1 / 28
Najważniejsze
Przebieg
87 000 km
Rodzaj paliwa
Benzyna
Skrzynia biegów
Automatyczna
Typ nadwozia
Kabriolet
Pojemność skokowa
3 498 cm3
Moc
306 KM
Opis
Na sprzedaż Mercedes-Benz SLK 350 (R172) z silnikiem 3.5L V6 o mocy 306 KM
Proszę nie mylić z innymi silnikami rzędowymi czterocylindrowymi o pojemności 1.6L, 1.8L, 2.0L, które nawet 200 koni nie mają, a już broń Boże z dieslem. Jedyne niezawodne i pancerne silniki, jakie występowały w tej generacji to tylko w układzie V:
3.5 litra V6 w SLK 350 oraz 5.5 litra V8 w SLK 55 AMG.
Miesiąc temu został odświeżony lakier i nałożona powłoka ochronna - samochód wygląda jak nowy.
Samochód sprowadziłem osobiście z USA 2 lata temu (jestem pierwszym właścicielem w kraju), bezpośrednio od firmy ubezpieczeniowej. Szukałem dla siebie konkretnej wersji z silnikiem V6, którego nie było wtedy w Polsce (nadal w ogłoszeniach nie ma ich zbyt wiele).
Auto było po bardzo delikatnej kolizji z przodu (pierwsza szkoda, wcześniej auto bezwypadkowe) – uderzenie zatrzymało się na zderzaku (zdjęcia z aukcji załączone w galerii). Silnik, chłodnice, całe zawieszenie, zwrotnice, pas przedni – nic nie było ruszane, wszystko w oryginale. Wymienione zostały tylko elementy zewnętrzne: zderzak, błotniki i maska zamontowane przy użyciu oryginalnych części (montaż typu odkręć – przykręć). Wszystko zgodnie ze sztuką w autoryzowanym warsztacie, tak jak ma być - samochód robiłem dla siebie, a nie na handel więc nie zostało na niczym zaoszczędzone, a wręcz przeciwnie doinwestowane na maxa w każdym detalu.
Mercedes miał jednego właściciela przez 10 lat od nowości, który patrząc po historii serwisowej, bardzo o niego dbał i serwisował tylko w Mercedes-Benz ASO i średnio robił tylko 3,500 km rocznie - posiada pełną historię serwisową (100% potwierdzony przebieg) oraz w 100% udokumentowany serwis olejowy przy przebiegach:
• 1,518 km
• 2,586 km
• 10,865 km
• 16,471 km
• 24,667 km
• 32,227 km
• 41,025 km
• 58,273 km
• 77,248 km
• 86,150 km
Dużym plusem są interwały wymiany oleju, które w USA wynoszą 10 tys. km, a nie jak w europie co 15-20 tyś. km. Dzięki temu silnik pracuje praktycznie idealnie i widać, że ktoś o niego dbał.
Dla chętnych wyślę raport potwierdzający wszystkie powyższe informacje - wpisy serwisowe wraz z odczytami przebiegu.
Silnik (M276 jeden z najbardziej niezawodnych oraz oszczędnych jednostek w gamie Mercedesa - mam średnie spalanie z 4,500 km około 9,7L!, a przy spokojnej jeździe można zejść poniżej 7L bez problemów) pracuje wręcz idealnie - cicho i równo. Bardzo dobrze zbiera się na obroty, a stosunek mocy do masy i gabarytów auta robi wrażenie – auto potrafi zgubić trakcje w każdych warunkach przy mocniejszym dodaniu gazu i daje bardzo dużo emocji z jazdy.
Polecam każdemu, kto nie szuka nudy. Samochód nigdy nie był upalany, ani katowany - był użytkowany tylko przeze mnie i zawsze go szanowałem, traktowałem jak oczko w głowie.
Skrzynia automatyczna 7G-Tronic Plus działa bez zarzutu – zmienia biegi płynnie i bez szarpnięć (świeżo wymieniony olej w skrzyni). To skrzynia adaptacyjna, która uczy się stylu jazdy kierowcy i dostosowuje strategię zmiany biegów do warunków. W trybie manualnym możliwa zmiana biegów łopatkami przy kierownicy.
Dach otwiera się i zamyka bez najmniejszego problemu – auto garażowane 24h, używane głównie weekendowo.
Stan techniczny i wizualny oceniam na bardzo dobry. Brak jakiejkolwiek korozji, podwozie czyste i suche. Lakier w świetnym stanie – auto prezentuje się doskonale i nie wymaga żadnego wkładu finansowego.
W bagażniku znajduje się kompletny, oryginalny zestaw fabryczny Mercedesa z 2012 roku: koło zapasowe, kompresor, podnośnik, klin zabezpieczający, klucz do kół, hak holowniczy itd. Zestaw nieużywany, w stanie fabrycznym.
Środek, skóra, boczki, fotele kubełkowe - wszystko w stanie niemal idealnym jak na załączonych zdjęciach.
Ostatnio wykonano duży serwis:
• wymiana oleju silnikowego
• wymiana oleju w skrzyni biegów
• nowy akumulator
• nowe opony letnie Continental SportContact 7 (przód i tył)
• nowe tarcze i klocki hamulcowe z przodu
• przegląd całego zawieszenia i wszystkich podzespołów oraz elektroniki
Bogata wersja wyposażenia zawiera m.in.:
• podgrzewane fotele elektryczne z pamięcią ustawień
• nagłośnienie Harman Kardon
• adaptacyjne reflektory LED (Intelligent Light System) – dostosowują się do warunków jazdy, doświetlają zakręty
• światła z czujnikiem zmierzchu – automatycznie włączają się po zmroku
• lusterka fotochromatyczne (boczne + wsteczne)
• system Keyless-Go (bezkluczykowe otwieranie auta)
• elektrycznie składane lusterka z pamięcią ustawień
• ogrzewanie karku – Airscarf
• szklany dach
• rzadko spotykany kolor lakieru z palety Individual nr. 890
Dodatkowo samochód został doposażony w:
• nowe przyciemniane przednie lampy z podwójną soczewką
• grill Panamericana
• karbonowy dyfuzor
• końcówki wydechu AMG (dają bardzo ładny i naturalny dźwięk silnika)
• przyciemniony szklany dach
Dodatkowo w zestawie dorzucam komplet kół zimowych na oryginalnych felgach (koszt ok. 6 tys. zł)
Nie planowałem go sprzedawać – auto było szykowane dla siebie, dużo zainwestowałem czasu i pieniędzy, ale potrzebuję teraz więcej miejsca, dlatego rozważę zamianę na coś większego/ciekawego lub SUV'a z dopłatą w obie strony.
Mercedes na żywo prezentuje się jeszcze lepiej niż na zdjęciach i przyciąga spojrzenia na ulicy - ludzie często go mylą z Mercedesem AMG GT.
Ubezpieczenie oraz badanie techniczne ważne do czerwca 2026.
Kupujesz auto pewne, zadbane i bez ukrytych wad- czeka w garażu podziemnym na nowego właściciela.
Cena do negocjacji przy samochodzie.
11 października 2025 21:36
Szczegóły
Podstawowe
Marka pojazdu
Mercedes-Benz
Model pojazdu
SLK
Wersja
350 (BlueEFFICIENCY) 7G-TRONIC
Kolor
Granatowy
Liczba drzwi
2
Rok produkcji
2012
Generacja
R172 (2011-)
VIN
Oblicz
Historia pojazdu
Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.
Wyposażenie
Interfejs Bluetooth
Radio
Zestaw głośnomówiący
Gniazdo USB
Informacje o sprzedającym
Radek
Osoba prywatna
Sprzedający na OTOMOTO od 2023
Prawa konsumentów na OTOMOTO
Kontakt bezpośredni
Znajdź na mapie