Mercedes-Benz SLK 350 (BlueEFFICIENCY) 7G-TRONIC - 1
Mercedes-Benz SLK 350 (BlueEFFICIENCY) 7G-TRONIC - 2
Mercedes-Benz SLK 350 (BlueEFFICIENCY) 7G-TRONIC - 3
Mercedes-Benz SLK 350 (BlueEFFICIENCY) 7G-TRONIC - 4
Mercedes-Benz SLK 350 (BlueEFFICIENCY) 7G-TRONIC - 5
Mercedes-Benz SLK 350 (BlueEFFICIENCY) 7G-TRONIC - 6
Mercedes-Benz SLK 350 (BlueEFFICIENCY) 7G-TRONIC - 7
Mercedes-Benz SLK 350 (BlueEFFICIENCY) 7G-TRONIC - 8
Mercedes-Benz SLK 350 (BlueEFFICIENCY) 7G-TRONIC - 9
Mercedes-Benz SLK 350 (BlueEFFICIENCY) 7G-TRONIC - 10
Mercedes-Benz SLK 350 (BlueEFFICIENCY) 7G-TRONIC - 11
Mercedes-Benz SLK 350 (BlueEFFICIENCY) 7G-TRONIC - 12
Mercedes-Benz SLK 350 (BlueEFFICIENCY) 7G-TRONIC - 13
Mercedes-Benz SLK 350 (BlueEFFICIENCY) 7G-TRONIC - 14
Mercedes-Benz SLK 350 (BlueEFFICIENCY) 7G-TRONIC - 15
Mercedes-Benz SLK 350 (BlueEFFICIENCY) 7G-TRONIC - 16
Mercedes-Benz SLK 350 (BlueEFFICIENCY) 7G-TRONIC - 17
Mercedes-Benz SLK 350 (BlueEFFICIENCY) 7G-TRONIC - 18
Mercedes-Benz SLK 350 (BlueEFFICIENCY) 7G-TRONIC - 19
Mercedes-Benz SLK 350 (BlueEFFICIENCY) 7G-TRONIC - 20
Mercedes-Benz SLK 350 (BlueEFFICIENCY) 7G-TRONIC - 21
Mercedes-Benz SLK 350 (BlueEFFICIENCY) 7G-TRONIC - 22
Mercedes-Benz SLK 350 (BlueEFFICIENCY) 7G-TRONIC - 23
Mercedes-Benz SLK 350 (BlueEFFICIENCY) 7G-TRONIC - 24
Mercedes-Benz SLK 350 (BlueEFFICIENCY) 7G-TRONIC - 25
Mercedes-Benz SLK 350 (BlueEFFICIENCY) 7G-TRONIC - 26
Mercedes-Benz SLK 350 (BlueEFFICIENCY) 7G-TRONIC - 27

1 / 28

Mercedes-Benz SLK 350 (BlueEFFICIENCY) 7G-TRONIC - 1
Mercedes-Benz SLK 350 (BlueEFFICIENCY) 7G-TRONIC - 2
Mercedes-Benz SLK 350 (BlueEFFICIENCY) 7G-TRONIC - 3
Mercedes-Benz SLK 350 (BlueEFFICIENCY) 7G-TRONIC - 4
Mercedes-Benz SLK 350 (BlueEFFICIENCY) 7G-TRONIC - 5
Mercedes-Benz SLK 350 (BlueEFFICIENCY) 7G-TRONIC - 6
Mercedes-Benz SLK 350 (BlueEFFICIENCY) 7G-TRONIC - 7
Mercedes-Benz SLK 350 (BlueEFFICIENCY) 7G-TRONIC - 8
Mercedes-Benz SLK 350 (BlueEFFICIENCY) 7G-TRONIC - 9
Mercedes-Benz SLK 350 (BlueEFFICIENCY) 7G-TRONIC - 10
Mercedes-Benz SLK 350 (BlueEFFICIENCY) 7G-TRONIC - 11
Mercedes-Benz SLK 350 (BlueEFFICIENCY) 7G-TRONIC - 12
Mercedes-Benz SLK 350 (BlueEFFICIENCY) 7G-TRONIC - 13
Mercedes-Benz SLK 350 (BlueEFFICIENCY) 7G-TRONIC - 14
Mercedes-Benz SLK 350 (BlueEFFICIENCY) 7G-TRONIC - 15
Mercedes-Benz SLK 350 (BlueEFFICIENCY) 7G-TRONIC - 16
Mercedes-Benz SLK 350 (BlueEFFICIENCY) 7G-TRONIC - 17
Mercedes-Benz SLK 350 (BlueEFFICIENCY) 7G-TRONIC - 18
Mercedes-Benz SLK 350 (BlueEFFICIENCY) 7G-TRONIC - 19
Mercedes-Benz SLK 350 (BlueEFFICIENCY) 7G-TRONIC - 20
Mercedes-Benz SLK 350 (BlueEFFICIENCY) 7G-TRONIC - 21
Mercedes-Benz SLK 350 (BlueEFFICIENCY) 7G-TRONIC - 22
Mercedes-Benz SLK 350 (BlueEFFICIENCY) 7G-TRONIC - 23
Mercedes-Benz SLK 350 (BlueEFFICIENCY) 7G-TRONIC - 24
Mercedes-Benz SLK 350 (BlueEFFICIENCY) 7G-TRONIC - 25
Mercedes-Benz SLK 350 (BlueEFFICIENCY) 7G-TRONIC - 26
Mercedes-Benz SLK 350 (BlueEFFICIENCY) 7G-TRONIC - 27

Najważniejsze

Przebieg

87 000 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Automatyczna

Typ nadwozia

Kabriolet

Pojemność skokowa

3 498 cm3

Moc

306 KM

Opis

Na sprzedaż Mercedes-Benz SLK 350 (R172) z silnikiem 3.5L V6 o mocy 306 KM

Proszę nie mylić z innymi silnikami rzędowymi czterocylindrowymi o pojemności 1.6L, 1.8L, 2.0L, które nawet 200 koni nie mają, a już broń Boże z dieslem. Jedyne niezawodne i pancerne silniki, jakie występowały w tej generacji to tylko w układzie V:


3.5 litra V6 w SLK 350 oraz 5.5 litra V8 w SLK 55 AMG.


Miesiąc temu został odświeżony lakier i nałożona powłoka ochronna - samochód wygląda jak nowy.


Samochód sprowadziłem osobiście z USA 2 lata temu (jestem pierwszym właścicielem w kraju), bezpośrednio od firmy ubezpieczeniowej. Szukałem dla siebie konkretnej wersji z silnikiem V6, którego nie było wtedy w Polsce (nadal w ogłoszeniach nie ma ich zbyt wiele).


Auto było po bardzo delikatnej kolizji z przodu (pierwsza szkoda, wcześniej auto bezwypadkowe) – uderzenie zatrzymało się na zderzaku (zdjęcia z aukcji załączone w galerii). Silnik, chłodnice, całe zawieszenie, zwrotnice, pas przedni – nic nie było ruszane, wszystko w oryginale. Wymienione zostały tylko elementy zewnętrzne: zderzak, błotniki i maska zamontowane przy użyciu oryginalnych części (montaż typu odkręć – przykręć). Wszystko zgodnie ze sztuką w autoryzowanym warsztacie, tak jak ma być - samochód robiłem dla siebie, a nie na handel więc nie zostało na niczym zaoszczędzone, a wręcz przeciwnie doinwestowane na maxa w każdym detalu.


Mercedes miał jednego właściciela przez 10 lat od nowości, który patrząc po historii serwisowej, bardzo o niego dbał i serwisował tylko w Mercedes-Benz ASO i średnio robił tylko 3,500 km rocznie - posiada pełną historię serwisową (100% potwierdzony przebieg) oraz w 100% udokumentowany serwis olejowy przy przebiegach:


• 1,518 km

• 2,586 km

• 10,865 km

• 16,471 km

• 24,667 km

• 32,227 km

• 41,025 km

• 58,273 km

• 77,248 km

• 86,150 km

Dużym plusem są interwały wymiany oleju, które w USA wynoszą 10 tys. km, a nie jak w europie co 15-20 tyś. km. Dzięki temu silnik pracuje praktycznie idealnie i widać, że ktoś o niego dbał.

Dla chętnych wyślę raport potwierdzający wszystkie powyższe informacje - wpisy serwisowe wraz z odczytami przebiegu.


Silnik (M276 jeden z najbardziej niezawodnych oraz oszczędnych jednostek w gamie Mercedesa - mam średnie spalanie z 4,500 km około 9,7L!, a przy spokojnej jeździe można zejść poniżej 7L bez problemów) pracuje wręcz idealnie - cicho i równo. Bardzo dobrze zbiera się na obroty, a stosunek mocy do masy i gabarytów auta robi wrażenie – auto potrafi zgubić trakcje w każdych warunkach przy mocniejszym dodaniu gazu i daje bardzo dużo emocji z jazdy.


Polecam każdemu, kto nie szuka nudy. Samochód nigdy nie był upalany, ani katowany - był użytkowany tylko przeze mnie i zawsze go szanowałem, traktowałem jak oczko w głowie.


Skrzynia automatyczna 7G-Tronic Plus działa bez zarzutu – zmienia biegi płynnie i bez szarpnięć (świeżo wymieniony olej w skrzyni). To skrzynia adaptacyjna, która uczy się stylu jazdy kierowcy i dostosowuje strategię zmiany biegów do warunków. W trybie manualnym możliwa zmiana biegów łopatkami przy kierownicy.


Dach otwiera się i zamyka bez najmniejszego problemu – auto garażowane 24h, używane głównie weekendowo.

Stan techniczny i wizualny oceniam na bardzo dobry. Brak jakiejkolwiek korozji, podwozie czyste i suche. Lakier w świetnym stanie – auto prezentuje się doskonale i nie wymaga żadnego wkładu finansowego.


W bagażniku znajduje się kompletny, oryginalny zestaw fabryczny Mercedesa z 2012 roku: koło zapasowe, kompresor, podnośnik, klin zabezpieczający, klucz do kół, hak holowniczy itd. Zestaw nieużywany, w stanie fabrycznym.


Środek, skóra, boczki, fotele kubełkowe - wszystko w stanie niemal idealnym jak na załączonych zdjęciach.


Ostatnio wykonano duży serwis:


• wymiana oleju silnikowego

• wymiana oleju w skrzyni biegów

• nowy akumulator

• nowe opony letnie Continental SportContact 7 (przód i tył)

• nowe tarcze i klocki hamulcowe z przodu

• przegląd całego zawieszenia i wszystkich podzespołów oraz elektroniki


Bogata wersja wyposażenia zawiera m.in.:


• podgrzewane fotele elektryczne z pamięcią ustawień

• nagłośnienie Harman Kardon

• adaptacyjne reflektory LED (Intelligent Light System) – dostosowują się do warunków jazdy, doświetlają zakręty

• światła z czujnikiem zmierzchu – automatycznie włączają się po zmroku

• lusterka fotochromatyczne (boczne + wsteczne)

• system Keyless-Go (bezkluczykowe otwieranie auta)

• elektrycznie składane lusterka z pamięcią ustawień

• ogrzewanie karku – Airscarf

• szklany dach

• rzadko spotykany kolor lakieru z palety Individual nr. 890


Dodatkowo samochód został doposażony w:


• nowe przyciemniane przednie lampy z podwójną soczewką

• grill Panamericana

• karbonowy dyfuzor

• końcówki wydechu AMG (dają bardzo ładny i naturalny dźwięk silnika)

• przyciemniony szklany dach


Dodatkowo w zestawie dorzucam komplet kół zimowych na oryginalnych felgach (koszt ok. 6 tys. zł)


Nie planowałem go sprzedawać – auto było szykowane dla siebie, dużo zainwestowałem czasu i pieniędzy, ale potrzebuję teraz więcej miejsca, dlatego rozważę zamianę na coś większego/ciekawego lub SUV'a z dopłatą w obie strony.


Mercedes na żywo prezentuje się jeszcze lepiej niż na zdjęciach i przyciąga spojrzenia na ulicy - ludzie często go mylą z Mercedesem AMG GT.


Ubezpieczenie oraz badanie techniczne ważne do czerwca 2026.


Kupujesz auto pewne, zadbane i bez ukrytych wad- czeka w garażu podziemnym na nowego właściciela.

Cena do negocjacji przy samochodzie.

 

11 października 2025 21:36

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Mercedes-Benz

Model pojazdu

SLK

Wersja

350 (BlueEFFICIENCY) 7G-TRONIC

Kolor

Granatowy

Liczba drzwi

2

Rok produkcji

2012

Generacja

R172 (2011-)

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

89000

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Ubezpieczenie

financing/insurance

Interesuje Cię możliwość ubezpieczenia samochodu?

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Interfejs Bluetooth

Radio

Zestaw głośnomówiący

Gniazdo USB

Informacje o sprzedającym

Radek

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2023

Prawa konsumentów na OTOMOTO

Kontakt bezpośredni