakiet Night) i pakietem AMG ( spojlery, zderzaki, wykończenie wnętrza w karbonie), czarne felgi, czarna atrapa AMG


- 2 komplety kół AMG, oba czarne

- skórzana tapicerka z prawdziwej, grubej skóry (Lugano, beż jedwabiu)

- System Multimedialny MBUX High

- zawieszenie regulowane Agility Control

- system nagłaśniający premium z subwoofer ( Jenhart)

- duży wyświetlacz multimedialny

- kamera 360 stopni ( Pakiet Parkowania)

- tempomat aktywny ( DISTRONIC)

- Ogrzewanie powietrzne ( W Marco Polo jest to opcja dodatkowa, konieczna jeżeli chce się używać ogrzewania na kampingu)

- automatyczna klimatyzacja z przodu ( Thermotronic) z tyłu ( Tempmatic)

- oświetlenie ambientowe

- inteligentne światła ( Intelligent Light System)

- oryginalny hak holowniczy ( a więc oryginalna integracja z układem elektroniki samochodu i wydajniejszy układ chłodzenia)

- drzwi boczne i klapa tylna otwierana elektrycznie ( Pakiet easypack)

-pakiet akustyczny - dodatkowe wyciszenie

- stolik kampingowy, 2 krzesła i nakładka na fotele do spania ( dla Marco Polo są to płatne opcje)



Wartość oryginalnej konfiguracji około 550 000 zł, brakuje tylko elektrycznego podnoszenia dachu ( jest manualne, dach podnosi się i tak na siłownikach) i układu BLIS.


Marco Polo pod kątem wykończenia jest znacznie wyżej niż VW California, także w Californii nie ma tak mocnego silnika i stałego napędu na 4 koła.


Dla konkretnego Kupca oryginalny bagażnik na rowery na klapę ( koszt ok 5000 zł plus mocniejsze siłowniki klapy).


Sprzedaż od osoby fizycznej ( nie ma faktury VAT), płatność tylko przelewem bankowym, możliwość sprawdzenia auta przed zakupem w ASO Mercedesa na koszt Kupującego, brak możliwości zamiany, tylko sprzedaż.

Cena jak na pochodzenie, wersję i wyposażenie, przebieg jest atrakcyjna dlatego proszę się nie spodziewać jakieś dużych negocjacji, wszelkie negocjacje tylko podczas oględzin i dotyczą raczej pozostawienia bagażnika rowerowego i drugiego kompletu kół ( zimowe ) AMG ( wartość 14 000 zł), nie jestem w żaden sposób zmuszony do szybkiej sprzedaży.

Z uwagi na charakter pracy proszę o telefony w dni robocze po godzinie 17 tej lub wysłanie sms albo wiadomości poprzez otomoto,


pozdrawiam

 

8 czerwca 2025 14:29

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Mercedes-Benz

Model pojazdu

Klasa V

Wersja

300 d 4-Matic 9G-Tronic

Kolor

Szary

Liczba drzwi

4

Liczba miejsc

4

Rok produkcji

2021

Generacja

II (2014-)

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

14/14 zweryfikowanych pól

Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

279000

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Apple CarPlay

Android Auto

Interfejs Bluetooth

Radio

Zestaw głośnomówiący

Gniazdo USB

System nawigacji satelitarnej

System nagłośnienia

Ekran dotykowy

Sterowanie funkcjami pojazdu za pomocą głosu

Dostęp do internetu

Car Inspection logo

Sprawdź samochód przed zakupem

Możesz kupić raport z inspekcji Otomoto, aby sprawdzić stan samochodu i otrzymać go na swój e-mail

Samochód sprawdzony przez specjalistę Otomoto

200-350 sprawdzanych elementów, m.in. pod kątem wyglądu zewnętrznego i stanu technicznego

Szacunkowe koszty naprawy

Przejazd kontrolny i inspekcja w warsztacie (nowe pakiety)

Nowość

Informacje o sprzedającym

Jarosław

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2014

Kontakt bezpośredni

Znajdź nas

Usługi i narzędzia

  • Umowa kupna sprzedaży

  • Ile jest wart Twój samochód?

Partnerzy

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store