Mercedes-Benz 560SL z kwietnia 1988 roku, czyli najpóźniejsza i najbardziej ceniona wersja modelu R107. Samochód został sprowadzony w 2018 roku bezpośrednio od właściciela z Dallas (USA), a nie z aukcji. Był w pełni sprawny bez wad czy uszkodzeń. To ostatnia ewolucja modelu, posiadająca udoskonalenia względem wcześniejszych roczników 86-87, takie jak zmodernizowane radio oraz sterownik silnika. Egzemplarz fabrycznie wyposażony w klimatyzację, ABS oraz poduszkę powietrzną kierowcy. Auto zachowane w idealnym stanie – bez śladów korozji czy uszkodzeń spowodowanych słońcem. Przebieg to 63 tysiące mil, potwierdzony bardzo bogatą historią Carfax („czysty)”, dokumentującą także regularne serwisy. Brak śladów jakichkolwiek napraw lakierniczych. Samochód posiada oryginalny miękki dach z fabrycznymi szybami sygnowanymi logo MB, co jest rzadkością. Wszystkie elementy nadwozia posiadają fabryczne naklejki z numerem VIN. Tapicerka prezentuje się bardzo dobrze – stan zgodny z przebiegiem, minimalne ślady użytkowania.
Po sprowadzeniu do Polski samochód serwisowany w Warsaw Classic Garage. W ramach prac uszczelniono skrzynię biegów, wymieniono wszystkie elementy gumowe układu dolotowego, wykonano regulacje silnika, a także uszczelniono klimatyzację i przekładnię kierowniczą, zostały zregenerowane również wahacze. Łączny koszt wykonanych prac od 2018 roku to około 15 tysięcy złotych.
Auto w pełni sprawne, nie wymaga żadnych napraw ani dodatkowych nakładów. Brak jakichkolwiek wycieków. Gotowe do jazdy i kolekcjonerskiego użytkowania.